تالار وب

تالارپذیرایی و باغ باربد

تالارپذیرایی و باغ عروسی باربد کمالشهر کرج

نام مجموعه: تالارپذیرایی و باغ باربُد

مدیریت: بهروز سوری

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، خیابان ظفر۱۲، تالارپذیرایی و باغ باربد

تلفن:  ۳۴۷۱۱۷۸۱ – ۳۴۷۱۱۷۸۲ – ۰۲۶

جشن عروسی مراسمی است که طی آن رویاهای‌تان را لمس خواهید کرد و اعلان شروع مبارک زندگی مشترک‌تان با همسر محترم‌تان را در ضیافتی صمیمی و سرشار از شادی میان خانواده و آشنایان‌تان، اعلام می‌کنید. به منظور تحقق هرچه بهتر این امر، باید به مکان برگزاری مراسم فرخنده‌تان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید و تالاری لوکس همراه با تمامی امکانات را انتخاب کنید تا خاطره‌ای همیشه ماندگار و لذت‌بخش را مخصوصا در ذهن خود و همسرتان ثبت کنید. امروز می‌خواهیم تالار پذیرایی و باغ باربُد واقع در منطقه پر آوازه کمالشهر از شهر کرج را به شما معرفی و پیشنهاد کنیم.

معرفی کامل تالار پذیرایی و باغ باربُد کرج

تالار پذیرایی و باغ باربُد دارای ظرفیت پذیرایی از حداقل 50 نفر و حداکثر 550 نفر مهمان را در مکانی لاکچری و مجلل دارد. همچنین، این مجموعه با داشتن مزیت‌هایی مثل 6000 متر محوطه باغ که فضایی فوق العاده باصفا و دنج برای برگزاری جشن عروسی‌تان است، دو سالن بزرگ و مجلل با طراحی و دیزاین خارق العاده و مدرن، بالن مخصوص عروس و داماد با دیزاین بادکنک آرایی رمانتیک و رویایی که خاطرات شیرین ماندگاری را در ذهن‌تان به جا می‌گذارد و همچنین، این تالار دارای پارکینگ اختصاصی با گنجایش 800 دستگاه خودرو در مکانی ایمن و مطمئن است. همه این عوامل و بسیاری دیگر سبب شده تا این تالار تبدیل به یکی از شاخص‌ترین باغ تالارهای شهر کرج شود.

تالار پذیرایی و باغ باربُد با مدیریت شایسته و مسلط بر روند صحیح کار آقای بهروز سوری با داشتن پرسنلی کارآزموده و متعهد به کار، بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شما برای برگزاری جشن باشکوه عقد یا عروسی‌تان می‌گذارند. از این امکانات می‌توان به مواردی از قبیل: اتاق عقد مجزا با دکوراسیون زیبا به‌صورت سنتی و VIP با ظرفیت 100 نفر، آتش بازی تماشایی، گل آرایی، شمع آرایی، سفره خانه سنتی، آسانسور مجزا برای خانم‌ها و آقایان، نورپردازی مهندسی شده و چشم نواز هم در محیط باغ و هم در بخش تالار و سالن‌ها، استفاده از سیستم صوتی پیشرفته و همگام با فناوری روز، کف LED، استیج رقص، کارت دعوت اختصاصی تالار و چندین و چند امکانات و مزایای دیگر اشاره کرد.

تالار پذیرایی و باغ باربُد، علاوه بر برگزاری مراسمات نامزدی و عقد و عروسی، به دلیل امکانات کافی پتانسیل برگزاری انواع مراسمات دیگر مثل ولیمه حجاج، سمینارها و کنفرانس‌ها را نیز دارد و با یک تالار همه کاره و کم نظیر سروکار داریم.

بخش پذیرایی و منوها

مجموعه تالار پذیرایی و باغ باربُد مفتخر است که در امر پذیرایی از مهمانان نیز توانایی عملکردی بسیار مطلوب دارد و لبخند رضایت را بر لب مهمانان گرامی خواهد نشاند. در آشپزخانه این تالار به لطف وجود آشپزهایی خبره و متخصص و استفاده از بهترین مواد غذایی، خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها را همراه با مخلفات لازم برای مهمانان گرامی طبخ و حاضر می‌کنند و توسط مهمان‌دارانی اخلاق مدار و خوش برخورد، تشریفات پذیرایی از مهمانان در مکانی مجلل و بی‌نظیر به عمل می‌آید. این تالار دارای 4 منو پذیرایی قابل سفارش است.

