تالار وب

نکاتی که در خرید لباس عروس بسیار مهم است

نکاتی که در خرید لباس عروس بسیار مهم است

شاید برای خیلی از عروس‌خانم‌ها هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از پوشیدن لباس‌های عروس پفی، پرنسسی و براق که در جنس‌های حریر و تور می‌درخشند، نباشد. ولی طراحان لباس عروس معتقدند اصول مهمی در انتخاب لباس عروس وجود دارد که رعایت آنها از شکل و جنس لباسی که عروس‌ها می‌پوشند، مهم‌تر است. قبل از رفتن به مزون لباس عروس با برخی از نکاتی که در خرید لباس عروس بسیار مهم است بیشتر آشنا شوید.

  1. اگر قدتان بلند نیست، لباس پرنسسی نپوشید
  2. با آقایان به دنبال لباس عروس نروید
  3. لباس عروس خودش زیباست آنچه مهم است زیبایی آن در تن شماست
  4. لباسی متناسب با اندام خود‌تان انتخاب کنید
  5. چه رنگی را ترجیح می‌دهید؟
  6. فصل عروسی بسیار مهم است
  7. شما ستاره سینما نیستید
  8. مدل‌های عجیب و غریب نخرید
انتخاب لباس عروس مناسب
نکاتی که در خرید لباس عروس بسیار مهم است

 

۱: لباس‌های پرنسسی بیشتر برای عروس خانم‌های قد بلند مناسب‌اند چون دامن این لباس‌ها خیلی پف‌دار است و خودبه‌خود قد شما را کوتاه‌تر جلوه می‌دهد. بنابراین اگر شما ریزنقش هستید یا قد چندان بلندی ندارید، بهتر است به کمک خانم صاحب مزون به دنبال مدل‌هایی بگردید که به اندام شما مثل شمع بنشیند. اگر کسانی‌که قد کوتاهی دارند، در شب عروسی لباس‌های پف‌دار بپوشند، کوتاه‌تر به‌نظر می‌رسند. اگر خیلی ظریف و کوچک باشید، در لباس عروس‌های حجیم و پف‌دار گم خواهید شد. اگر ریزنقش و چندان قدبلند نباشید، لباس عروس‌های بلند و ماکسی شما را قدبلندتر نشان می‌دهد.

انتخاب لباس عروس مناسب
انتخاب لباس عروس مناسب

۲: خریدن لباس عروس ذوق و سلیقه و حوصله می‌خواهد. باید برای این‌کار وقت بگذارید. مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید. چون اولین و آخرین باری است که این کار را انجام خواهید داد. توصیه ما این است که با یک خانم به خرید لباس عروس بروید نه با آقای داماد. آقایان اصولا حال و حوصله خرید ندارند و مطمئن باشید وقتی شما لباس عروس سوم را امتحان می‌کنید، برای اینکه از این خرید کسل کننده خلاص شوند، به شما خواهند گفت این لباس بهترین است اما اگر سر فرصت و حوصله لباس عروس دلخواه‌تان را پیدا کردید، می‌توانید همسر آینده‌تان را سورپرایز کنید. به همین سادگی.

انتخاب لباس عروس مناسب
انتخاب لباس عروس مناسب

۳: به بالاتنه لباس عروسی که می‌خواهید بخرید خوب دقت کنید. بالاتنه‌های خیلی تنگ، ممکن است اندام شما را بزرگ نشان بدهند و این چندان جالب نیست. سفیدی لباس عروس به اندازه کافی شما را مرکز توجه قرار می‌دهد. لازم نیست زیاده‌روی کنید. لباس عروس خودش زیباست. لازم نیست خودتان را برای به یادماندنی شدن به زحمت زیادی بیندازید و مدل‌های فوق‌العاده را انتخاب کنید

۴: لباس عروسی که روی جارختی زیباست، لزوما روی اندام شما زیبا نیست. نکات قوت و ضعف اندام شما بهترین راهنما برای انتخاب لباس عروس ایده‌آل شماست. می‌توانید با کمک یک خیاط ماهر، لباسی را بدوزید که برای اندام شما ایده‌آل است و شما را بسیار رویایی در آن شب به یادماندنی نشان خواهد داد. لباس عروس ایده‌آل شما حتما وجود دارد. مهم این است که شما بتوانید آن ‌را پیدا کنید.

