تالار وب

باغ و تالارپذیرایی دشت شقایق

نام مجموعه : باغ و تالارپذیرایی دشت شقایق

آدرس : اتوبان تهران کرج، ورودی پارک چیتگر و شهرک گلستان، خیابان کوهک. تالارهای پذیرایی خیابان کوهک، باغ تالار دشت شقایق

تلفن : 02146024920 – 02146023877

همراه: 09120621405

ظرفیت: 1500 نفر

آیا تاکنون روز عروسی‌تان را در رویاهای‌تان تصور کرده‌اید؟ بدون تردید هر فردی بسیار علاقمند است تا بهترین روز زندگی‌اش یا همان روز مراسم ازدواجش بسیار رویایی در محفلی مفرح و عاشقانه برگزار شود تا سال‌های سال خاطرات شیرینی در ذهن خود و شریک زندگی‌اش باقی بماند. برای آنکه این امر محقق گردد باید ابتدا فکری به حال مکان میزبانی و برگزاری مراسم‌تان کنید که باغ و تالارها بهترین گزینه هستند. اگر در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال مکانی مناسب برای جشن عقد یا عروسی خود هستید، ما به شما باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق را معرفی و پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با مساحتی عظیمی که دارد، توانسته است انواع آپشن‌ها و امکانات لوکس و بی‌نظیری را در خود جای دهد و به یکی از بهترین تالارهای استان تهران تبدیل شده است.

معرفی کامل و امکانات باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق تهران

مجموعه باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق مفتخر است با بیش از چهاردهه سابقه درخشان در امر برگزاری مراسمات عقد و عروسی زوجین، هم اکنون نیز طراح، مشاور و مجری شما در برگزاری انواع مراسمات از جمله: جشن‌های عقد و عروسی و سمینارها باشد. تالار عروسی دشت شقایق با بکارگیری کادری مجرب و متعهد، با فضای وسیع شامل سالن‌های مجلل با طراحی و دیزاین بسیار زیبا و مدرن و نیز فضای سبز بی‌نظیر و رویایی مناسب جهت تصویربرداری و همچنین، آشپزخانه صنعتی دارای بالاترین استانداردهای بهداشتی روز، تصفیه خانه برای تصفیه و ذخیره 50 هزار لیتر آب، جهت پخت غذا و شست و شو توانسته است به یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین تالارهای تهران تبدیل شود.

مجموعه باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق دارای ظرفیت پذیرایی از حداقل 100 نفر و حداکثر 1500 نفر مهمان را در محیطی مجلل و جذاب با سطح کیفی بالایی دارد. تالار مذکور دارای امکانات و خدماتی لوکس نظیر؛

  • اتاق عقد مجزا و داخل سالن با تزیین و دکوراسیون زیبا و مدرن با ظرفیت هر کدام 100 نفر
  • انواع سفره‌های عقد مطابق با سلیقه و انتخاب عروس و دامادها
  • کیک مخصوص عقد و عروسی
  • سفره خانه سنتی
  • کافی شاپ
  • گل آرایی طبیعی و زیبا
  • شمع آرایی جذاب و رمانتیک
  • مشعل آرایی دیدنی
  • نورپردازی حرفه‌ای و مهندسی شده
  • پارکینگ اختصاصی و امن با گنجایش 300 دستگاه اتومبیل
  • موسیقی حرفه‌ای و دیجی
  • سیستم صوتی و تصویری پیشرفته همگام با فناوری روز
  • عکاس و فیلمبردار با دارا بودن انواع تجهیزات پیشرفته و مدرن برای ثبت بهترین لحظات در قاب دوربین
  • آتش بازی تماشایی
مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی یاس کوثر

و چندین امکانات و خدمات لاکچری دیگر است که سبب شده باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق انتخاب صحیح و بسیار خوبی به منظور مکان میزبانی از جشن مبارک عقد یا عروسی‌تان به شمار رود. با اینکه این تالار پتانسیل برگزاری انواع مراسمات اجتماعی را دارد اما در اکثر مواقع مراسمات عقد و عروسی زوجین در این باغ و تالار برگزار می‌شود.

بخش آشپزخانه و تشریفات پذیرایی

پیش‌تر اشاره کردیم که باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق در زمینه تشریفاتی پذیرایی از مهمانان و طبخ انواع غذاها نیز حرف‌های زیادی برا گفتن خواهد داشت. وجود آشپزخانه‌ای مکانیزه با دارا بودن تجهیزات مدرن و مخصوص آشپزخانه و به لطف بکارگیری آشپزهایی استاد و کاربلد، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به همراه مخلفات لازم طبخ و حاضر می‌شود و مهمان‌دارانی کارآزموده و خوش برخورد، وظیفه تشریفاتی پذیرایی از مهمانان محترم را بر عهده دارند.

سخن آخر درباره باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق

اگر در تهران ساکن هستید و این روزها به دنبال تالاری لوکس برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود هستید تا محیطی دنج و باصفا و امکانات و خدمات رفاهی نرمالی داشته باشد و جشنی باشکوه را بتوانید برگزار کنید، مطمئنا مجموعه باغ و تالار پذیرایی دشت شقایق به کارتان خواهد آمد و شبی رویایی را در ضیافتی صمیمی و عاشقانه سرشار از شادی برای‌تان خلق خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید