تالار وب

تالار پذیرایی پارسیس

تالار پذیرایی و تالار تشریفاتی پارسیس + تصاویر و تور مجازی

نام مجموعه : تالار پذیرایی پارسیس

آدرس: تهران ، بزرگراه آیت الله سعیدی به سمت جنوب ، بعد از آزادگان ، سمت چپ ، تالار مجلل پارسیس

تلفن: ۵۵٢۵١٨١٨

تلفن:

وب سایت: www.talarparsis.com

ظرفیت: ۶۰۰ نفر

توضیحات: سالن های مبله بسیار شیک ، اتاق عقد مجزا در طبقه همکف با سقف بلند ، سفره خانه سنتی مجهز ، تراس با ویوی بسیار عالی و پارکینگ اختصاصی تعدادی از امکانات تالار پذیرایی پارسیس را تشکیل می هند.

بر آن شدیم تا با تجربه دیرین و با در نظر گرفتن شان و منزلت همشهریان عزیز و همچنین خواسته و توقع نسل امروز مجموعه ای بینظیر و بیرغیب بنا نماییم.

در این بخش به معرفی برخی از خصوصیات ویژه تالار پذیرایی پارسیس می پردازیم.
امکانات خاص تالار مجلل پارسیس:

شما میتوانید در تالار پذیرایی پارسیس شیرینی مورد علاقه خود را انتخاب کرده تا کادر شیرینی پزی تالار برای شما آمده نموده تا در مراسم شما گرم سرو شود.

شهربازی کودک : معمولا در تالارهای پذیرایی کودکان بعد از مدت کوتاهی به دلیل سروصدا خسته می شوند. شما میتوانید کودک دلبند خود را به پرستار مخصوص کودکان در بخش شهربازی ویژه کودکان مجموعه سپرده و با خیال آسوده از اجرای مراسم لذت ببرید.

سالن تجدید میکاپ عروس : در برخی موارد به دلیل گذشت زمان و گرما ممکن است آرایش عروس دچار مشکل شود در اینصورت عروس خانوم ها میتوانند با مراجعه به سالن تجدید میکاپ تالار و با کمک میکاپ آرتیس باتجربه مشکل خود را رفع نمایند..

اتاق ویژه عروس و داماد : عروس و داماد میتوانند در سالن VIP مخصوص عروس و داماد علاوه بر سرو شام بصورت اختصاصی با استفاده از سیستم ویدئو پروجکشن چندوجهی این سالن از دیدن عکس ها و کلیپ های خود لذت ببرند.

لوکیشن عکس عروس و داماد : برای عروس و دامادها فضای سبزی به متراژ حدود ۱۰۰۰ متر با لوکیشن های مختلف جهت فیلمبرداری و عکاسی و ساخت کلیپ در نظر گرفته شده تا دیگر مجبور به طی مسافت زیاد و صرف هزینه جهت رفتم به عمارت ها و باغ آتلیه ها نباشد.

چایخانه سنتی : عروس و داماد عزیز میتوانند از چایخانه سنتی مجموعه جهت استراحت و سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد و همچنین عکاسی و فیلمبرداری استفاده نمایند.

در تالار پارسیس حتی برای استعمال دخانیات میهمانان هم فکر شده است. میهمانان تالار پارسیس میتوانند جهت استعمال دخانیات از smoking room مخصوص هر سالن استفاده نمایند.

شما میتوانید قبل از انعقاد قرارداد با تالار مجلل پارسیس در سالن ویژه تست غذا به همراه عزیزانتان مهمان ما باشیدو تمامی امکانات و خدمات تالار را در اتاق نمایشی که بصورت سالن سینما به این منظور ایجاد شده است را تماشا فرمایید.

مدیریت تالار پارسیس به دلیل دارا بودن تجربه بالا در امر تشریفات و تالارداری ، مراسمی در خور شان مهمانان شما عزیزان فراهم خواهد آورد. دکور و دیزاین تالار هم گویای همین امر خواهد بود. تالار پارسیس در حال اتمام کارهای پایانی دکور و دیزاین است که به محض مشخص شدن روز افتتاحیه در همین صفحه شما را با خبر خواهیم نمود.

بر آن شدیم تا با تجربه دیرین و با در نظر گرفتن شان و منزلت همشهریان عزیز و همچنین خواسته و توقع نسل امروز مجموعه ای بینظیر و بیرغیب بنا نماییم.

افتتاح تالار پذیرایی پارسیس در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

توصیف تالار پارسیس از دید کارشناس تالار وب :

تالار مجلل پارسیس در زمینی به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه و با زیربنایی به متراژ ۷۰۰۰ مترمربع تنها برای برگزاری یک مراسم احداث شده است. این بنا دارای دو سالن مردانه و زنانه است ، به عبارت دیگر برای برگزاری یک مراسم طراحی شده است. این سازه با در نظر گرفتن تمامی اصول و ضوابط معماری از نظر سازه، مکانیکال، الکتریکال و دیزاین و دکور طراحی و اجرا شده است. پارکینگ اختصاصی تالار مجلل پارسیس در ۲طبقه  به متراژ ۲۷۰۰ ، حدودا ۱۲۰ جای پارک بدون مزاحم در اختیار شما و مهمانان محترم قرار می دهد. سالن خانم ها و آقایان هر کدام دارای راه پله مجزا و هرکدام مجهز به آسانسور اختصاصی با ظرفیت بالا می باشند.

به دلیل تردد بسیار بالا و همچنین تعرق در تالارهای پذیرایی و مشکل تهویه و کمبود اکسیژن بر خلاف سیستم های ارزان قیمت و رایج کنونی از سیستم داکت اسپیلت با برند ال جی برای تهویه مطبوع و تنظیم اکسیژن در تمامی فضاها اعم از لابی و غیره تعبیه شده است.

سیستم صوتی و سیستم نور  تالار پارسیس: برای یکپارچگی صدا و عدم آزار سیستم شنوایی با مشاوره از راهنمایی مهندسین این فن ، از سیستم های صوتی حرفه ای برای هر سالن استفاده شده است.
به جای استفاده از افکت های قدیمی و رایج از تعداد زیادی سیستم رقص نور پیشرفته و TV Wall که کار نورپردازی و پخش کلیپ را انجام می دهد استفاده شده است. سیستم LED کف سالن با امکان قابلیت پخش تصویر دارد نورپردازی خیره کننده ای را ایجاد می کند.

قیمت تالار پارسیس ، جدیدترین تصاویر تالار پذیرایی پارسیس ، تخفیفات تالار پذیرایی پارسیس

 

تالار وب حامی زوج های ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید