تالار وب

چند ایده خلاق تالار پذیرایی ۹۷

چند ایده خلاق تالار پذیرایی ۹۷ و نقش مدیرخلاق در تالار پذیرایی

هفت ایده خلاق تالار پذیرایی ۹۷:  تالار پذیرایی موفق ملزم به داشتن یک مدیر توانا و قدرتمند  است که در برابر بحران بتواند آرامش داشته باشد. کسانی که مدیریت تالار را بر عهده می‌گیرند مطمئناً انسان‌هایی بااراده‌ای قوی هستند. ت اما در کنار تجربه‌ای که دارند باید تخصص و توانایی کارکنان را نیز باید داشته باشند.

بهتر است برای پیش برد اهدافتان از ارتباطات گروهی و شخصی استفاده کنید و با استفاده از نیروی ذاتی و تخیل خود امکانات بالقوه  را تبدیل به بالفعل کنید. همیشه گیرنده‌های قوی و حساسی داشته باشید.

مدیر خلاقی باشید. همیشه در ذهن خود چند ایده ناب و بکر داشته باشید  فکر و اعتمادبه‌نفس شما سرمایه خودتان است.

یکنواخت نباشید می‌توانید با تغییر فصل دیزاین  و تغییراتی هم در تالار پذیرایی ایجاد کنید و متناسب با همان فصل یک دیزاین زیبا و جذاب خلق کنید البته با کمترین هزینه اما با یک کار خلاقانه و بکر.

 تالار وب قصد دارد چند ایده خلاق تالار پذیرایی ۹۷ را به شما پیشنهاد کند. امید است با به کار بردن ایده هایی که در این مقاله گفته شد، مراسم هایی با شکوه بیشتر برگزار نمایید.

هفت ایده پذیرایی خلاق

در بسیاری از تالارهای پذیرایی منو نوشیدنی‌ها بسیار به یکدیگر شباهت دارند و شاید تنها تفاوت آن‌ها در قیمت و یا رنگ منو آن‌ها باشند. اما شما مدیر خلاقی باشید خود را جای مهمانی بگذارید که در هیاهوی عروسی به دنبال چه نوشیدنی می‌گردد که بتواند کمی به او آرامش بدهد.

با توجه به این موضوع که علاقه‌مندان به طب سنتی روزبه‌روز افزوده می‌شوند می‌توانید از این تغییر ذائقه استفاده کنید. کافی است کمی خلاقانه عمل کنید و با توجه به  انواع ذائقه و احترام به آن‌ها می‌توانید تغییراتی در منو نوشیدنی ایجاد کنید و دم‌نوش و شربت‌های سنتی را باافتخار وارد منو تالار پذیرایی خود کنید. تا شاهد استقبال بی‌نظیر مهمان‌ها از این نوشیدنی‌های بی‌نظیر باشید.

نوشیدنی‌های سنتی به دودسته تقسیم می‌شوند دم‌نوش‌ها و شربت‌ها. که  متناسب با فصل می‌توانید این نوشیدنی‌ها را سرو کنید.

شربت‌های سنتی گوارا

شریت تخم شربتی: این شریت در برطرف نمودن عطش بسیار مناسب است به‌سرعت دمای بدن را پایین می‌آورد این نوشیدنی مخلوطی از آب‌لیمو، عسل، زعفران و چند برگ نعناع سرو می‌شود.

شربت سنتی تخم ریحان
شربت تخم ریحان

شربت خاکشیر

شربت سنتی خاکشیر
شربت خاکشیر

شربت سکنجبین

این شربت به همراه خیار رنده شده بسیار گواراتر می‌شود.

شربت سنتی سکنجبین
شربت سکنجبین

 

[aparat id=”C1YWn”]

 

 

شربت سنتی بهار نارنج

بهار نارنج شکوفه یا گل درخت نارنج است که در بهار شکوفه می زند. بهار نارنج عطر تندی دارد و  با شهد غلیظ می شود و شربت آن بسیلر لذیذ و گوارا می شود.

