تالار وب

تالار کلاسیک غرب

تالار تشریفاتی کلاسیک غرب + نظر سنجی

نام مجموعه : تالار پذیرایی کلاسیک غرب

نام مدیریت : هم مسلک – ترقی

آدرس : تهران، کیلومتر ۴ جاده مخصوص کرج، بلوار شیشه مینا، ابتدای شهرک فرهنگیان ، تالار تشریفاتی کلاسیک

تلفن:  ۰۲۱۴۴۵۴۰۱۰۰ – ۰۲۱۴۴۵۴۰۴۰۰

ظرفیت : ۲۰۰الی ۶۰۰ نفر

امکانات: دارای دو سالن مبله و شیک ، اتاق عقد زیبا و بسیار شیک.
پارکینگ اختصاصی ، لابی مجلل ، اتاق VIP برای سرو شام عروسی و داماد

نمای بیرونی تالار کلاسیک غرب برگرفته از سنبل تاج است که جلوه ای بسیار ماندگار در ذهن را برای هر بیننده ای به همراه خواهد داشت. وقتی که محوطه حیاط گذر کنیم به لابی بسیار مجلل با ارتفاع سقف حدود ۷ متر میرسیم که با لوسترها و ستون های خیلی زیبا نمایی با شکوه را داراست. اولین دری که ملاحضه میکنید ورودی سالن خانم ها است و در دوم ورودی سالن آقایان که فقط باید آن را ببنید تا مفهوم اصلی زیبایی و شکوه را بتوانید حس کنید.

مدیریت تالار با تجربه ای طولانی در امر برگزاری مراسم متضمن برگزاری مراسمی خاص را برای مراجعین است. ظرفیت سالن ها در مجموع حدود ۶۰۰ میهمان است که البته گنجایش بیشتری را برای میهمانیهای بزرگتر داراست ، ولی مالکان این تالار کیفیت بهتر را در برگزای مراسم های با  تعداد کمتر میدانند. هرچند سود مادی مراسم های تعداد بیشتر به مراتب خیلی بالاتر از این میهمانی های تعداد کمتر است. که این دیدگاه مدیران این تالار پذیرایی بسیار ستودنی است.

تالار کلاسیک غرب به نگارش تالار وب : تالار تشریفاتی کلاسیک در غرب تهران واقع شده ، جایی که از نظر تراکم جمعیت رتبه خاصی بین مناطق مختلف تهران دارد. تجمع تالار پذیرایی و باغ تالار در این منطقه سبب شده تا به بورس تالار پذیرایی بدل گردیده. تا چند ماه قبل تالار کلاسیک یکی از تالارهای در حال فعالیت در این منطقه بوده که با مدیریت صحیح مالکان این مجموعه پذیرایی و با تغییر دکور و دیزاین که بسیار اساسی و ریشه ای بوده توانسته نیاز های مشتریان و میهمانان خود برآورده نمایند،تالار تشریفاتی کلاسیکمی توان گفت که یکی از بهترین تالارهای پذیرایی غرب تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید