تالار وب

آرایشگاه بین المللی آفرینا

آرایش عروس آفرینا ، آرایشگاه بین المللی آفرینا

مرکز بین المللی زیبایی آفرینا (شعبه ایران – تهران)
تخفیف ویژه افتتاحیه

مکان: زعفرانیه، ساختمان تجاری پالادیوم، طبقه ۵ جنوبی. مرکز میکاپ عروس و آرایش بین المللی عروس آفرینا
سایت: www.afrinabeauty.ir
تلفن جهت هماهنگی و رزرو: ۰۹۱۲۰۷۵۶۴۸۶ –۰۲۱۲۲۶۵۶۰۹۲ –۰۲۱۲۲۰۳۱۳۹۰

آرایش و پیرایش با سرعت بالا و خلاقیت زیاد خواسته هر عروسیه که در شب عروسیش و تو مراسمش بدرخشه. اگر شما هم چنین خواسته ای دارید ما به شما مرکز زیبایی بین المللی آفرینا رو پیشنهاد می کنیم. در این مدت کوتاه که این مرکز در ایران شروع به انجام فعالیت در ایران را نموده است تعداد عروس هایی که میکاپ و آرایش آنها را انجام داده است باعث شده که آفرینا یکی از مطرح ترین مراکز زیبایی عروس و آرایشگاه عروس در منطقه زعفرانیه محسوب شود. خاص شدن را با یک دنیا تجربه در پالادیوم تهران که شعبه ایران آفرینا هست تجربه کنید. در ضمن میتونید با اشتراک کارت لویالیتی از مزایای بینظیر مرکز زیبایی آفرینا بهره مند شوید.

آرایش آفرینا

بی شک همه ما میدانیم که یکی از مهمترین علل درخشش عروس در شب مراسم آرایش عروس یا میکاپ عروس است. برند متریال، شخص میکاپ آرتیست و بسیاری عوامل دیگر در  این امر دخیل و تاثیر گذار است. اتنخاب یک سالن زیبایی یا آرایشگاه عروس به دلیل تعدد و قیمت و نوع و سبک های مختلف، کار دشواری است. مرکز بین المللی زیبایی آفرینا با بکار گیری بهترین متریال و متخصصین این هنر در، جهت رضایتمندی شما در منطقه زعفرانیه اقدام به تاسیس شعبه ایران خود نموده است. با این کار این مرکز زیبایی از سالن های زیبایی زعفرانیه به شمار می آید. شعبات دیگر این مرکز زیبایی در امارات و…. واقع شده است که مدیریت این مجموعه برای خدمت به هموطنان خود این شعبه را تجهیز و تاسیس نموده است.

آرایشگاه بین المللی آفرینا

برای بازدید از شوی عروس این سالن زیبایی آفرینا که هر ماه برگزار میگردد به همین صفحه مراجعه نموده و با تماس تلفنی رزرو خود را انجام دهید. شو های آفرینا بدون هزینه بوده و در روز برگزرای با تخفیفات خوبی همراه خواهد بود.
برای مشاهده نمونه کارهای خاص آرایشگاه عروس آفرینا میتوانید از این آدرس اسنفاده نمایید. www.afrinabeauty.ir

 

آرایشگاه بین المللی آفرینا
آرایشگاه بین المللی آفرینا

 

 

[idea]مطالب مفید برای مراقبت از پوست و مو [/idea]

 

ترمیم مو

ترمیم مو با روغن گرم :ترمیم مو با روغن آرگان. آرگان از روغن گیاهی تولید شده است. این دانه های درخت آرگان در مراکش، در سراسر جهان شهرت پیدا کرده به علت دارا بودن محصول از ترکیب عناصری با کیفیت بالا. گرمایش این روغن، آثار شگفت انگیزی دارد. به ساقه مو نفوذ کرده، و درخشندگی و سلامت مو را به ارمغان می آورد. و همچنین مرطوب کننده فوق العاده ای برای مو های خشک و مرده بشمار می رود.

کرم حمام: کرم حمام زیت که از مواد طبیعی تهیه شده است، به طور طبیعی به مراقبت از مو می پردازد، باعث ازبین رفتن تمام مشکلات مو می شود. این کرم نه تنها تحول در مو ایجاد می کند، بلکه یک نوع درمان برای مو بشمار می رود. و مو عمیقا تغذیه و بهبود می یابد. از موهای آسیب دیده محافظت می کند، و همچنین باعث نرمی، صاف و براقی مو می شود

روغن لورئال مایتیک: 

مجموعه ای کامل از ترکیب روغن های غنی شده برای مراقبت مو است، مو را براق، انعطاف پذیر می کند و       بوی خوشی را به همراه دارد. و همچنین روغن آرگان و روغن گلرنگ به آن تزریق شده که جلوه ای فوق العاده، طلایی و براقی را به مو می دهد.

