تالار وب

تالار پذیرایی هتل پارسیان همدان

نام مجموعه: تالار پذیرایی هتل پارسیان همدان

آدرس: همدان ، میدان قائم ، بلوار ارم

تلفن: ۰۸۱۳۸۳۸۰۰۰۰

ظرفیت: ۸۰۰ نفر

هتل پارسیان همدان تحت پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان در منطقه باغشهر همدان در دامنه کوه الوند نه تنها از مدرنترین و مجلل ترین هتلهای کشور به شمار میرود بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل غرب کشور نیز میباشد. هتل با مجموع ۴۵ باب اتاق و سوئیت کلاسیک و مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی ، سالن های بزرگ همایش و اجتماعات شغلی و خانوادگی با ظرفیتهای متفاوت ، رستورانهای لوکس فصلی و دائمی به همراه منوهای غذایی بین المللی و بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب تنها بخشی از وجه تمایز آن با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در استان همدان است که خاطره ماندگاری را برای همه میهمانان محترم این هتل رقم میزند.

همجواری با بوستان ارم و زیباترین بلوار ( بلوار ارم ) که پیاده روی و دوچرخه سواری و اسب سواری در آن از جمله مواردگردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به شمار می آید،  فاصله کمتر از یک دقیقه با بزرگترین شهربازی استان ، نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس ، ۵ دقیه تا تپه های دیدنی عباس آباد وآبشار و کتیبه های گنجنامه ، دسترسی آسان به مراکز متعدد تاریخی ، دیدنی ، درمانی و آموزش عالی همدان ، فاصله ده دقیقه ای با مرتفع ترین و طولانی ترین تله کابین استان و پیست اسکی تاریک دره از دیگر امتیازات ویژه هتل پارسیان آزادی است و میهمانان، هتل مجلل میتوانند ضمن اقامتی دلنشین بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به همدان پایتخت ایران زمین دست پیدا کنند.

مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی حافظ همدان

سالن دریای نور هتل پارسیان همدان از جمله یکی از بزرگترین سالنها با ظرفیت ۶۰۰ نفر ، مجهز به امکانات صوتی و تصویری و سایر تکنولوژیهای ارتباطی میباشد. این سالن محفل بسیار مناسبی برای برگزاری کنفرانسها و سمینارهای ملی و بین المللی ، اجتماعات خانوادگی و ضیافتهاست و البته معماری منحصر به فرد این سالن نیز باعث جذابیت صد چندان آن شده است.

 

تالارهای پذیرایی استان همدان,تالارهای همدان,باغ تالارهای همدان,تالارهای عروسی همدان,تالار عروسی در همدان,بانک تالارهای پذیرایی همدان,سالن پذیرایی در همدان,تالار,تالار عروسی,سایت تالارهای پذیرایی,باغ و تالار در همدان

[otw_is sidebar=otw-sidebar-1]

دیدگاهتان را بنویسید