تالار وب

دلایل برگزاری مراسم عروسی کوچک

برگزاری مراسم عروسی

وقتی دارید برای عروسی برنامه‌ریزی می‌کنید، شاید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید آن را به یادماندنی کنید. یکی از روش‌ها خودمانی کردن مراسم عروسی است. در این مقاله چندین دلیل عالی برای برگزاری یک عروسی کوچک وجود دارد.

خودمانی بودن و صمیمیت

وقتی شما با عشق‌تان ازدواج می‌کنید می‌توانید یک گردهمایی بزرگ برگزار کنید که همه با خانوادشان می‌آیند یا می‌توانید کوتاه کردن لیست مهمانان را انتخاب کنید و از صمیمیتی شیرین بهره مند شوید. چنین صمیمیتی در مراسمی با صدها مهمان غیرممکن است اما با برگزاری یک عروسی کوچک، شما زندگی مشترکتان را با دورهم بودن کنار کسانی که به شما اهمیت می‌دهند شروع خواهید کرد.

استرس کم

وقتی یک عروسی کوچک دارید کمتر بابت عالی بودن همه چیز استرس خواهید گرفت و بیشتر از این روز بزرگ زندگیتان لذت می برید. به دلیل اینکه فقط چشمان دوستان صمیمی و خانوادتان به عروسی دوخته شده است، شما با این فکر آرامش خواهید داشت که اگر همه چیز عالی پیش نرفت مهمانان متوجه آن نمی‌شوند و آن را سوژه نمی‌کنند. یک عروسی کوچک می‌تواند بیشتر شبیه جشن پیودتان باشد تا یک نمایش مجلل، بزرگ و تکراری.

 

هزینه کمتر، کیفیت بهتر

بگذارید قبول کنیم که عروسی‌های بزرگ گران هستند. اگر یک عروسی کوچک را انتخاب کنید بودجه‌ی شما به احتمال زیاد کمتر برباد خواهد رفت، کنترل و توانایی داشتن یک عروسی با کیفیت بالاتری را خواهید داشت که در مقابل برگزاری یک عروسی بزرگ توانایی پرداختش را نداشتید. با یک لیست کوچک از مهمانان، شما می‌توانید واقعا روی چیزهایی تمرکز کنید که برایتان مهم هستند. برای بعضی عروس‌ها این می‌تواند شامل  تالار، خدمات پذیرایی یا یک لباس عروس خاص باشد. شما همچنین می‌توانید مقداری از پس اندازتان را برای یک ماه عسل رویایی و باکلاس کنار بگذارید.

مجموعه پیشنهادی:  انگشتر پشت حلقه ای عروس ۲۰۱۹

آپشن های بیشتر برای انتخاب تالار

از آنجایی که شما لازم ندارید یک تالار بزرگ برای یک لیست بزرگ از مهمانان داشته باشید، شما می‌توانید مکان‌هایی را انتخاب کنید که به خاطر سایزشان از محدودیت کمتری برخوردارند. مکانی که برایتان خاص باشد، هتل یا امارت‌های تاریخی انتخاب‌هایی عالی هستند. یک آپشن دیگر این است که یک تخت و صبحانه برای عروسی رزرو کنید یا برای ماه عسل حداقل یک شب انجا بمانید.

سازماندهی بهتر

وقتی یک عروسی کوچک داشته باشید می‌توانید همه چیز را طبق ذائقه‌ی خودتان مدیریت کنید. به این دلیل که قرار نیست صدها کارت دعوت، نوشیدنی و غذا تهیه کنید، شما می‌توانید آپشن‌هایی را انتخاب کنید که بیشتر شامل همه‌ی اجزای عروسی شود و همچنین موجب کیفیت و بی‌همتایی عروسی شود.یک عروسی کوچک مدیریت و سازماندهی بهتری را طبق استایلتان در اختیار می‌گذارد.

گرامی داشت خاطرات

صرف نظر از نوع عروسی، شما همیشه خاطرات شروع زندگی مشترکتان را گرامی خواهید داشت. یک عروسی کوچک به شما این فرصت را می‌دهد که دقیقا عروسی دلخواهتان را داشته باشید و خاطرات شما خیلی بهتر شکل بگیرد.  این راهی عالی برای ساختن یک شروع فوق العاده برای زندگی جدیدتان است.

اگر به دنبال تالار کوچک برای مراسم های خود هستید میتوانیدبر روی مطلب زیر کلیک کنید و تعدادی از این تالارها را ببینید

تالار کوچک برای تولد

دیدگاهتان را بنویسید