مجموعه پیشنهادی:  تزیین سفره عقد
انتخاب لباس عروس مناسب
نکاتی که در خرید لباس عروس بسیار مهم است

 

۵: از قدیم‌ها در ذهن بیشتر ما لباس عروس سفید بوده است ولی خیلی هم به این قانون نانوشته اعتماد نکنید. اگر سری به مزون‌های دوخت لباس‌ عروس بزنید، می‌بینید که بدتان نمی‌آید، لباس عروس‌هایی با رنگ کرم ، نباتی و حتی بژ سفارش دهید. بد نیست رنگ این لباس عروس‌ها را هم روی پوست‌تان امتحان کنید.دقت کنید اگر لباس عروس‌تان را در این رنگ‌ها انتخاب می‌کنید، حتما باید تورتان را هم در همین مایه‌ها ی رنگی انتخاب کنید.

۶: اگر شما در فصول زمستان و پاییز قصد دارید جشن ازدواج‌تان را برگزار کنید ، باید دور خرید لباس عروس‌های دنباله‌دار را خط بکشید چون در این فصول هوا بارانی و برفی می‌شود و شما حتما دوست ندارید با یک لباس عروس گلی وارد مجلس شوید. لباس عروس بدون دنباله برای این فصول مناسب‌ترند ولی اگر بازهم تمایل دارید که این لباس عروس‌های دنباله‌دار را انتخاب کنید، حداقل لباس‌های دنباله‌داری را برگزینید که می‌توانید پارچه دنباله‌دار آن ‌را جدا کنید و هنگام رسیدن به سالن آن ‌را دوباره به لباس عروس‌تان وصل کنید. البته محل برگزاری جشن ازدواج‌تان هم مهم است. در باغ مسلما شما نمی‌توانید چنین لباس‌هایی بپوشید.

انتخاب لباس عروس مناسب
انتخاب لباس عروس مناسب

۷: شاید شما در تلویزیون فیلم عروسی «پرنسس دایانا» همسر ولیعهد انگلیس را دیده‌ باشید که لباس عروسی‌اش چند متر دنباله داشت ولی این فقط یک عروسی تشریفاتی و تبلیغاتی بوده است که چند نفر فقط برای حمل دنباله این لباس عروس استخدام شده بودند. شما می‌خواهید در جشن ازدواج‌تان راحت باشید و بتوانید با آسایش این سو و آن سو بروید. پوشیدن چنین لباس‌هایی فقط دست و پای شما را می‌بندد و اجازه نمی‌دهد در این شب رویایی راحت باشید. لباس عروسی را انتخاب کنید که در آن اول از همه احساس راحتی کنید.

انتخاب لباس عروس مناسب
انتخاب لباس عروس مناسب

 

۸: فقط همین امشب لباس عروس در تن شماست و قرار است سال‌ها بعد لباس عروس‌تان را که در آن شب رویایی به تن کرده‌اید، در عکس‌های عروسیتان تماشا ‌کنید ولی دقت کنید که لباس عروسی را برگزینید که بعدا خجالت نکشید آن ‌را به دیگران نشان دهید. برخی از مدل‌های لباس عروس سال‌های سال کهنه نمی‌شوند و همیشه زیبا هستند. بنابراین به سراغ انتخاب این مدل‌ها بروید.

انتخاب لباس عروس مناسب
انتخاب لباس عروس مناسب

برای دیدن لیست تالارهای پذیرایی میتوانید در اینجا جستوجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید