تالار وب

تالارهای پذیرایی قصر وصال

نام مجموعه : مجموعه تالارهای پذیرایی قصروصال
نام مدیریت :
آدرس :
تهران، بزرگراه نواب، اتوبان تندگویان، انتهای خیابان بهمنیار، شهرک وصال، میدان وصال، مجموعه تالارهای پذیرایی قصروصال

تلفن : 

توضیحات : با موقعیت استثنایی و منحصربفرد، زیباترین و مجلل ترین تالارپذیرایی که در منطقه ۱۶ تهران واقع شده است. این مجموعه با دو طبقه پارکینگ اختصاصی با ظرفیت هر طبقه ۴۰ خودرو آسایش خاطر میهمانان را از جهت محل پارک خودرو شخصی خودو آسوده حضور داشتن در مراسم دعوت شده را ایجاد نموده و باعث راحتی بانوان در رفت و آمد به داخل سالن ویژه بانوان شده است.

مجموعه تالارهای قصر وصال با طراحی و ساخت استثنایی مهندسین داخلی طبق استانداردهای بین المللی ویژه سالن های مخصوص مراسمات مختلف طراحی شده و از ویژگیهای این مجموعه ارتفاع بیش از ۵ متر سقف تالارها و بدون ستون بودن آنها می باشد که باعث ایجاد فضایی مناسب با دید کاملا باز به روی سن یا جایگاه می باشد.

مجموعه تالارهای قصر وصال با کادری مجرب و آموزش دیده دوره های مختلف هتلداری بصورت کاملا اختصاصی اداره می شود، لذا هدف رضایت میهمانان و مراجعه مجدد میهمانان گرامی به این مجموعه نشانگر سرویس دهی مناسب در بخش خصوصی می باشد. این مجموعه تشکیل یافته از چهار تالار مجلل که توانایی اجرای همزمان دو مراسم بصورت کاملا تفکیک شده، با نامهای فیروزه و یاس را داراست که جمعا تا ۱۷۰۰ نفر ظرفیت جهت مراسمات مختلف با جدیدترین متد پذیرایی، آماده سرویس دهی به شهروندان گرامی می باشد.

امکانات ویژه صوتی و تصویری همراه با نور پردازی حرفه ای و پخش تصویر از هنگام ورود میهمانان به داخل تالارها و نمایش اجرای مراسم ها توسط LCD در تالار بانوان

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی شهریار

 

دیدگاهتان را بنویسید