  • منو یک: این منو شامل باقالی پلو با گوشت گوسفندی، زرشک پلو با مرغ، شیرین پلو، ته چین، جوجه کباب، کوبیده، خورشت فسنجان به همراه سالاد فصل، سالاد اندونزی، ژله میوه‌ای، سالاد روس، سالاد ماکارونی، کارامل، پلمبیر، شربت و نوشابه قوطی است.
  • منو دو: این منو شامل باقالی پلو با گوشت گوسفندی،زرشک پلو با مرغ، شیرین پلو، ته چین، جوجه کباب به همراه سالاد فصل، سالاد اندونزی، ژله میوه‌ای، کارامل، شربت و نوشابه قوطی است.
  • منو سه: این منو شامل باقالی پلو با گوشت گوسفندی، جوجه کباب با پلو سفید به همراه سالاد فصل، ژله میوه‌ای، شربت و نوشابه قوطی است.
  • منو چهار: این منو شامل باقالی پلو با گوشت گوسفندی، زرشک پلو با مرغ به همراه سالاد فصل، ژله میوه‌ای، شربت و نوشابه قوطی است.

پرواز با بالن ویژه عروس و داماد در ارتفاع مورد نظر یکی از جاذبه ها و ویژگیهای تالار پذیرایی بارید محسوب می شود

تالار بارید از نگاه تالار وب: تمام کسانیکه در کرج به هر نحو بخواهند مراسمی برگزار نمایند بی شک باید سری به تالار های پذیرایی کمالشهر (تالارهای حصارک) بزنند. این خیابان به گونه ای تبدیل به بورس تالار پذیرایی کرج شده است. تالار پذیرایی ، سالن عروسی، باغ تالار و… در این منطقه از کرج به صورت متوالی به چشم می خورد. باغ تالار بارید نیز با استفاده از موقعیتی که در این منطقه وجود دارد در سالهای اخیر احداث شده است. زیبایی، سادگی، شیک و مجلل بودن، و فضای سبز و ظرفیت بالا از ویژگیهای این تالار خوب به شمار می آید.

برخوردی که مدیران و صاحب این تالار مجلل با مشتریان دارند تجربه بسیار خوبی را در همان بدو ورود برای ارباب رجوع به وجود می آورد تالارپذیرایی و باغ باربد مکانی برای برگزاری میهمانیها، جشن های عروسی و نامزدی و عقد، سمینار و اجلاس و همچنین ولیمه حجاج به شمار می آید. طی مصاحبه ای که با آقای آهنگریان مالک این مجموعه پذیرایی داشته ایم، وی هدف خود را رضاتمندی مشتریان این مجموعه اعلام نموده است.

نظر و دیدگاه هایی که زوج های جوان در سالن عروسی بارید درج نموده اند حکایت از کیفیت و رضایتمندی مشتریان دارد.

مدیریت محترم تالار پذیرایی باربد برای تمام زوج های جوان ایرانی آرزوی سعادت و بهروزی دارد.

سخن آخر درباره تالار پذیرایی و باغ باربُد

اگر در محدوده شهر کرج به دنبال تالاری لوکس و مجلل هستید و ضیافت مهمانی مهمی مانند عقد، عروسی، ولیمه، سمینار و… در پیش دارید، تالار پذیرایی و باغ باربُد میزبان و مکان بسیار ایده آلی برای برپایی مراسم‌تان است. این تالار برای زوجین کرجی و حتی حومه نیز بسیار مناسب است و با برگزاری جشن مبارک عقد و عروسی‌تان در این تالار، خاطرات شیرین فراموش نشدنی و جذابی را برای همیشه در ذهن خود و مهمانان‌تان ثبت خواهید کرد.‌

دیدگاهتان را بنویسید