تالار وب

تالارپذیرایی شبهای روشن

تالار پذیرایی شبهای روشن احمدآباد مستوفی

نام مجموعه: تالار پذیرایی شب های روشن

آدرس: تهران، آزادگان جنوب، بعد از اتوبان فتح، احمد آباد مستوفی، نرسیده به میدان پیامبر، خیابان لاله های انقلاب ۳،

تلفن: 09124703159

مدیریت: فلاح

ظرفیت: 400 نفر

مراسم عروسی، از شیرین‌ترین و ماندگارترین خاطره‌ها در زندگی افراد است. مراسمی که در طول آن سر از پا نمی‌شناسید و بجز تجربه حس شادی و خوشبختی روی چیز دیگری تمرکز ندارید. در این میان، یکی از پیش شرط‌هایی که برای برگزاری یک مراسم عقد یا عروسی شکوه‌مند و به یاد ماندنی لازم است، انتخاب مکانی زیبا و فوق العاده برای برگزاری مراسم جشن و پایکوبی‌تان است. به این سبب، تالار پذیرایی شب‌های روشن می‌تواند خیال شما را بابت یک مکان دنج و بسیار مطلوب برای برگزاری مراسمی سرشار از شادی و صمیمیت، عاشقانه و رمانتیک، راحت کند و خوش‌ترین خاطره زندگی خویش و پیوند با عشق ارزشمندتان را در این تالار جشن بگیرید.

معرفی کامل تالار پذیرایی شب‌های روشن

مجموعه تالار پذیرایی شب‌های روشن واقع در شهر احمدآباد مستوفی است. شهری خوش آب و هوا از توابع استان تهران که به دلیل وجود باغ و تالارهای فراوان در این منطقه، شهرت و نامی برای خود دست و پا کرده است. تالار پذیرایی شب‌های روشن، از نظر ظرفیت پذیرایی از مهمان در سطح متوسطی قرار دارد و توانایی پذیرایی از حداقل 100 نفر و حداکثر 400 نفر مهمان را البته در مکانی بسیار لاکچری و مجلل همراه با تمامی امکانات لازم برای یک برپایی یک جشن باشکوه دارد.

این تالار جزو تالارهای پذیرایی احمدآباد مستوفی می باشد.

از امکانات تالار پذیرایی شب‌های روشن می‌توان به پارکینگ اختصاصی با گنجایش 50 دستگاه خودرو‌، سالن‌هایی عظیم با طراحی و دیزاین شیک و مدرن همسان با متد روز، اتاق عقد مجزا با ظرفیت 40 نفر، کافی شاپ، گل آرایی زیبا، شمع آرایی رمانتیک، نورپردازی مهندسی شده، جایگاه عروس و داماد، سفره خانه سنتی، سفره عقد به انتخاب زوجین عزیز، برق اضطراری، ماشین عروس، شبکه WIFI، آتش بازی تماشایی و چندین خدمت و سرویس دهی دیگر اشاره کرد. این عوامل و چندین عامل دیگر سبب می‌شود مراسم عقد یا عروسی‌تان بسیار با ابهت و رویایی برگزار شود.

بخش پذیرایی و منوها

تالار پذیرایی شب‌های روشن در بخش تشریفات پذیرایی از مهمانان‌تان نیز سنگ تمام می‌گذارد. به لطف وجود آشپزهایی متخصص و ماهر و استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد غذایی، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ و حاضر کرده و مهمان‌داران کارآزموده و منضبط این مجموعه در ظروف VIP از مهمانان‌تان در مکانی بسیار ایده آل و دل انگیز پذیرایی می‌کنند. این تالار دارای 10 منو است که می‌توانید هر کدام را مطابق با سلیقه و انتظار خود از تشریفات پذیرایی جشن‌تان، رزرو کنید.

  • منو یک: این منو شامل زرشک پلو با مرغ (ران) به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو دو: این منو شامل جوجه کباب مخصوص 250 گرمی با چلو سفید زعفرانی به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو سه: این منو شامل کباب لقمه گوسفندی 170 گرمی با چلو سفید زعفرانی به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو چهار: این منو شامل چلو کباب وزیری، جوجه کباب مخصوص 200 گرمی، کباب کوبیده 100 گرمی به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو پنج: این منو شامل زرشک پلو با مرغ 50%، باقالی پلو با گوشت بره 50% به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو شش: این منو شامل باقالی پلو با گوشت بره 50%، جوجه کباب مخصوص با چلو سفید زعفرانی 50% به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو هفت: این منو شامل زرشک پلو با مرغ 50%، باقالی پلو با گوشت بره 50%، جوجه کباب مخصوص 50% به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو هشت: این منو شامل کباب لقمه 50%، باقالی پلو با گوشت بره 50%، جوجه کباب با چلو سفید زعفرانی 50% به همراه سالاد فصل و کلم به صورت میز بار، ژله و کارامل به صورت میز بار و نوشابه قوطی است.
  • منو نُه: این منو شامل زرشک پلو، شیرین پلو، آلبالو پلو، مرصع پلو با مرغ 50%، باقالی پلو با گوشت بره 50%، خورشت فسنجان 50% به همراه سالاد فصل، کلم، پاستا و اندونزی، ژله و کارامل، نوشابه قوطی و دوغ است.
  • منو ده: این منو شامل زرشک پلو، شیرین پلو، آلبالو پلو، مرصع پلو با مرغ 50%، باقالی پلو با گوشت بره 50%، خورشت فسنجان 50%، جوجه کباب مخصوص 50%، کباب لقمه مخصوص 50%، بیف استراگانف، جوجه چینی، ژیگو به همراه سالاد فصل، کلم، پاستا و اندونزی، ژله و کارامل، پلمبیر، شارلوت، موس شکلات، نوشابه قوطی و دوغ است.
مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار رز شهریار

سخن آخر درباره تالار پذیرایی شبهای روشن

اگر در محدوده استان تهران دنبال مکانی مناسب برای برپایی ضیافت جشن عقد یا عروسی‌تان هستید که هم در بخش امکانات و خدمات و هم در بخش پذیرایی و… بتواند چراغ سبز رضایت شما و مهمانان‌تان را دریافت کند، تالار پذیرایی شب‌های روشن احمدآباد مستوفی برای شما بسیار نرمال و مناسب است و به شما نوید تدارک یک جشن بسیار باشکوه و آبرومندانه را در مکانی دنج و درجه یک می‌دهد تا یک روز به یاد ماندنی را برای‌تان در جمعی صمیمی میان خانواده، دوستان و آشنایان‌تان خلق کند.

دیدگاهتان را بنویسید