تالار وب

تالار پذیرایی و باغ مجنون

تالار باغ مجنون واقع در احمدآباد مستوفی تهران

نام مجموعه: تالارپذیرایی و باغ مجنون

آدرس : انتهای بزرگراه همت غرب، به سمت آزادگان جنوب، بعد از خروجیهای فتح و احمدآباد مستوفی، ۵۰۰ متر بعد از خروجی احمدآباد مستوفی ،سمت راست ،خیابان شیراز، کوچه مجنون ، تالار پذیرایی و باغ مجنون
تلفن : ۲۶۴۵۳۴۷۶ – ۲۶۴۵۳۴۹۱ – ۰۲۱
موبایل : ۰۹۱۰۸۶۰۸۹۰۸

برای ارتباط بیشتر با مجموعه باغ تالار مجلل مجنون میتوانید از طریق دانلود لینک نرم افزار و همینطور پیج اینستاگرام  و تلگرام باغ تالار مجنون با ما همراه باشید.
توضیحات تالار پذیرایی و باغ مجنون : مجموعه پذیرایی باغ مجنون دارای مجوز رسمی واقع در غرب تهران (همت غرب ابتدای  بزرگراه آزادگان)  می باشد. دسترسی به این مجموعه از کلیه بزرگراه های غرب تهران به آسانی میسر است. (بهترین راه از نظر ترافیکی بزرگراه همت غرب  است.)
تالارپذیرایی و باغ مجنون : دارای نه هزار متر مربع فضای سبز شامل  درختان بید مجنون ، محوطه چمن، برکه ، آلاچیق ، بازارچه سنتی. سن مخصوص اجرای موسیقی زنده با طراحی زیبا به شکل کشتی بادبانی  روی استخر.دارای دو سالن مجهز به دستگاههای حرفه ای  لیزر، رقص نور، حباب ، بخار  و . . . همراه با پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا می باشد. فضای سبز باغ با استفاده از آخرین تکنیکهای  نور پردازی  توسط نورافکنهای چهارصد  وات رنگی که از زیر به درختان تابیده می شود.  ریسه های رنگی  زیبا که بر روی درختان ، آلاچیق ، شمشادها  و . . .  با چیدمانی خاص  قرارداده  می شوند ،  روشن شده و شبی رویایی را برای میهمانان رقم می زند.
باغ تالار مجنون:
کترینگ این مجموعه با توانایی پخت بیش از یکصد نوع غذاهای متنوع  ایرانی و خارجی ، با کیفیت ممتاز و بی رقیب در تهران ، تامین غذای  شرکتهای خدمات مجالس  معروف تهران را نیز بر عهده دارد.
در باغ مجنون برای پذیرایی میهمانان  از کادر میهمانداران بسیار مجرب ( برای  هر هشت تا ده میهمان یک میهماندار باتجربه ) استفاده  می شود. (برای مجالس VIP  از میهمانداران دوزبانه استفاده می گردد. ) سرویس های ظروف درجه یک پازل ، ظروف شف اندیش درجه یک  ، روکشهای زیبا  ، گل آرایی  ویژه  همراه با دکورهای فانتزی تور و نور در ورودی  ،  اجرای کارهای نورافشانی  و . . .  شبی بیادماندنی را برای میهمانان محترمتان ایجاد  می نماید.
از امکانات دیگر باغ  می توان به سوئیت اختصاصی برای استراحت عروس و داماد در تالار عروسی می باشد.
ایجاد دیزنی لند برای کودکان  در مراسم  بزرگ  و  تاکسی سرویس  جهت راحتی میهمانان  در پایان  مراسم  اشاره کرد.
تالار پذیرایی و باغ مجنون

 

 

دیدگاهتان را بنویسید