تالار وب

خرید لباس عروس

خرید لباس عروس

بسیاری از عروس خانم ها در زمینه خرید لباس عروس با مشکلاتی مواجه می شوند. در مورد انتخاب لباس عروس باید به نکاتی مانند قیمت، راحتی، زیبایی و … توجه کرد. اکنون ما در این مقاله به شما برای خرید لباس عروس و اینکه کدام یک از این نکات مهم تر است در اختیار شما قرار داده ایم.
  1. در نظر گرفتن فرم و طرح اندام مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک لباس‌ عروس مناسب است. در کنار طرح اندام، فرم کلی صورت و حتی رنگ پوست هم از فاکتورهای تاثیرگذار است. برای مثال ‌خانم‌های ریز نقش هرگز نباید دنبال لباس‌های عروس با پف‌های بسیار زیاد بروند حتی به قیمت به روز بودن و زیبایی این لباس‌ها. مثال دیگر اینکه خانم‌هایی با پوست سبزه نباید به فکر لباس‌های سفید یخچالی باشند.
  2. فاکتور بعدی، انتخاب لباس عروس، با توجه به مدلی است که برای موها در نظر داریم. این فاکتور در انتخاب تور مناسب از نظر نوع طراحی و کوتاه و بلندی، بسیار تاثیرگذار است. مثلا اگر قرار است شینیون پشت سر خیلی بالا نباشد انتخاب مناسب، یک تور کار شده کوتاه است نه بلند! یادتان باشد مدل مو در انتخاب یقه مناسب برای لباس عروس هم نقش بسزایی دارد.
  3. مرحله بعدی دخالت دادن سلیقه شخصی با در نظر گرفتن معیارهای قبلی، یعنی فرم اندام و مد روز است. البته باید دقت کنیم که سلیقه ما در انتخاب لباس تا زمانی می‌تواند نقش درستی در انتخاب ما بازی کند که قواعد طراحی را زیر پا نگذارد. مثلا نباید به دلیل اعمال سلیقه شخصی در انتخاب لباس ایرادهای اندامی‌‌مان را بیشتر به تصویر بکشیم

دیدگاهتان را بنویسید