تالار وب

تالارپذیرایی آرش

نام مجموعه: تالار پذیرایی آرش

آدرس: کرج، به سمت فردیس، ابتدای جاده ملارد، بعد از پل هوایی، تالار پذیرایی آرش

تلفن: 02636608080 – 02636602222

ظرفیت: بیش از 1000 نفر

جشن مبارک عروسی‌تان نزدیک است و خوشبختی به شما لبخند می‌زند، سر تا پا غرق در احساس و هیجان هستید و برای برگزاری ضیافت عروسی‌تان لحظه شماری می‌کنید. اگر شما نیز دوست دارید روزی که سال‌ها برایش رویا پردازی کرده‌اید را بسیار با عظمت و شکوه‌مند برگزار کنید، بهتر است به سراغ یک تالار لوکس و درجه یک به منظور برگزاری مراسم جشن و پایکوبی عروسی‌تان بروید. پیشنهاد ما به شما تالار پذیرایی آرش واقع در شهر زیبا و معروف کرج است و امروز این تالار را مورد معرفی قرار می‌دهیم.

معرفی کامل تالار پذیرایی آرش

تالار پذیرایی آرش با قدمت 30 ساله در برگزاری انواع مراسمات مختلف، یکی از با سابقه‌ترین و لوکس‌ترین تالارهای کرج به‌شمار می‌رود. این تالار در مساحتی معادل 10000 متر مربع بنا شده است و توانایی پذیرایی از حداقل 100 نفر و حداکثر 1600 نفر مهمان را در مکانی بی‌نظیر و مجلل دارد. تالار فوق دارای آپشن‌های زیادی از قبیل سالن‌هایی عظیم با دکوراسیون مدرن و دیزاین خاص، فضای سرسبز و خُرم که جلوه‌های متحیر کننده‌ای دارد و برای عکسبرداری و فیلمبرداری عالی است. آشپزخانه مکانیزه و بکارگیری برترین و ماهرترین آشپزها و همچنین، پارکینگ امن و اختصاصی با گنجایش 400 دستگاه خودرو از امکانات و خدمات این تالار است.

تالار پذیرایی آرش با مدیریت شایسته آقای سلطان محمدی و در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوران دیده، امکانات و خدمات متعدد دیگری را در سطح حرفه‌ای و فوق العاده‌ای برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ضیافت عروسی زوجین ارائه می‌کند. این امکانات شامل مواردی از جمله اتاق عقد مجزا با دیزاین و طراحی جذاب و مدرن با ظرفیت 60 نفر، گل آرایی، مشعل آرایی و فرش قرمز در مسیر ورودی، شمع آرایی رمانتیک، سفره خانه سنتی زیبا، مراسم آتش بازی تماشایی، سیستم صوتی پیشرفته همگام با متد روز و چندین امکان و خدمت دیگر اشاره کرد.

مجموعه پیشنهادی:  باغ و تالار پذیرایی کندو

این تالار به سبب امکانات چشم‌گیری که دارد مناسب برای سمینارها، همایش‌ها و صد البته عقد و عروسی زوجین کرجی و حومه است. با اینکه تالار پذیرایی آرش یک تالار همه کاره است اما معمولا مراسم جشن عروسی زوجین در این مکان صورت می‌پذیرد.

بخش پذیرایی و منوها

تالار پذیرایی آرش در بخش آشپزخانه نیز از مدرن‌ترین تجهیزات و سرآشپزهایی متخصص بهره می‌گیرد. در آشپزخانه این تالار با استفاده از مواد غذایی مرغوب، لذیذترین و خوش طعم‌ترین غذاها با بهترین کیفیت ممکن به همراه مخلفات لازم طبخ و برای مهمانان عزیز حاضر می‌شود. همچنین، مهمان‌دارانی وظیفه شناس و خوش اخلاق نیز امر تشریفات پذیرایی از مهمانان را بسیار حرفه‌ای در مکانی مجلل و لاکچری، انجام می‌دهند. این تالار دارای 11 منو پذیرایی قابل سفارش است و انواع غذاها و مخلفات را بسیار خوشمزه و عالی آماده می‌کنند.

  • غذاهای اصلی: جوجه کباب، باقلاپلو با گوشت، زرشک پلو با مرغ، مرصع پلو، بیف استراگانف، خوراک زبان، میگو سوخاری، کباب کوبیده مخصوص، شیرین پلو با مرغ
  • خورش‌ها: خورشت فسنجان
  • سالادها: سالاد فصل، ته چین، سالاد اندونزی، سالاد نیوزلندی
  • دسرها: ژله، کرم کارامل
  • نوشیدنی‌ها: نوشابه و برای فصل‌های گرم نوشیدنی خنک و برای فصل‌های سرد نوشیدنی گرم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد

سخن آخر درباره تالار پذیرایی آرش

اگر به دنبال تالاری مناسب برای برگزاری مجالس عقد یا عروسی و… خود هستید، تالار پذیرایی آرش برای‌تان بسیار ایده آل و مناسب بوده و همواره با ارائه خدمات گسترده و متنوع ضیافت مهمانی‌تان را در سطحی رویایی و خاطره انگیز برای‌تان تدارک می‌بیند. این تالار برای زوجین کرجی و حتی حومه که دوست دارند مراسم فرخنده عقد یا عروسی‌شان در مکانی مجلل و پر امکانات به شکلی شکوه‌مند برگزار شود، بسیار مطلوب و رضایت‌بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید