تالار وب

تالار تشریفاتی رسپینا

تالار پذیرایی تشریفاتی رسپینا همراه با تصاویر و تور مجازی

نام مجموعه تالار پذیرایی رسپینا

آدرس: تهران،  خیابان جلال آل احمد، بین پل آزمایش و گیشا، خیابان شهرآرا، بلوار غربی، پلاک ۵۵، تالار پذیرایی رسپینا

تلفن: ۸۸۴۸۵۰۰۰

ظرفیت: ۳۰۰ نفر

توضیحات: تالار پذیرایی رسپینا به تازگی با مدیریت جدید و دیزاین دکور جدید بازگشایی شده است. هر یک سالن های تالار تشریفاتی رسپینا دکوراسیون و رنگ بندی منحصربفرد دارد.

پارکینگ اختصاصی  و روف گاردن از دیگر امکانات این تالار بشمار می آید.

سالن های غذاخوری مجزا (بدین صورت که مهمانها تا آخرین لحظه قبل از شام پذیرایی خواهند شد)

مجموعه تشریفاتی رسپینا: سال ۹۲ سالی است که افتتاح یکی از مجلل ترین تالارهای پذیرایی ایران را در خود ثبت نموده است. تالاری با رعایت کلیه استاندارهای روز دنیا و بکار گیری تمهیداتی برای رفاه بیشتر مشتریان. کمتر کسی است که در تهران که قصد برگزاری مراسم داشته باشد و نام تالار عروسی رسپینا را نشنیده باشد. تالاری به سبک نوین، تشریفاتی و با شکوه. وقتی به ورودی این مجموعه میرسیم با عمارتی مواجه میشویم که چشم نواز و مجلل است. اتاق عقد تالار پذیرایی رسپینا در طبقه دوم قرار دارد. سالن پذیرایی آقایان در طبقه سوم با دیزاینی زیبا طراحی و اجرا شده است.

سالن پذیرایی بانوان: سالن پذیرایی خانم ها نیز به همین شکل در طبقه چهارم طراحی شده است.

سورپرایز تالار پذیرایی رسپینا فضای سبز پشت بام (روف گاردن)

هزینه زیاد برای ساخت و نگه داری این فضا، نشان از علاقه و تلاش مدیران وصاحبان تالار برای جلب رضایت، ایجاد تنوع و همچنین ابتکار و نوآوری در این نوع تجارت است.
تهویه مطبوع عالی با استفاده از برترین نوع دستگاه ها و امکانات، استفاده ازآسانسورهای بزرگ با سرعت بالا برای انتقال میهمانان، پارکینگ اختصاصی و… از دیگر امکانات تالار پذیرایی رسپینا به شمار می آید. بازدید از این مجموعه را به تمامی عروس داماد های جوان که به دنبال یکی از بهترین تالارهای پذیرایی غرب تهران میگردند پیشنهاد می کنیم.

تالاروب حامی عروس و داماد های جوان ایرانی