تالار وب

تالار پذیرایی آناهیتا

تالار پذیرایی آناهیتا جردن

نام مجموعه : تالار پذیرایی آناهیتا

نام مدیریت :

آدرس : تهران – جردن شمالی (بلوار آفریقا) –  ناهید شرقی –  پلاک ۱۵- تالار پذیرایی آناهیتا

تلفن : ۲۲۰۵۹۵۳۹ – ۲۲۰۵۹۲۲۶ – ۲۲۰۵۹۴۸۹

ظرفیت: ۴۰۰ نفر

پارکینگ اختصاصی بزرگ برای میهمانان

برای دریافت منوها و قیمت تالار آناهیتا به سایت تالار مراجعه نمایید. برای دریفات تخفیفات ویژه کاربران سایت تالار وب ، از منوی کناری سایت استفاده نمایید و کد تخفیف را به تالار آناهیتا ارئه دهید.

 

تالار پذیرایی آناهیتا از دید تالار وب: تالار پذیرایی آناهیتا در خیابان جردن با مدیریت جدید و تغییر دکوراسیون اساسی بازگشایی شده است. مدیران تالار آناهیتا با بهره گیری از سابقه و تجربه طولانی در امر تالارداری فضای بسیار مناسبی را برای عروس دامادهای عزیز فراهم اورده اند. زیبایی سالن پذیرایی آناهیتا به دلیل بکار گیری رنگبندی و نورپردازی منحصربفردی که دارد، مطمئنا چشم هر بیننده ای را نوازش میدهد.

مدیران تالار پذیرایی آناهیتای جردن در اجرای قوانین بسیار سخت گیر بوده که این امر در برخورد اول ممکن است که موجب رنجش عروس وداماد شود. ولی وقتی به طور عمیق به این رفتارشان دقت نماییم درخواهیم یافت که کاملا به نفع صاحب مجلس تمام خواهد شد. این سختگیری در مورد پرسنل تالار هم وجود دارد.

به عنوان مثال:

هیچکدام از پرسنل تالار عروسی آناهیتا حق دریافت انعام را از میهمانان ندارند. اگر هر کدام از پرسنل چنین کاری انجام دهند با برخورد شدید مدیران تالار مواجه خواهند شد. شما هم در صورتی که با چنین مسئله ای برخرود نمودید حتما این موضوع را در همان لحظه با مدیران تالار پذیرایی آناهیتا در میان بگذارید. مدیران تالار پاسخ گوی تمام سوالات شما هستند.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی باشگاه راه آهن

تالار وب حامی عروس داماد های جوان ایران
تالار وب تسهیلی نوین برای ازدواج

با سابقه درخشان ۱۷ ساله و پس از بازسازی کامل و اجرای دکوراسیون فوق کلاسیک و مجلل، دوباره  تالار پذیرایی آناهیتا در فروردین سال ۹۳ افتتاح گردید. تالار تشریفاتی آناهیتا با توجه به موقعیت مکانی از یک سو و در نظر گرفت تجربه های مدیران و صاحبانش جزو معدود تالارهای پذیرایی های خوب تهران به حساب می آید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

گالری عکس های تالار پذیرایی آناهیتا

دیدگاهتان را بنویسید