تالار وب

باغ تالار عمارت دانیال زمانی

باغ تالار عمارت دانیال زمانی ، بهترین باغ تالار گرمدره

نام مجموعه : باغ تالار عمارت دانیال زمانی

آدرس باغ تالار عمارت دانیال زمانی : تهران ، گرمدره ، سعادتیه ، خیابان واعظی ، پلاک ۱۰ ، عمارت دانیال زمانی

تلفن تشریفات دانیال : ۰۹۱۲۱۰۲۷۵۴۲

آدرس دفتر تهران عمارت دانیال گرمدره : تهران ، شهرک غرب ، خیابان خوارزم ، کوچه پانزدهم ، شماره ۱۳ ، دفتر تشریفات دانیال زمانی

تلفن تماس برای قیمت عمارت دانیال : ۰۹۱۲۱۰۰۹۰۰۸

امکانات : باغ تالار عمارت دانیال زمانی دارای سالن بسیار زیبا و مجلل مبله و بسیار شیک
سرای سنتی
محوطه فضای سبز لاکچری
اتاق عقد مجزا
فضای بسیار ویژه برای برگزاری مراسم عقد در فضای حیاط
گرمایش از کف در محوطه فضای باز که در فصل زمستان هم این مکان سر سبزی خود را حفظ خواهد نمود
مکان خاص سرو غذا مجزا از سالن اصلی
دو طبقه پارکینگ اختصاصی هر کدام به مساحت ۳۰۰۰ متر
سوئیت ویژه عروس و داماد

عمارت دانیال به نگارش تالار وب: وقتی صحبت از باغ تالار و یا تالار پذیرایی به میان می آید در ذهن همه ما یک سالن و فضای سبز و میز و صندلی و پرسنل و… نقش می بندد. و ما تفاوت را در لوکس بودن و رنگ و لعاب و… میدانیم.

ولی الان میخوام در مورد باغ تالاری صحبت کنم که خیلی پا فراتر از زیبایی و تجمل گذاشته و به حق کلمه عمارت برازنده این باغ زیبا و با شکوه است. وقتی از تهران به سمت این عمارت راهی میشیم به احتمال زیاد از دوری راه شکایت خواهید کرد. ولی وقتی جلوی در ورودی میرسید دیگه صحبتی از خستگی و شکایت نیست و در یک کلام مبهوت شکوه عمارت دانیال خواهید شد.

تا زمانی که بیرون در هستید احتمالا فقط مبهوت می شید ولی وقتی که وارد محوطه حیاط میشید کلمه “مبهوت” جای خودش رو به “مجذوب” میشید فقط لذت بردن تو ذهن شما باقی میمونه. باور کنید که اینا که گفتم حس واقعی من بودن و هیچ اغراقی تو نوشته هام نیست.

 

باغ تالار عمارت دانیال زمانی
باغ تالار عمارت دانیال زمانی

 

محوطه سازی حیاط ، نمای خاص و کلاسیک ساختمان اصلی ، لوسترهای باشکوه قبل از ورود به سالن چشم نوازی خاصی دارد که فقط با دیدن این مجموعه میشه احساسی که به وجود میاد رو درک کرد.

با طی کردن چند پله وارد تراس و بعد از اون وارد لابی میشید که سمت راست شما اتاق عوض کردن لباس و کمدها وجود داره. البته باز این که گفتم فقط اسم اون اتاق هستش. ولی بیشتر به صندوق امانات بانک های خارجی شبیه هستش تا اتاق تعویض لباس….

بعد از تعویض لباس باید وارد سالن باغ تالار عمارت دانیال زمانی بشید . سالنی با ارتفاع سقف بیش از ۸ متر و با سقف های طراحی و نورپردازی شده و لوسترهای عظیم. چیدمان ، دکور ، میز و صندلی ها هارمونی خاصی دارند که حس آرامش را در شما القا خواهد نمود.

فاصله های بسیار متناسب میزها از هم باعث عبور راحت میهمانان از بین میزها میشود. فضای رقص بسیار بزرگ و جایگاه موزیک که در سمت راست سالن وجود دارد ، بعد از شروع به کار کردن همان حس آرامشی که تا چند دقیقه پیش از هارمونی سالن به شما داده بود را به حس عجیبی که مطمئنا شما را به حرکت وا خواهد داشت بدل خواهد نمود.

 

دانیال زمانی
دانیال زمانی

در یک نیم طبقه بالا تر که کاملا به سالن مشرف است ، مکان سرو غذا است که در زمان شام مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر بخواهم در مورد تمامی قسمت های عمارت دانیال بنویسم شاید از حد حوصله شا خارج باشد. برای همین از ادامه نوشتن صرف نظر میکنم و از شما میخواهم که حتما از این تالار دیدن کنید.

وقتی مراسم به آخر برسه دیگه از حس “مجذوبی” هم چیزی باقی نمونده ، چون شما الان دیگه شیفته این عمارت شدید. لطفا بعد از دیدن عمارت دانیال حتما بیاید و بنویسید که نظرتون چقدر با نظر من موافقه. یا چقدر نظر شما با نظر من فرق داره.

به تازگی آقای دانیال زمانی اقدام به ساخت تالار پذیرایی دانیال زمانی در منطقه شهرک غرب تهران نموده است که میتوانید اطلاعات بیشتری را در مورد تالار زمانی در سایت تالار وب کسب نمایید. در مورد قیمت عمارت دانیال زمانی و قیمت تشریفات دانیال گرمدره باید با شماره هایی که در همین صفحه در اختیار شما قرار داده شده رجوع نمایید. این تالار پذیرایی در زمره تالارهای VIP تهران قرار دارد.

باغ تالار عمارت دانیال زمانی

دیدگاهتان را بنویسید