تالار وب

تالارپذیرایی بزرگمهر

باغ تالار بزرگمهر احمد آباد مستوفی + نظر سنجی و تور مجازی

نام مجموعه : تالار پذیرایی بزرگمهر

آدرس : بزرگراه همت، بزرگراه آزادگان، بعد از پل فتح، شهرک احمد آباد مستوفی، خیابان ولی عصر جنوبی ،تالار پذیرایی بزرگمهر

تلفن :۰۲۱۵۶۷۱۶۵۸۵

ظرفیت : ۲۰۰ الی ۱۵۰۰ میهمان

باغ تالار عمارت بزرگمهر

همیشه چند روز مانده به مراسم ازدواج، دغدغه عروس و دامادها پیدا کردن باغ و تالاری زیبا همراه با امکانات رفاهی مناسب و پیشرفته برای رقم زدن یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی‌شان است. به این منظور، باغ تالار عمارت بزرگمهر می‌تواند بهترین گزینه پیش پای شما باشد تا با برگزاری مراسم‌تان در این تالار یک روز شیرین و فراموش نشدنی را در دوران زندگی خود تجربه کنید. امکانات و تجهیزات کافی و پیشرفته، وجود یک مدیریت منظم و مسلط بر روند صحیح کار، پرسنلی ماهر و چندین عامل دیگر سبب شده تا این مکان به یکی از لوکس‌ترین مکان‌های حال حاضر برای برگزاری هرچه بهتر جشن ازدواج و دیگر مراسم و جشن‌های مبارک، تبدیل شود.

مجموعه باغ تالار عمارت بزرگمهر واقع در شهر احمدآباد مستوفی استان تهران است. این شهر در تمام فصول سال به خصوص بهار و پاییز آب و هوای فوق العاده لذت‌بخشی دارد و برای برگزاری مراسمات مناسب است. از شهر احمدآباد مستوفی به عنوان مهد باغ و تالارها برای برگزاری مراسمات مختلف به خصوص جشن‌های عروسی یاد می‌شود.

معرفی و مزایای برگزاری مراسم در باغ تالار عمارت بزرگمهر

باغ تالار عمارت بزرگمهر زیربنایی بالغ بر 7000 متر مربع دارد و از معماری غنی و طراحی ساخت بی‌نظیری بهره می‌گیرد. این تالار دارای امکانات و خدمات متعددی در زمینه پذیرایی و تشریفات مجالس است که آن را از بسیاری باغ و تالارهای دیگر متمایز می‌کند.

  • ورودی تالار: این محل از باغ تالار عمارت بزرگمهر با فضایی سرسبز و گل آرایی با آبنماهایی مدهوش کننده و دیدنی که بسیار مناسب برای فیلم برداری و ثبت لحظات در قاب دوربین است و همچنین، پارکینگ سرپوشیده در داخل مجموعه محیطی امن را برای ضیافت عروسی زوجین فراهم کرده است.
  • سالن‌های پذیرایی: در بخش سالن‌های پذیرایی باغ تالار عمارت بزرگمهر با سالن‌هایی بدون ستون در طبقه همکف به مساحت 600 متر مربع و ارتفاع 6 متر روبرو می‌شویم. سالن‌های مجزا دیگری نیز به منظور جشن‌های عروسی، نامزدی، ولیمه حجاج و… وجود دارد. ناگفته نماند به دلیل مجهز بودن این سالن‌ها به تجهیزات صوتی و تصویری، امکان برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس و سایر اجتماعات نیر امکان‌پذیر است.
  • لابی مجموعه: در قسمت داخلی این مجموعه، در فضایی 700 متری و با ارتفاع 7 متر، با استفاده از زیباترین طرح‌ها و نقش‌های اصیل ایرانی مزین به تابلوهای بزرگ‌ترین نقاش‌های عصر معاصر و البته نورپردازی مهندسی و پنهان با استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی باعث شده تا لابی این مجموعه به بهترین شکل ممکن ساخته شود و حس و حال شگفت انگیزی به میهمانان دست دهد.
  • اتاق‌های مراسم عقد: در مجموعه باغ تالار عمارت بزرگمهر، 2 اتاق جهت برگزاری مراسم عقد برای زوج‌های جوان فراهم شده است. ظرفیت هر اتاق 100 نفر و با دکوراسیونی بسیار چشم نواز و مدرن طراحی شده‌اند.
  • سالن شام: این مجموعه دارای سالن‌های مجزا جهت پذیرایی به صورت سلف سرویس و میز شام عروس و داماد با دو طراحی و ترکیب رنگ متفاوت، صرف شامی به یادماندنی را برای شما عزیزان فراهم می‌سازد.

امکانات دیگر و منو پذیرایی

باغ تالار عمارت بزرگمهر ظرفیت حداقل 200 نفر و حداکثر 1000 نفر مهمان را دارد. این مکان با تکیه بر امکانات قابل توجهی که دارد توانایی برگزاری ضیافت جشن عروسی زوجین و دیگر مراسمات را در سطح عالی دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به پارکینگ با گنجایش 200 خودرو، کافی شاپ، برق اضطراری، اتاق امانت‌داری، سرو غذا در باغ، اتاق عقد در باغ، مه مصنوعی، اتاق اختصاصی شام عروس و داماد و چندین خدمت دیگر اشاره کرد. مجموعه باغ تالار عمارت بزرگمهر دارای 8 منو برای پذیرایی است که با بکارگیری آشپزهای نمونه و مواد اولیه باکیفیت، خوشمزه‌ترین غذاها را با توجه به منو درخواستی برای میهمانان آماده خواهد کرد.

اگر در جستجوی مکانی مناسب برای برگزاری مراسم ازدواج خود در سطح بسیار بالا و باشکوهی هستید، بهتر است بدانید باغ تالار عمارت بزرگمهر مشتاقانه آمادگی دارد روزی جاودانه را برای شما و مهمانان عزیزتان خلق کند و از انتخاب این مجموعه برای برگزاری مراسم مبارک‌تان هیچ‌گاه پشیمان نخواهید شد.

باشگاه پذیرایی فرهنگی تفریحی بزرگمهر مستوفی واقع در شهرک احمدآباد مستوفی با زیربنایی بالغ بر ۷۰۰۰متر مربع مجموعه ای بینظیر در نوع خود از لحاظ معماری و ساخت می باشد. همچنین دارای قابلیتهای گوناگون در ارائه خدمات مجالس و پذیرایی اینک با معرفی خود امکان آشنایی از امکانات و خدمات مهیا شده را برای هموطنان گرامی فراهم می سازد.

سالن های پذیرایی: باغ عروسی بزرگمهر احمد آباد مستوفی دارای ۴ سالن مجزا هر کدام به مساحت ۵۵۰ متر مربع با ارتفاع ۶ متر امکان برگزاری جشن های عروسی، نامزدی، میهمانی، ولیمه حجاج و … را فراهم نموده است. به دلیل مجهز بودن این سالن ها به تجهیزات صوتی و تصویری امکان برگزاری انواع همایش، سمینار، کنفرانس و سایر اجتماعات را فراهم میسازد.

اتاق های مراسم عقد: در داخل مجموعه ۲ اتاق که هر یک ۴۵ متر مربع وسعت دارد جهت برگزاری مراسم عقد برای زوجهای جوان فراهم گردیده است. اتاقــها مجهز به کلیه لوازم و تزئینات اتاق عقد، آماده برپایی مراسم میباشد.

رستوران و کافی شاپ: در جوار تالارپذیرایی بزرگمهر ساختمان رستوران و کافی شاپ به چشم میخورد که از لحاظ معماری و طراحی در نهایت و با امکان ارده غذاهای فست فود و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

لابی مجموعه: در قسمت داخلی ساختمان فضایی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع به لابی مجموعه اختصاص داده شده تا با فراهم نمودن محیطی آرام و دلنشین جهت قرارهای ملاقات پذیرای میهمانان عزیز باشد.

تالار پذیرایی بزرگمهر از دید تالار وب : تالار بزرگمهر دارای چهار سالن مجزا در طبقه همکف است. نداشتن ستون و سالن هایی با ارتفاع سقف حدود ۷ متر باعث شده تا این تالار زیبا به یکی از مجل ترین تالارهای پذیرایی احمد آباد مستوفی بدل شود. نمای زیبا و لابی بسیار مجلل و شیک این تالار را به یک تالار VIP بسیار نزدیک نموده است. اتاق عقد جزو امکاناتی است که عروس و داماد میتوانند با توجه به سلیقه خود ، هرکدام را که دوست داشتند انتخاب نمایند.

باغ تالار بزرگمهر جزو بهترین تالارهای پذیرایی احمد آباد مستوفی است.

دیدگاهتان را بنویسید