لورئال سریاکسیل : سریاکسیل سری جدید از لورئال است. که باعث می شود موها زیبا و ضخیم تر به نظر برسد و موهای در حال رشد را متراکم تر جلوه می دهد.

ناشی : ناشی آرگان محصولی جدید و حرفه ای را ارائه می دهد، که قادر به پاسخگویی به تمام نیازهای مو به ویژه  موهای آسیب دیده می باشد.

اکتیو کمون

  1. پورزا، ضد شوره 
  2. ایکیولیبریو، برای پوست چرب سر
  3. کیرا فیبر، برای موهای آسیب دیده

پروتئین کیو او دی :  درمان عمیق مو با آبشار پروتئین، که به عمق و تمام لایه های مو نفوذ کرده. و مو را نرم و ابریشمی می کند، درمانی فوق العاده برای موهای آسیب دیده می باشد و باعث طولانی تر شدن اثر کراتین برزیلی می شود.

تغییر و تحول مو

این یک فرایند شیمیایی است، که تحولی در مو ایجاد کرده و جلوه ای جدید به مو داده . و کسانی که  به طور طبیعی موی صافی دارند می توانند موی خود را به موی فر تبدیل کرده و بالعکس. این محصول به روش ایتالیایی استفاده می شود.
آرایشگاه بین المللی آفرینا

 

آرامش بخش مو

این صاف کننده مو یا یک تکنیک بازگشت، طوری طراحی شده که آرامش بخش بوده برای مو، به سادگی، صافی و نرمی مو را به همراه دارد. صاف کننده ای حرفه ای برای استفاده در سالنهای آرایشی بشمار می رود. 

مزایای محصول؛ کرم صاف کننده مو، شامل سرامید بوده، که فیبر موهای آسیب دیده را بازسازی می کند. شامل ترکیب کراویزبوده، که به کوتیکول مو نفوذ و آن را از داخل تقویت می کند. و مو را سه برابر قوی کرده.

نتیجه:  به مدت طولانی فر مو را از بین برده و سه برابر قوی تر کرده.

کراتین مو

کراتین برزیلی کیو او دی: کراتین برزیلی کیو او دی، با دست یابی به موفقیت از طریق استفاده از فن آوری و نوآوری، باعث سلامت و بهبود وضعیت مو شده، با ایجاد یک لایه پروتئین در اطراف مو، کار محافظت از مو را انجام داده، و  فر مو را برای مدت دوازده هفته از بین برده، باعث صافی، براقی و نرمی مو شده!

مجموعه پیشنهادی:  سالن زیبایی افخم

کراتین کرارگانیک: کیراتین کرارگانیک بدون مواد شیمیایی تهیه شده. و موها را ابریشمی و براق کرده، مناسب برای مادران باردار و بچه ها، و باعث صافی و از بین رفتن فر مو شده، به مدت ۳ تا ۴ ماه.

کراتین آمازون: فورا، مو را صاف کرده به مدت ۴-۶ ماه بدون نیاز به ۳ روز صبر، برای مشاهده اثر کراتین و بهترین فرمول در سراسر جهان شناخته شده است. مناسب برای موهای خیلی فر.

آرایش

غیر رسمی: این آرایش توسط تیم متخصص ما انجام شده و مناسب برای انواع مناسبتها 

تخصصی: آرایشی نرمال و ساده به صورت کامل با ترکیبی از دو رنگ سایه چشم.

اختصاصی : آرایشی مخصوص مراسم های خاص بوده، ترکیبی از آرایش عربی و اروپایی بوده.

لباس عروس: آرایشی خاص که می تواند به صورت چند رنگ و یا عربی سنگین یا به صورت ملایم، ولی با انواع مختلف طراحی خط چشم انجام شود.

 

اکستنشن مو

اکستنشن مو، بافت مو نیز نامیده می شود، و به پوست سر متصل شده و مو را بلند تر و حجیم تر نشان می دهد. روشهای مختلفی وجود دارد برای اتصال اکستنشن. که بعضی از آنها ماندگاری طولانی تری دارند.

انواع اکستنشن : اکستنشن مو به صورت طبیعی (موی انسان ) و مصنوعی در انواع رنگ، بافت، سبک، و طول موجود است. و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارا بوده، اکستنشن طبیعی گرانتر از مصنوعی بوده. اکستنشن مصنوعی از الیاف شیمیایی تهیه شده، گرچه مقرون به صرفه بوده ولی از جلوه ای طبیعی برخوردار نبوده.

