تالار وب

باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه

تالار پذیرایی صاحبقرانیه ، منوی تالار صاحبقرانیه

نام مجموعه : باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه

آدرس : اقدسیه، خیابان موحد دانش، روبروی پاساژ صدف، کوچه یاسمن، پلاک۶، تالار پذیرایی صاحبقرانیه

تلفن : ۲۶۱۲۲۵۴۴ – ۲۶۱۲۲۵۴۲

ظرفیت: ۴۵۰ میهمان

باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه با مدیریتی توانا در امور سرویس دهی به مجالس، با ظرفیت ۴۵۰ نفر این امکانات را برای مراجعین محترم فراهم نموده که کلیه خدمات مربوط به جشنها، ولیمه ها و مراسمها را با مرغوبترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و شیکترین ظروف و تجهیزات مدرن و زیباترین گل آرایی به همراه محبوبترین کادر پذیرایی و پارکینگ اختصاصی به میهمانان گرامی ارائه دهد. تالار صاحبقرانیه جزو تالارهای شمال تهران بشمار می آید.

تالار صاحبقرانیه از دید تالار وب: قسمت های شمالی تهران علی رقم جمعیت بالایی که دارد از نظر فضا برای برگزاری مراسم بسیار کم تراکم است. تالار پذیرایی صاحبقرانیه از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط تهران واقع شده است که هم دسترسی به آن راحت است و هم مرکز چند منطقه عالی بشمار می آید. یکی از ویژگیهای این تالار تشریفاتی بهره گیری از مدیریتی با سابقه طولانی در امر تالار داری است که آسایش خیال صاحبان مجالس را بهمراه خواهد داشت. فضای پارک زیاد از دیگر ویژگیهای تالار عروسی صاحیقرانیه بشمار می آید. اگر قصد برگزاری مراسم در شمال تهران را دارید حتما از تالار تشریفاتی صاحبقرانیه دیدن نمایید.

دنج بودن تالار پذیرایی صاحبقرانیه فضایی دور از شلوغی و ترافیک را به میهمانان شما در یکی از بهترین مناطق تهران هدیه میکند. تالار پذیرایی صاحبقرانیه در قسمتی از نیاوران قرار دارد که فضای پارک اتومبیل غیر از ساکنین همان محل میهمانان تالار به صورت اختصاصی است و از تردد و پارک اتومبیل های دیگر جلوگیری به عمل می آید. این امر امنیت میهمانان را بهمراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید