تالار وب

تالار پذیرایی قصر گوهر

تالار پذیرایی و تالار عروسی قصر گوهر + تصاویر و نظر سنجی

 

نام مجموعه : تالار پذیرایی قصر گوهر

آدرس: تهران ، خیابان ۱۷ شهریور، پایین‌تر از میدان شهدا، چهارراه شمس پلاک ۱۲۶۱

تلفن: ۳۳۶۷۶۰۲۲

تلفن: ۰۹۱۲۷۰۲۳۰۹۰

وب سایت: /ghasregohar.com

ظرفیت: ۴۵۰ نفر

برای دریافت تخفیف های ویژه سایت تالار وب باید فرم تخفیف را پر نموده، سپس با کد تخفیف که به شما داده میشود به تالار مراجعه نمایید.

مجموعه تالارهای پذیرایی قصرگوهر از تاریخ ۱۳۸۸/۸/۸ همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با پشتوانه سالها تجربه مدیریت همراه با دکوراسیونی کم نظیر و کادر مجرب فعالیت خود را آغاز نموده است. در طول این سالها همواره تلاش مجموعه در این بوده است که بتوانیم میزبان شایسه برای شما و میهمانان عزیزتان باشیم و خاطره ای با شکوه از شبی به یادماندنی برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم.

تالار قصر گوهر دارای اتاق عقد مجزا ، پارکینگ اختصاصی ، گل آرایی ویژه ، آتش بازی ، میز شام مخصوص عروس و داماد

ghasre-gohar-shoar

توضیحات: تالار عروسی قصر گوهر دارای دو سالن مجزا و شیک برای برگزاری دو مراسم همزمان طراحی شده است. تالار پذیرایی قصر گوهر با قدمت طولانی و مشتری مداری عالی به یکی از بهترین تالارهای پذیرایی شرق تهران (بهترین تالارهای پذیرایی خیابان ۱۷ شهریور) تبدیل شده است. سفره عقد سالن عروسی قصر گوهر با طراحی زیبا مورد توجه عروس داماد هایی قرار میگیرد که از این تالار در شرق تهران دیدن می کنند. به زوج هایی که قصد برگزاری مراسم در منطقه ۱۷ شهریور را دارند و یا میخواهند از یکی از تالارهای میدان شهدا و یا تالارهای شرق تهران استفاده نمایند پیشنهاد میکنیم که حتما از این تالار خوب دیدن نمایند.

مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار سه گل

تالار تهران ، تالار در تهران ، تالار عروسی تهران ، باغ تالار تهران

تالارهای پذیرایی تهران، باغ تالار، سالن زیبایی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید