تالار وب

نرم افزار مدیریت و رزرو تالار پذیرایی

نرم افزار مدیریت و نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی ، رزرو تالار پذیرایی “تالار پلاس”

نرم افزار مدیریت و رزرو تالار پذیرایی:

نرم افزار تالار پلاس تمام اعمال مربوط به رزرواسیون ، حسابداری ، ورود و خروج پرسنل ، قرارداد نویسی ، تقویم مخصوص تالارهای پذیرایی و بسیاری از نیازمندیهای یک تالار پذیرایی vip و معمولی طراحی شده است.

برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی مطالب زیر را مطالعه نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

همراه : ۰۹۱۲۴۵۴۴۱۲۸

(پیغام در تلگرام)

 

 

http://www.talarweb.net/wp-content/uploads/2017/11/talar_manager_software-1.jpg

در گذشته تمام مراحل رزرو ، عقد قرارداد و بررسی روزهای رزرو شده و خالی توسط یک سر رسید و به صورت مکتوب انجام میشد. این کار علاوه بر سخت بودن معایب دیگر چون گم شدن اطلاعات ، نبود امکان برای گرفتن گزارش و…. را داشت. ما به تمام بخش های یک تالار عروسی فکر کرده ایم. از بخش انبار و سردخانه گرفته تا ورود خروج پرسنل و پرینت قرارداد مشتری. گرفتن گزارش های مختلف اعم از تعداد رزروهای ماه و سال در گذشته و آینده ، تعداد فروش به صورت پرس و خلاصه تمام بخش های آماری که در یک تالار به ذهن هر کس میرسد.

نرم افزار حسابداری تالار پذیرایی : این نرم افزار به صورت تخصصی برای تالار پذیرایی نوشته شده است. دلیل اهمیت تخصصی بودن این نرم افزار این است که با بررسی تمامی نیازهای یک تالار عروسی نوشته شده است. رزرو تالار و نشانه گذاری روزهای رزرو شده یکی از مشخصات این نرم افزار بشمار می آید که به واسطه آن مدیریت میتواند با یک گزارش ساده اطلاعات مربوط به روزهای پر شده ، تعداد مراسم های برگزار شده قبلی و مراسم هایی که قرار است برگزار شوند را به راحتی دریافت نماید.

 

دستگاه ورود خروج پرسنل تالار پذیرایی ، سیستم خوش آمد گویی به میهمانان ، سیستم مدیریت حرفه ای کنترل انبار ، از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت تالار پذیرایی دلفین بشمار می آید.

مجموعه پیشنهادی:  برنج میزبان

قدمت بیش از ۱۰ ساله نرم افزار مدیریت تالار عروسی ما ، گویای تعهد و پیشتبانی قوی این نرم افزار است که به تنهایی یکی از بهترین آپشن های این نرم افزار بشمار می آید.

استفاده بیش از ۳۰۰ تالار در سطح کشور از این نرم افزار و رضایتمندی مدیران و استفاده کنندگان آن از سیسم نرم افزار ، ساده بودن کار کردن با آن و پشتیبانی قوی آن باعث شده تا تبلیغات دهان به دهان آن باعث شود تا اکثر مدیران تالارها نام آن را شنیده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش میتوانید با شماره ۰۹۱۲۴۵۴۴۱۲۸ تماس حاصل نمایید تا با دریافت یک مشاوره درست اطلاعات مربوط به نرم افزار مدیریت و رزرو تالار پذیرایی را کسب نمایید.

برخی از مشتریان ما:
تالار پذیرایی سپیده تهران ،  تالار پذیرایی الماس الوند تهران ، تالار پذیرایی لبینا ، تالار پذیرایی مینورام ، تالار پذیرایی ماهان تهران ، تالار پذیرایی قصر گلستان ، تالار پذیرایی آرمادا تهران ، تالار پذیرایی یاس بوستان ولایت تهران ، تالار پذیرایی نادر تهران ، تالار پذیرایی باغ مهران تهران ، تالار پذیرایی سهیل تهران ، صدها تالار پذیرایی،هتل و باغ دیگر در تهران و شهرهای دیگر

دلیل استفاده مشتریان از این نرم افزار پشتیبانی آنلاین ، قیمت مناسب ، سابقه کار مفید حدود ۱۰ سال در بین تالارهای پذیرایی و … از ویژگی های دیگر این برنامه می باشد.

اگر شما هم نیاز به سیستم فرم افزار ما را در مجموعه خود احساس نموده اید با ما تماس بگیرید تا برنامه به صورت رایگان برای شما نصب شود و بعد از امتحان برنامه خرید انجام دهید. نرافزار مدیریت تالار پذیرایی کاسپین در حقیقت نمونه تکمیل شده نرم افزار دلفین است که با در نظر گرفتن نیازهای روزمره یک تالار عروسی بازنویسی شده است.

جهت مشاهده دموی این نرم افزار کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید