تالار وب

ازدواج آسان چیست

ازدواج آسان و تسهیلات ازدواج آسان

ازدواج آسان چیست ؟ در دو دهه اخیر شاهد کاهش عقد و ازدواج در مسائل جوانان و در نتیجه ازدیاد تجرد میان آنان بودیم. مسلما نمیتوان مسائل اقتصادی را از دلایل این مشکل ندانست. وزارت جوانان برای حل این مشکل بنای کانونی را با عنوان کانون ازدواج آسان گذاشت تا راهی باشد برای برخورد با مشکل اقتصادی جوانان در امر ازدواج.

ازدواج آسان چیست؟
برای تامین این نیاز جامعه، موسساتی با عنوان کانون‌ ازدواج آسان اقدام به فعالیت نموده اند. سعی بر آن بوده تا خدمات این موسسات ، مخصوص طبقه خاصی از جامعه نبوده و همه جوانان بتوانند با کمک این کانون‌ها، از خدمات ارزان آن استفاده نمایند. طرح ازدواج آسان شامل، کلیه مراحل ثبت ازدواج رسمی واجرای مراسم عقد ، کارت دعوت مراسم ، تالار پذیرایی و یا تالار عروسی مجهز به اتاق عقد ، لباس عروس ، آرایشگاه عروس ، ماشین عروس با تزیین کامل گل ماشین عروس ، فیلمبرداری و عکس و پذیرایی با میوه و شیرینی برنامه ریزی شده است. با یک حساب سرانگشتی میبینیم که هزینه برگزاری جشن عروسی و تهیه میوه و شیرینی و دادن شام به ۳۰۰ میهمان حداقل هزینه ای که در بر دارد ۷ – ۸ میلیون است.
 
علاوه بر این هزینه آرایشگاه، لباس عروس و دسته‌گل و فیلمبردار، در شرایط خیلی ایده‌آل و با در نظر گرفتن هزینه کم این موارد این مبلغ به چیزی در حدود ۱۵ میلیون تومان می‌رسد. در اینجا این سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه این کانون‌ها همین میهمانی را با تعداد میهمانان مشابه با مبلغی در حدود دو یا سه میلیون تومان بر گزار می‌کنند؟
کانون های ازدواج آسان تمامی مواردی که در بالا از آنها یاد شد را با هزینه ای بسیار کم برای برگزاری مراسم یک زوج فراهم می آورند. این موسسات تنها برای افزایش آمار ازدواج چنین برنامه ریزی انجام میدهند. توسط سایت تالار وب شما میتونید تالارهای طرف قرارداد با ازدواج آسان را بیابید. به امید روزی که مشکلات ازدواج جوانان حل شود مسئله ازدواج به زودی حل شود.
ازدواج آسان چیست

دیدگاهتان را بنویسید