تالار وب

تالارپذیرایی ماهان

تالار پذیرایی و تالار عروسی ماهان + تصاویر و تور مجازی

نام مجموعه : تالارپذیرایی ماهان

آدرس : تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، پایین تر از مرکز خرید تیراژه، خیابان ناطق نوری، پلاک ۹، تالارپذیرایی ماهان

تلفن تالار عروسی ماهان: ۴۴۴۰۴۷۰۷ – ۰۲۱

وب سایت : www.mahanhall.com

ظرفیت : ۸۰۰ میهمان

امکانات : اتاق عقد مجزا با ظرفیت ۱۰۰ نفر ، تالار پذیرایی ماهان با ظرفیت ۸٠٠ نفر در دو سالن آقایان و بانوان بصورت مجزا در دو طبقه مجزا و سالن عقد مجزا با ظرفیت ۱۰۰ نفر آماده پذیرایی از مراسم های شما عزیزان می باشد. از دیگر امکانات تالار عروسی ماهان میتوان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت تمامی مهمان ها (رایگان) ، سالن مخصوص عروس و داماد برای سرو شام و رقص تانگو اشاره نمود

هدیه مدیریت تالار ماهان
وام ۴۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۶ ماهه

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تالار تماس حاصل نمایید

مژده به عروس و دامادهای ماهانی

 

تالارپذیرایی قصر ماهان، سالن عروسی قصر ماهان
تالارپذیرایی ماهان، سالن عروسی قصر ماهان

 

مدیریت و مجموعه پرسنل تالار ماهان بر آنند تا با ثبت خاطرات خوش و لحظه های ماندگار مراسم عروسیتان در تالار ماهان ، شیرینی خاطرات با شکوه و به یاد ماندنی را با برگزاری مراسم پاتختی ، دوچندان نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح فوق با شماره تلفن دفتر ارتباط با مشتریان تالار ، تماس حاصل نمایید.

تالارپذیرایی ماهان از دید تالار وب:  از خصوصیات تالار پذیرایی ماهان میتوان به دسترسی بسیار خوب  این تالار عروسی اشاره کرد. تالار پذیرایی ماهان از تمامی اتوبان های اصلی شهر مانند همت، حکیم، اشرفی اصفهانی و حتی ستاری راه دارد. وقتی وارد این مجموعه پذیرایی می شویم با لابی عمارتی روبرو می شویم که بسیار مجلل است که این زیبایی نشان دهنده اهمیتی است که مدیران این مجموعه برای بازدید کنندگانشان قائل هستند.

تالار پذیرایی ماهان جزو برترین تالارهای پذیرایی تهران محسوب می شود که در قسمت تالارهای ویژه و VIP سایت تالار وب قرار دارد. طریقه برخورد با مشتری، استفاده از امکانات منحصر به فرد و خاص از قبیل میز و صندلی و نقاشی های سقف و ستون از دیگر مشخصات این تالار به شمار می آید که این تالار را از دیگر سالن های عروسی متمایز میکند. این مطالب از دیدگاه کسانی نقل شده است که این تالار را مشاهده نموده اند و نظراتشان را با سایت تالار وب به اشتراک گذاشته اند. از تالار پذیرایی ماهان در مراسم های مختلفی چون مراسم ختم، ولیمه حجاج، جشن عقد و نامزدی و سمینارها و همایش ها استفاده نمود. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

تالارپذیرایی ماهان

تالاروب تسهیلی نوین برای ازدواج

دیدگاهتان را بنویسید