تالار وب

تالار پذیرایی بهشت فرزین

نام مجموعه : تالار پذیرایی بهشت فرزین

آدرس : تهران، نارمک، ۴۵ متری غربی، ابتدای خیابان سمنگان

تلفن : ۷۷۸۳۲۴۱۶ – ۷۷۲۵۲۲۲۱

اگر در تهران زندگی می‌کنید و جشن فرخنده ازدواج‌تان را در پیش دارید، یکی از کهن‌ترین و لوکس‌ترین تالارهای منطقه معروف و مشهور نارمک و به عبارتی گویاتر مجموعه تالار پذیرایی بهشت فرزین که در محدوده شرق تهران واقع شده است را می‌خواهیم به شما به عنوان مکانی مناسب برای برگزاری و میزبانی از مراسم‌تان معرفی کنیم. این تالار با داشتن امکانات فراوان و بسیار درجه یک، مدیریتی شایسته و با تجربه و سایر عوامل موثر، مراسم مبارک ازدواج‌تان را به شکلی باور نکردنی و خارق العاده برگزار می‌کند. از این رو، این تالار به یکی از پر آوازه‌ترین تالارهای استان تهران تبدیل شده است.

تالار بهشت فرزین
تالار پذیرایی بهشت فرزین

معرفی کامل و امکانات مجموعه تالار پذیرایی بهشت فرزین

جالب است بدانید 65 سال از تاسیس این تالار بی همتا و قدمت دار می‌گذرد و طی سالیان طولانی این تالار میزبان مراسم جشن ازدواج هزاران عروس و داماد بوده است. اکنون مجموعه تالار پذیرایی بهشت فرزین، با تغییراتی از نظر طراحی در جهت بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت میزبانی از مراسم شما عزیزان روبرو شده است. این تالار دارای سالن‌هایی مجلل و باشکوه با دکوراسیون مدرن و جذاب است و ظرفیت حداقل 50 نفر و حداکثر 400 نفر مهمان را دارد. تالار مذکور دارای امکانات و آپشن‌های لوکس و ایده آلی است که به برگزاری هرچه باشکوه‌تر و رویایی‌تر مراسم‌تان کمک بسزایی خواهد کرد. این امکانات شامل مواردی از قبیل؛

  • اتاق عقد به صورت مجزا و داخل سالن با تزیین و دکوراسیون جذاب و زیبا با ظرفیت هر کدام 70 نفر
  • سفره‌های عقد متنوع مطابق به علایق و انتخاب همه عروس و دامادها
  • سفره خانه سنتی
  • جای پارک مناسب خودرو
  • کارت دعوت اختصاصی تالار پذیرایی بهشت فرزین
  • استیج و کف ال سی دی
  • گل آرایی زیبا
  • شمع آرایی رمانتیک
  • مشعل آرایی دیدنی
  • مراسم آتش بازی تماشایی
  • نورپردازی مهندسی شده و زیبا
  • عکاس و فیلمبردار با دارا بودن انواع تجهیزات پیشرفته به سبب ثبت شیرین‌ترین لحظات و خاطره‌ها در قاب دوربین
  • موزیک حرفه‌ای و استفاده از مدرن‌ترین سیستم صوتی پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز
مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار رویال

و چندین و چند امکانات و خدمات دیگر است. بهتر است بدانید مجموعه تالار پذیرایی بهشت فرزین به سبب دارا بودن انواع امکانات لوکس و پیشرفته، علاوه بر توانایی برگزاری مراسم ازدواج زوجین، پتانسیل برگزاری و میزبانی از مراسم‌های دیگری نظیر ولیمه حجاج، ختم و ترحیم، جشن تولد و… را دارد. بنابراین، ما با یک تالار لوکس و همه کاره روبرو هستیم که در زمینه برگزاری هر مراسمی عملکرد درخشانی دارد.

بخش آشپزخانه و تشریفات پذیرایی

در کنار دیگر امکانات و خدمات رفاهی مناسب برای برگزاری یک ضیافت مهمانی‌ آبرومندانه و تجملاتی، پذیرایی از مهمانان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. مجموعه تالار پذیرایی بهشت فرزین با داشتن آشپزخانه‌ای مکانیزه و بکارگیری آشپزهایی استاد و توانا، انواع غذاها را به همراه مخلفات لازم با بهترین طعم و مزه برای شما و مهمانان‌تان حاضر کرده و در ظروفی لاکچری، مهمان‌دارانی آراسته و حرفه‌ای امر تشریفات پذیرایی از مهمانان‌تان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

جمع بندی و سخن آخر

اگر در تهران، مخصوصا محدوده نارمک سکونت دارید و در آستانه برگزاری مراسم جشن عقد یا عروسی‌تان هستید، برای انتخاب مکان برگزاری و میزبانی از مراسم مبارک‌تان، حتما به مجموعه تالار پذیرایی بهشت فرزین سری بزنید. این تالار با داشتن مدیریتی شایسته، کادر پرسنلی متعهد و حرفه‌ای و همچنین، با داشتن انواع امکانات مطلوب و لوکس، مراسم زوجین را در محیطی مجلل و رویایی به زیباترین شکل ممکن برگزار می‌کند و خاطرات بهترین روز زندگی‌تان را در این تالار، هرگز به دست فراموشی نخواهید سپرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید