تالار وب

حقایقی درباره مردان

حقایقی درباره مردان

خانومای گلم عموماً مردها تنوع طلبند . مخصوصا در مسائل #جنسی ، این که شوهر شما با این حال که زن داره ولی بازم سراغ چیزهای #مستهجن میره این رفتار از یک مرد یعنی این که از شما سیراب نشده و چون شما #تنوع_طلبی اونو ارضا نکردید تشنه است و باعث میشه سراغ چیزهای مستهجن بره تا تنوع رو اون جا پیدا کنه.

البته چنین استدلالی قابل پذیرش نیست ، ولی پسری که به خاطر زیبایی ظاهر و اندام با خانمی #ازدواج کرده یا پسری که ظاهر براش مهمه ولی چشم بسته ازدواج کرده و یا مردی که خانمش به پوشش های #خاص در خونه اهمیت نمیده و تلاشی در این زمینه ها نمیکنه ، بیشتر در #معرض_خطر رو آوردن به تصاویر مستهجن و یا زن های دیگه است .

تنوع طلبی مردان

خانم ها نباید فکر کنند این رفتار آقا که سراغ چیزهای مستهجن میره یعنی این که خانومش رو کلا دوست نداره . این فکر #غلطه و شما از درون مردان خبر ندارید او فقط از شما سیراب نشده و این تشنگی غلط و عدم قناعت به همسر خودش که از تنوع طلبی او هست اون رو به طرف چیزهای مستهجن میکشند

کاری که شما خانوم باید برای شوهرت انجام بدی اینه :

  • با این حال که شما یک انسانی ولی باید آنقدر برای #شوهرت #متنوع باشی که او از یک نواختی شما خسته نشه و احساس کنه شما هر از چند گاهی به شکل خانوم دیگری در میای تا حس تنوع طلبی اون ارضا بشه و همیشه منتظر یک چیز و یک ایده از شما باشه .
  • این تنوعی که به خودت میدی باید در تمام جاهای زندگی باشه ، از پوشش شما گرفته تا خیلی مسائل که حتی جنبه ی #جنسی یا حتی احساسی و #عاطفی نداشته باشه.
  • سرد شدن شما در زمانی که #شوهرتون نسبت به شما سرد شده ، اون رو بیشتر به سمت چیزهایی که شما دوست ندارید سوق میده .کلا در زندگی #زناشویی وقتی یه طرف قضیه #سرد میشه طرف مقابل باید برای #گرم شدن رابطه #پیش_قدم بشه وگرنه فاصله بیشتر و بیشتر میشه و در نتیجه ترمیم آسیب هایی که وارد شده نیاز به وقت و هزینه های بیشتری داره .
  • بنابراین وقتی می بینید شوهرتون نسبت به شما داره سرد میشه ، به جای #تلافی کردن بی محلی های اون ، #غرور رو کنار بذارید و برای #نجات زندگی زناشویی تون تلاش کنید . البته این قانون فقط مختص شما خانم ها نیست ، گاهی آقایون باید چنین نقشی رو در زندگی ایفا کنند .

دیدگاهتان را بنویسید