تالار وب

رازهای دلبری از مردان

رازهای دلبری از مردان

تالار وب : لازم است خانم‌ها برای دلبری از مردان و به دست آوردن قلبشان نکاتی را بدانند و در روابطشان برخی مسایل را رعایت کنند. قبل از هر چیر خوب است که از خواسته‌ها و تمایلات مردانه آگاه شده و بدانید که مردان و زنان خواسته‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. در این مقاله درباره رازهای دلبری از مردان مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که در ادامه میتوانید همراه ما باشید.

رازهای دلبری از مردان
رازهای دلبری از مردان

برای دلبری از مردان بازیگوش و شوخ طبع باشید

برای اینکه مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرید توصیه می‌کندیم که سعی کنید بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشید تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر بیایید. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می‌گیرند و ازدواج‌های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند. پس برای دلبری از مردان لازم است شوخ طبع و بامزه باشید و برای وی همیشه لبخند به لب داشته باشید.

به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می‌کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از خانم ها بر این باورند که برای دلبری از مردان باید به آنها خیلی زیاد توجه کنند و نیازهای آنها را بدون کم و کاستی برآورده سازند. اما برخلاف تصور شما اگر به مردها بیشتر از آنچه به شما میدهند دریافت کنند دلزده میشوند. مردها اگر بیش از اندازه محبت و عشق دریافت کنند علاقه آنها بیشتر نمیشود و برعکس احساسات عاشقانه شان از بین میرود.

زیاد خرج نکنید و خیلی رمانتیک نشوید

کادو دادن را همه دوست دارند و حتما شما هم برای نشان دادن عشقتان دوست دارید به مرد مورد علاقه تان کادو بدهید اما باید در جریان باشید که اول او باید برای شما کادو بخرد، اولین کادو و دومی و سومی را که خرید شما هم برای او یک کتاب ،خودنویس و یا حتی یک شاخه گل بخرید. نیازی نیست که حتما کادوی شما بسیار گران قیمت باشد. اگر برای دلبری از مردان به آنها بی جهت هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده‌اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده‌اید.

مجموعه پیشنهادی:  ترفندهای آرایش و زیبایی ۲۰۱۸
رازهای دلبری از مردان
رازهای دلبری از مردان

به دنیای متفاوت مردها احترام بگذارید

مردها برای خودشان دنیای متفاوتی دارند. اگر مثلا با دوستانشان زمین فوتبال اجاره کرده‌اند و قرار است یک بازی جانانه و روکم‌کنی برگزار کنند، سریع برای خودتان برنامه نچینید. اگر قرار است او به شما و برنامه‌هایتان احترام بگذارد شما هم باید همین کار را انجام بدهید.

کمی تاخیر هم بد نیست

اگر نامزدتان به شما پیامک زد سریع از جایتان نپرید و بلافاصله جوابش را ندهید. اینطوری فکر می‌کند شما بیکار نشسته بودید تا او یک پیامک بزند و از جا بپرید. برای مثال بین پنج تا هفت دقیقه جواب بدهید. نگران نباشید، به هیچ وجه اتفاق بدی نمی‌افتد. بگذارید کمی هم او منتظر شما بماند. 

غر زدن ممنوع

بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم‌ها را کاملا به هم می‌ریزد. مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند و نمیتوانند غر زدن همسر و یا نامزدشان را تحمل کنند. غر زدن در مسیر عکس دلبری از مردان قرار دارد. اگر موضوعی ناراحت‌تان کرده با زبان آرام و بدون غرغر بیان کنید، اینطوری هم زودتر نتیجه می‌گیرید و هم به زن غرغرو شناخته نمیشوید. حواستان باشد، مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می‌کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند.

بگذارید تمام هزینه‌ها را او پرداخت کند

این کار شاید بنظرتان غیرمنصفانه باشد اما کسی که هزینه رستوران ،مسافرت و … را پرداخت می‌کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. برای کمتر شدن هزینه‌ها می‌توانید به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید و یا به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و لحظه‌های شادی را رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید