تالار وب

تالارپذیرایی روژه

تالار پذیرایی کلاسیک روژه واقع در خیابان جردن تهران

نام مجموعه: تالارپذیرایی روژه

آدرس: تهران، جردن ( خیایان آفریقا )، خیابان گلفام، شماره۴۴، تالارپذیرایی روژه، تالار پذیرایی کلاسیک روژه

تلفن: ۲۲۰۱۵۴۴۲ – ۲۲۰۱۵۴۴۱

ظرفیت: ۳۵۰ نفر

توضیحات: تالار پذیرایی روژه که در یکی از خیابان های خوب خیابان جردن قرار گرفته را می توان جزو ی یکی از بهترین و مجلل ترین تالارهای پذیرایی جردن تهران و جزو برترین تالارهای پذیرایی ایران نام برد. ظرفیت تالار کلاسیک روژه۳۵۰ نفر است. پارکینگ و سفره عقد یکی و سقف های بلند یکی دیگر از مشخصه های خوب تالار تشریفاتی روژه  در خیابان جردن به حساب می آید.

 

۷ دلیل که باید تالار کلاسیک روژه را انتخاب کنید

قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق تهران

تالارپذیرایی روژه با قرار گرفتن در منطقه جردن  به مراسم شما، اعتبار زیادی خواهد بخشید. روشن است که اولین تصمیم برای برگزاری یک مراسم باشکوه، اجرای آن در منطقه ای مناسب است.

طراحی بسیار زیبا

فضای داخلی تالار عروسی روژه با استفاده از تخصص کارشناسان معماری داخلی به شکلی طراحی شده است که تحسین هر بیننده ای را برانگیزد. سبک طراحی کلاسیک تالار با ظرافتی خاص احساسی با شکوه را به میهمانان شما منتقل می نماید.

کیفیت خوب غذا تالارپذیرایی روژه

مواد اولیه تازه که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند، همگی با دقت فراوان تهیه می شوند. دستور ویژه طبخ غذاها طعمی دوست داشتنی را موجب شده است که رضایت کامل میهمانان را در تالارپذیرایی روژه به همراه خواهد داشت.

تالارپذیرایی روژه، سالن عروسی روژه
تالارپذیرایی روژه، سالن عروسی روژه

مشتریان راضی

تالار پذیرایی کلاسیک روژه تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان صرف می کند، کلیه فعالیت ها و تجهیزات و محیط تالار به شکلی طراحی شده که بالاترین میزان رضایتمندی را به همراه داشته باشد. نظرات مشتریان نشان می دهد که تا به حال در این مسیر موفق نیز بوده است.

پارکینگ با ظرفیت بالا

پارکینگ تالار پذیرایی روژ با ظرفیت بیش از ۸۰ دستگاه خودرو آسایش میهمانان شما را فراهم خواهد آورد.

تجهیزات با کیفیت استفاده شده در تالار روژه

کلیه تجهیزات بکار برده شده از جمله میزها و صندلی ها از طراحی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت بهره می برند و این موجب ایجاد حسی مطلوب و راحتی در میان میهمانان خواهد شد. توجه خاص در انتخاب تجهیزات با دقتی فراوان صورت گرفته تا بتواند احساسی با شکوه را برای حاضرین به همراه داشته باشد.

پذیرش میهمان با شرایط گوناگون

سالن پذیرایی روژه، علاوه بر برگزاری مراسم عروسی، امکان برگزاری میهمانی های دیگر را با شرایط دلخواه شما را نیز دارد. ضمناً برای کسانی که مراسم عروسی خود را در این مجموعه برگزار کنند، مراسم مرتبط دیگر با تخفیفات ویژه انجام خواهد شد.

بازدید از تالار پذیرایی روژه را به تمامی عروس داماد های عزیز پیشنهاد می دهیم و برای یکایک شما آرزوی سعادت و پیروزی را داریم

مدیریت تالار تشریفاتی روژه

دیدگاهتان را بنویسید