تالار وب

تالارپذیرایی متین

تالار تشریفاتی متین + تصاویر و نظر سنجی

نام مجموعه : تالارپذیرایی متین

آدرس : تهران،خیابان شریعتی، بالای خواجه عبدالله انصاری، نبش کوچه خوی، تالار پذیرایی متین

تلفن : ۰۲۱۲۲۸۴۴۹۲۱ – ۰۲۱۲۲۸۶۶۲۶۲

ظرفیت : ۴۰۰ نفر

وب سایت : www.talarmatin.com

تالار پذیرایی مجلل متین با پشتوانه سال ها تجربه مدیریت همراه با دکوراسیونی بی نظیر و کادر مجرب آماده است تا نقش کوچکی را در خاطره انگیزترین لحظات زندگی تان ایفا کند. تالارپذیرایی متین با ظرفیت ۴۰۰ نفر و سه طبقه پارکینگ در قلب شهر تهران امیدوار است میزبانی شایسته برای شما و میهمانان عزیزتان باشد.

تالار پذیرایی متین در خیابان شریعتی واقع شده که جزو تالارهای پذیرایی شرق تهرانپ بشمار می آید. تالار متین در سال ۹۲ شروع به فعالیت کرده است. ولی در دی ماه ۹۶ با تغییراتی که در دکور و دیزاین تالار انجام شده این تالار را همچنان در بینبهترین تالاذهای تهران حفظ نموده است. سالن های تالار در دو طبقه مجزا طراحی شده اند. شکل و چینش دکور در هر دو سالن شبیه به بوده و تفاوت خاصی ندارند. قبلا در سالن ها از تم قهوه ای و کرم استفاده شده بود. ولی هم اکنون با صندلی های تم خاص سورمه ای تزیین شده است. در ادامه همین صفحه عکس های تالار متین را ملاحظه میکنید.

برای ورود به تالار یا باید از پارکینگ اختصاصی استفاده کنیم یا اگر بدون اتومبیل شخصی بخواهیم وارد تالارها شویم باید از پله های سنگی که شکوه خاصی به تالار داده اند گذر کنیم. سالن خانم ها طبقه اول و سالن آقایان در طبقه دوم و دفتر مدیریت تالار متین در طبقه سوم قرار دارد. برای اطلاع از قیمت تالار متین همچنین اطلاع از تخفیفات تالار متین بهترین راه دریافت کد تخفیف و ارائه به تالار است. اسن کار توسط تماس تلفنی هم امکانپذیر است.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی قصر سفید

 

تالار زیبا و مجلل متین برگرفته از آخرین معماری سبک اروپا در سال ۱۳۹۲ واقع در خیابان شریعتی تهران افتتاح گردید و هیچ گونه شعبه ای در تهران ندارد و موارد مشابه (طراحی، اجرا و…) در سایر تالارها کپی برداری از این تالار می باشد

“یگانه”
مدیریت تالار متین

تالار تهران ، تالار عروسی تهران ، تالار غرب تهران ، باغ تالار تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید