تالار وب

تالارپذیرایی قصر رضایی

تالار عروسی قصر رضایی ، تالار عروسی قصر رضایی + تور مجازی و تصاویر

نام مجموعه: تالارپذیرایی قصر رضاییآدرس: کرج، ۴۵متری گلشهر، گلزارغربی، بعدازچهاراره الغدیر

تلفن: ۳۳۵۰۴۷۳۰ – ۰۲۶

ظرفیت: ۶۰۰ نفر

توضیحات: تالار پذیرایی قصر رضایی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت خود را در زمینه پذیرایی و برگزاری مراسم توسعه داده است.
این تالار در سال ۱۳۹۴ بازسازی کامل گردیده و فعالیت خود را با مدیریت جدید و پرسنل کارآزموده از سر گرفته است . فعالیت ما در این سالها باعث شده تا کوله باری از تجربه و دانش روز را در زمینه میهمانداری و پذیرایی در چنته خود داشته و بتوانیم میزبانی خوب برای شما باشیم.

این تالار دارای ظرفیت پذیرش ۶۰۰ نفر میهمان و دارای دو سالن و اتاق عقد مجزا به همراه سفره عقد میباشد که هر یک از این بخشها میتواند با سلیقه شما همگون و هماهنگ گردد.
تالار قصر رضایی میتواند میزبان شما در کلیه مراسمها , جشنها , ولیمه ها , میهمانیها و مجری کلیه سمینارهای شما بوده و در این راه همیار شما باشد. این تالار مجهز به سیستم صوتی حرفه ای , خواننده و دستگاههای نورپردازی با افکتهای زیبا بوده تا در بستری هموار بتواند گویای زبان حال شما باشد.

تالار پذیرایی قصر رضایی با استفاده از پرستل کارآزموده و آشنا به فنون پذیرایی در نظر دارد تا همیشه رضایت کامل مشتری را دنبال کرده و در این سمت قدم بردارد تا بدین نحو بتوانیم برتری و مشتری مداری خود را ثابت کرده باشیم. ماتشنه برتری عملیاتی هستیم.

مجموعه پیشنهادی:  معرفی 20 تالار پذیرایی محبوب در کرج

3d-btn

تالارپذیرایی قصر رضایی

[otw_is sidebar=otw-sidebar-6]

دیدگاهتان را بنویسید