تالار وب

تالارپذیرایی شمس العماره

تالار عروسی و تالار پذیرایی شمس العماره + تصاویر جدید تالار

نام مجموعه:  تالارپذیرایی شمس العماره

آدرس: استان البرز، کرج، جاده قزلحصار، ابتدای جاده ملک آباد، تالارپذیرایی شمس العماره

ظرفیت: ۲۰۰ الی ۱۵۰۰ نفر

انتخاب مکان برگزاری مراسم عقد و عروسی، یک بخش حائز اهمیت از تشریفات عروسی است. عروس و دامادها و یا حتی والدین‌شان برای برگزاری مراسم جشن مبارک‌شان، باید باغ و یا تالاری را انتخاب کنند که از نظر امکانات، مدیریت و پرسنل حرفه‌ای و کاربلد و دیگر عوامل موثر در برگزاری یک جشن عروسی باشکوه، در سطح بسیار بالا و قابل قبولی قرار داشته باشد. یکی از بهترین تالارهایی که از همه نظر عملکرد رضایت‌بخشی در سال‌های اخیر داشته است، تالار پذیرایی شمس العماره می‌باشد که در شهر کرج قرار دارد. این تالار برای زوجین کرجی و حتی حومه که به دنبال تالاری لوکس برای برپایی جشن عقد یا عروسی‌شان به شکلی تشریفاتی همراه با تجملات کامل هستند بسیار مناسب است.

معرفی و مزیت‌های تالارپذیرایی شمس العماره کرج

مجموعه تالارپذیرایی شمس العماره مفتخر است در فضایی بسیار مجلل و دلربا شامل فضای سبز با پوشش گیاهی متراکم و طراحی منحصر به فرد و همچنین، سالن‌های پذیرایی با بهره‌گیری از طراحی مدرن و مهندسی روز و ارتفاع سقف مناسب همراه با جدیدترین و مدرن‌ترین  تجهیزات پذیرایی روز با کادری مجرب و متعهد میزبان باشکوه‌ترین مراسم‌های عقد و عروسی زوجین عزیز باشد. این تالار ظرفیت عظیم پذیرایی از حداقل 200 نفر و حداکثر 1500 نفر مهمان را در مکانی رویایی و خارق العاده دارد. تالار پذیرایی شمس العماره یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین تالارهای شهر کرج و حتی استان البرز محسوب می‌شود و امکاناتی نظیر؛

  • اتاق عقد مجزا و داخل سالن با دکوراسیون شیک و مدرن با ظرفیت 70 نفر
  • عاقد جهت عقد
  • کافی شاپ
  • سفره خانه سنتی دیدنی
  • سفره‌های عقد متنوع به انتخاب عروس و داماد
  • گل آرایی بسیار زیبا و جذاب
  • شمع آرایی رمانتیک
  • مشعل آرایی خاص و زیبا
  • موزیک و استفاده از سیستم صوتی پیشرفته همگام با فناوری روز
  • نورپردازی مهندسی شده و حرفه‌ای
  • آتش بازی تماشایی
  • جایگاه اختصاصی عروس و داماد با تزیین بسیار لاکچری
  • محل بازی کودک

و چندین خدمات و امکانات دیگر اشاره کرد تا این تالار در زمره تالارهای محبوب و بسیار لوکس شهر کرج قرار بگیرد.

بخش آشپزخانه و تشریفاتی پذیرایی

مجموعه تالار پذیرایی شمس العماره مفتخر است تا تمام تلاش و امکانات خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم مبارک‌تان به صورت بسیار تجملاتی و خاطره انگیز خصوصا در بخش تشریفات پذیرایی بکار گیرد. بخش آشپزخانه این تالار نیز عملکردی بسیار مطلوب دارد و با فراهم بودن انواع تجهیزات و لوازم مدرن مخصوص آشپزخانه و بکارگیری سرآشپزهایی متخصص و کارآزموده با استفاده از بهترین مواد اولیه غذایی، لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاها را به همراه تمام مخلفات لازم برای مهمانان گرامی طبخ و آماده کرده و در ظروف مخصوص و زیبا، توسط مهمان‌دارانی حرفه‌ای و خوش برخورد، تشریفات پذیرایی را بسیار رضایت‌بخش و در سطح کیفی قابل قبولی از مهمانان عزیز به عمل می‌آورند.

تالار پذیرایی شمس العماره در غرب کرج واقع شده است. این تالار در سال ۹۵ با تغییرات بسیار زیادی بازگشایی شد. تالار شمس العماره با این تغییرات به حق بهترین تالار پذیرایی کرج بدل شده است. تمام میز و صندلی ها استیل و از بهترین نوع تهیه شده است. ستون های تالار سنگ های حکاکی شده هستند که جلایی خاص به سالن ها داده اند. نور پردازی سالن ها هم با مهندسی خاصی نور را بصورت یکدست میتاباند. که شب را چون روز روشن و نور پردازی می کند.

تالار پذیرایی شمس العماره با دار بودن دو سالن مجزا و دو اتاق عقد جداگانه شیک و مدرن فضایی بسیار زیبا را برای اجرای مراسم و جشن های شما عزیزان آماده ارائه خدمت می باشد. استخر، آبنما ، فضای سازی ورودی تالار و کالسکه از دیگر خدمات تالار پذیرایی شمس العماره به حساب می آید.

نداشتن ترافیک و دسترسی آسان از تمامی اتوبان های اصلی یکی دیگر از مشخصه های تالار تشریفاتی شمس العماره محسوب می شود.

تالار پذیرایی شمس العماره با مدیریت جدید و دکوراسیون جدید و بسیار شکیل و مجلل بازگشایی شده است. پیشنهاد سایت تالارهای پذیرایی ایران (تالاروب) به شما عروس و داماد های عزیز این است که برای انتخاب تالار خود حتما از این تالار زیبا دیدن نمایید. مطمئنا شگفت زده خواهید شد. مطمئنا یکی از بهترین انتخاب های شما برای انتخاب تالار عروسی تان در کرج خواهد بود.

دسترسی آسان, قیمت مناسب, خدمات به روز از ویژگیهای جدید تالار پذیرایی شمس العماره می باشد.

سخن آخر درباره تالار پذیرایی شمس العماره کرج

مجموعه تالار پذیرایی شمس العماره با آغوشی باز پذیرای زوجین عزیز می‌باشد و مراسم مبارک شما را بسیار شاهانه و لاکچری برای‌تان تدارک می‌بیند. این تالار به سبب ارائه آپشن‌هایی نظیر؛ کیفیت پذیرایی مطلوب، سرویس دهی و خدمات مناسب، محیط سبز و باصفا و سالن‌هایی مجلل و شکوه‌مند و بسیاری عوامل دیگر یک تالار درجه یک و ایده آل محسوب می‌شود. به امید دیدارتان در این تالار و خلق خاطرات شیرین بهترین روز زندگی‌تان.

دیدگاهتان را بنویسید