تکنیک ها : راهای مختلفی وجود دارد برای اتصال اکستنشن مو و بستگی به نوع مو دارد. و مقدار اضافه شدن اکستنشن به بودجه مصرف کننده بستگی دارد.

کلیپ روی اکستنشن : اکستنشن کوچک و موقت، معمولا نیاز به خدمات حرفه ای ندارد. و معمولا می تواند در منزل انجام گیرد یا زیر نظر آرایشگر، این نوع اکستنشن معمولا برای یک روز یا یک شب استفاده می شود.

میکرو لینک و شرینک لینک:

آرایشگاه بین المللی آفرینا

اکستنشن مو برای مدت طولانی با حلقه فلزی و یا لوله کراتین به موی طبیعی متصل شده است. و به عنوان یک روش محبوب شناخته شده است. و آسیب رسانی به مو را به حداقل می رساند، بدون استفاده از چسب و حلال

پیوند : پیوند یا چسب، معمولا شامل موی بلند می شود، ۶ اینچ (۱۵٫۲۴ سانتیمتر)، چسب به ریشه مو زده می شود قبل از اعمال اکستنشن. این روش نسبتا سریع انجام شده، اما ماندگاری طولانی ندارد.

آمیخته شدن : اکستنشن با چسب مخصوص می تواند جلوهای واقعی به مو دهد. با این روش موهای کوچک هم می توان متصل کرد. و معمولا زمان زیادی لازم هست برای اتصال اکستنشن و همچنین برای برداشتن آن.

بافت: اکستنشن مو همچنین می تواند به موی طبیعی فرد متصل شود، معمولا به صورت سفت بافته شده نزدیک به پوست سر، این پروسه در مدت زمان طولانی انجام شده، به  دلیل اینکه اول باید موی فرد بافته شود. واین روش کمی دردناک و همچنین گران قیمت می باشد ولی از ماندگاری بالایی برخوردار است.

[rayka]

سرویس های فوق حرفه ای با قیمت و تخفیف های ویژه

[/rayka]

 

آرایشگاه بین المللی آفرینا

رنگ هایلایت لولایت

یک رنگ موی زیبا احساس خوبی را به شما می دهد. تیم کارشناس ما به شما کمک می کند که رنگی مناسب شما طبق آخرین مد روز را انتخاب کنید.

اکستنشن مژه

بسیاری از زنان وقت و حوصله اینکه هر روز از مژه مصنوعی استفاده کنند را ندارند.  بنابراین در سال های اخیر اکستنشن مژه به فزاینده مردمی تبدیل شده است.

خارجی:

اکستنشن مژه نیمه دائم، مژه شما را طولانی تر، ضخیم تر و بسیار طبیعی جلوه می دهد. و هیچ کس متوجه نمی شود که آنها ماله شما نیست!

موقت:

به صورت موقت، فقط برای یک روز قابل استفاده است.

مدت زمان طولانی:

ما از محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شامل موی طبیعی هستند استفاده می کنیم. و همچنین از چسبی استفاده کرده که به مژه اصلی شما صدمه وارد نکند. و از ماندگاریی با بیش دو ماه برخوردار است و برای انجام این کار به دو ساعت زمان لازم است. و ۳ تا ۴ هفته ای یک بار احتیاج به  ترمیم هست.

مراقبت از ناخن

مانیکور کلاسیک:

شامل شکل دادن به ناخن ها، تمیز کردن ناخن، مرطوب کننده دست و ناخن، ماساژ دستها و بازوها و، در نهایت، هم سنباده ناخن، با توجه به اولویت مشتری.

پدیکور کلاسیک:

مرتب کردن ناخن، شستشو پا، ماساژ دستها و بازوها و، در نهایت، هم سنباده ناخن، با توجه به اولویت مشتری.

اکستنشن ناخن:

ژل، اکریلیک و سیلک به طور گسترده ای استفاده می شود. اکثر مردم ژل و یا آکریلیک را انتخاب می کنند. هنگامی که می خواهند برای مدت طولانی آن را روی ناخن خود داشته باشند. روش سیلکی اغلب برای یک زمان کوتاه انجام شده، بمنظور تقویت ناخن و یا ترمیم ناخن.

هنر آرایش ناخن:

طراحی روی ناخن به صورت ساده یا ترکیبی از رنگها و کریستال.

اسپای دست:

این آرایش ناخن قوی بوده و به مدت دو هفته ماندگاری داشته، بدون آسیب رسانی به ناخن، و در بیش از ۵۰ رنگ مختلف موجود می باشد

اسپای پا:

طیف گسترده ای از درمان به منظور ارتقاء، و حفظ سلامتی دست و پا می باشد.

مطالب و تصاویر استفاده شده مربوط به آرایشگاه بین المللی آفرینا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید