تالار وب

تالارپذیرایی شب آهنگ غرب

تالار عروسی شب آهنگ غرب و تصاویر و نظر سنجی آن

نام مجموعه: تالارپذیرایی شب آهنگ غرب

نام مدیریت: سلیمی

آدرس: تهران، خیابان جنت آباد شمالی، ۲۰متری گلستان، تالارپذیرایی شب آهنگ غرب

تلفن: ۹-۴۴۴۰۶۶۶۸

ظرفیت: ۵۰الی ۳۵۰ نفر

توضیحات:
دارای ۲ سالن مجزا و مبله
اتاق عقد مجزا
دارای پارکینگ رایگان
تشریفات ورودی
نورپردازی حرفه ای، گل آرایی، آتش بازی منحصربفرد، گل آرایی و شمع آرایی مسیر، ویدئو پروجکشن
میوه آرایی میز یادبود
وب سایت :www.Talarshabahang.ir

” از ویژگیهای بسیار خوب این تالار باید به این موضوع اشاره کرد که مدیریت تالار پذیرایی شب آهنگ غرب برای کسانیکه قصد برگزاری مراسم در این تالار را دارند تسهیلاتی را فراهم نموده است ، تا عروس و داماد با هزینه کمتری خدمات ضروری یک مراسم را دریافت نمایند.
این تسهیلات عبارت است از : آرایش عروس ، لباس عروس ، ماشین و گل ماشین عروس که به تائید دوستانی که از این خدمات استفاده کرده اند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و استفاده از این تسهیلات کمک شایانی به کم شدن هزینه های عروسی خواهد کرد “

تالار شباهنگ غرب از دید تالاروب: غرب تهران یکی از مناطقی است که تالار پذیرایی های زیادی را در خود جای داده است. تالارهایی با سطوح مختلف… از بالا ترین سطح تا سطوح متوسط. برای تمامی طبقات جامعه. در این بین تالارهایی هم وجود دارند که در سطوح متوسط به سمت خوب هستند ولی قیمتی پایین را برای منوهایشان برگزیده اند. تالارپذیرایی شباهنگ غرب یکی از این تالار ها یه شمار می آید.

ظرفیت تالار شباهنگ: تالار عروسی شباهنگ غرب با ظرفیتی در حدود ۳۵۰ نفر و کیفیتی قابل قبول در کنار قیمت بسیار مناسب جایگاه خوبی در میان تالارهای پذیرایی غرب تهران گشوده است که مشتریان خاص خود را دارد.تالار شباهنگ دارای دو سالن مجزا در دو طبقه مجزا است و سالن عقد مجموعه به صورت مجزا در طبقه همکف قرار دارد. سالن عروسی شباهنگ غرب مبله و با طراحی روز هماهنگ است. با دیدن تور مجازی تالار شباهنگ غرب میتوانید به خوبی از نوع چینش و  تزیینات سالن های آن اطلاع پیدا نموده سپس خانه را به مقصد تالار ترک نمایید.

مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی امیر و نرگس

تالار شباهنگ غرب از اولین تالارهای پذیرایی تهران است که به تور مجازی مجهز شده است. البته عکس ها و تصاویر تالار هم خود به خوبی گویای این مسئله است که بخواهد به تنهایی وزنه ای باشد برای انتخاب شما زوج عزیز. بازید از تالار عروسی شباهنگ غرب را به آن دسته از دوستانی پیشنهاد می کنیم که پی تالاری میگردند که در کنار داشتن زیبایی و کیفیت قابل قبول، از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

تالارپذیرایی شب آهنگ غرب

تالاروب حامی عروس داماد های ایرانی
تالاروب تسهیلی نوین برای ازدواج

 

دیدگاهتان را بنویسید