 دمنوش

دَم‌نوش[۱] نوعی نوشیدنی است که در آن جزئی از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوستِ میوه یا اجزای دیگرگیاهان دارویی که قابل حل در آب است، به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیلهٔ آب متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش به کار بردن داروهای گیاهی است. روش تهیه به این صورت است که ابتدا روی گیاه که به طرز صحیحی خرد شده آب جوش می‌ریزند، سپس آن را به مدت ۵–۳ دقیقه در یک ظرف در بستهٔ شیشه‌ای یا چینی می‌گذارند و گاهی آن را هم می‌زنند و سپس مایع را از کاغذ صافی یا الک با شبکهٔ ریز عبور می‌دهند.

مجموعه پیشنهادی:  سیاست های دوره نامزدی

در ایران در سال‌های اخیر دم‌نوش‌های گیاهی و میوه‌ای مورد استقبال و مصرف برخی خانوارها قرار گرفته‌است. این استقبال دلایل مختلفی دارد. برخی برای نفع درمانی از این دم‌نوش‌ها استفاده می‌کنند. تعدادی برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی روزانه، آن را مصرف می‌کنند و بعضی هم به خاطر اینکه دم‌نوش را یک نوشیدنی شیک می‌دانند، برای پذیرایی از آن استفاده می‌کنند.منبع ویکی‌پدیا

[aparat id=”aSjC2″]

 

دم نوش زنجبیل

نوشیدن زنجبیل در هوای سرد به همراه چند برش لیمو  چقدر می تواند لذت بخش و گوارا باشد .

چای زنجبیل

دم  نوش بهار نارنج

دم نوش سنتی بهار نارنج
دم نوش بهار نارنج – ایده خلاق تالار پذیرایی ۹۷

 دم نوش گل محمدی 

دم نوش گل محمدی بسیار آرامش بخش است ومهمان ها با نوشیدن آن احساس خوبی پیدا می کنند.

دمنوش سنتی گل محمدی
دمنوشد گل محمدی – ایده خلاق تالار پذیرایی ۹۷

حیات باغ تالار

اگر مراسم  را در باغ تالار یا باغ برگزار می‌کنید می‌توانید یک میز بزرگ در باغ قرار دهید و  با یک دیزاین  زیبا ا آن را تزئین کنید و اگر داخل سالن تم خاص بارنگ خاصی کارشده است میز را هم با همان رنگ و طرح تم کارکنید.

تا زمان رسیدن شام  از مهمان‌ها با  غذاهای فینگر فودی پذیرایی کنید تا مهمان‌ها تا ساعت شام احساس ضعف و گرسنگی نکنند. و این خود یک ایده پذیرایی علاوه بر شام می باشد. که با استقبال بی‌نظیر مهمان‌ها روبرو خواهید شد. به‌خصوص بچه‌ها که علاقه زیادی به غذاهای فینگر فودی دارند.

قرار دادن چند سایه‌بان زیبا می‌تواند هم باغ را زیباتر کند و هم مهمان‌هایی که از فضای داخل تالار خسته شده‌اند و می‌خواهند از فضای بیرون استفاده کنند  می‌توانند چقدر خوش‌آیند و لذت‌بخش باشد. می‌تواند ایده جالبی باشد.

سایه بان باغ
سایه بان

فضای بازی برای بچه‌ها

یک مدیر خلاق علاوه بر پذیرایی و مهمان‌داری و مدیریت در تالار  به فکر تمامی قسمت تالار پذیرایی هست.

ازاین‌رو می‌توانید قسمتی از تالار پذیرایی را به فضای بازی و  جای خواب بچه‌ها اختصاص دهید. یک اتاق را برای کودکان مدنظر قرار دهید و متناسب باروحیه‌ی کودکان طراحی و رنگ‌آمیزی  کنید و چند اسباب‌بازی و چند پتو و متکا  تهیه کنید.

یک تلویزیون کوچک برای کودکانی که دیگر حوصله شلوغی و هم همه را ندارند و این شلوغی باعث گریه و کلافگی آن‌ها می‌شود. در اتاق قرار دهید. می‌توانید یک مربی کودک نیمه‌وقت استخدام نمایید که از بچه‌ها مراقبت کند.

اما اگر احساس می‌کنید هزینه اضافی را به دنبال دارد می‌توانید  از خدمه استفاده کنید. و این کار خلاقانه  شما چقدر باعث خوشحالی مادرانی می‌شود که مدام باید فرزندان خود در آغوش بگیرند و آرام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید