تالار وب

تالارپذیرایی کوروش کبیر

تالار پذیرایی کوروش کبیر در احمد آباد مستوفی تهران

نام مجموعه: تالارپذیرایی کوروش کبیر

آدرس: تهران، احمدآباد مستوفی، خیابان انقلاب،  خیابان احسانیراد،  روبروی عصرانقلاب

تلفن: ۵۶۲۷۶۵۶۷ – ۰۲۱

ظرفیت:800 نفر

اگر دوست دارید در شب رویایی عروسی‌تان دنیا به کام‌تان باشد و دغدغه کمبود انواع امکانات برای برگزاری مراسم باشکوه ازدواج‌تان را احساس نکنید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ باغ و تالارها بروید. این اماکن، حیطه کاری‌شان برگزاری جشن‌ها و ضیافت‌های مهمانی شما در مکانی با صفا و لوکس است و لحظاتی به یاد ماندنی را در ذهن شما و مهمانان‌تان به ثبت خواهند رساند. در این مطلب تالار پذیرایی کوروش کبیر را می‌خواهیم به شما معرفی و پیشنهاد کنیم. این تالار در شهر صاحب نام و خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی از توابع استان تهران است و جزء تالارهای مناطق غرب تهران به‌شمار می‌رود.

معرفی و مزیت‌های برگزاری مراسم در تالار پذیرایی کوروش کبیر

تالار پذیرایی کوروش کبیر یکی از محبوب‌ترین تالارهای منطقه احمدآباد مستوفی است که با داشتن امکانات و مزیت‌های فراوان، میزبان بسیار خوبی برای ضیافت عروسی زوجین از گذشته تا به حال بوده است. این تالار ظرفیت پذیرایی از حداقل 100 نفر و حداکثر 800 نفر مهمان را در فضایی دنج و لاکچری و بسیار مجلل دارد. پارکینگ اختصاصی و امن با گنجایش 200 دستگاه خودرو، سالن‌هایی عظیم با طراحی و دکوراسیون مدرن همراه با نورپردازی، اتاق عقد مجزای شیک و زیبا تنها بخشی از امکانات و خدمات این تالار است.

تالار پذیرایی کوروش کبیر دارای امکانات زیاد دیگری از جمله سفره عقد به انتخاب زوجین، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، کف LED، گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، مشعل آرایی، اتاق عقد با ظرفیت 40 نفر، کارت دعوت اختصاصی تالار، طرح ازدواج آسان، عاقد جهت عقد، نورپردازی حرفه‌ای و مهندسی شده، آرایشگاه اختصاصی، فیلمبرداری و عکسبرداری، جایگاه عروس و داماد به‌صورت مجلل و لاکچری، آتش بازی تماشایی، آژانس، ماشین عروس، موزیک حرفه‌ای و استفاده از باکیفیت‌ترین سیستم‌های صوتی و چندین امکانات و سرویس دهی دیگر اشاره داشت.

مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی دانیال تکاوران تهران

بخش پذیرایی و منوها

تالار پذیرایی کوروش کبیر در بخش غذا و تشریفات پذیرایی نیز توانایی جلب رضایت مهمانان گرامی را خواهد داشت. در بخش پذیرایی با استفاده از ظروف VIP و در مکانی لوکس شاهد بهترین پذیرایی ممکن و غذاهایی خوش طعم و لذیذ که شاهکار آشپزهایی متخصص و ماهر با استفاده از مواد غذایی باکیفیت طبخ و آماده کرده‌اند، خواهید بود. این تالار دارای 5 منو قابل سفارش است که می‌توانید بر حسب انتظارات خود از ضیافت جشن عقد یا عروسی‌تان سفارش دهید.

  • منو یک: این منو شامل جوجه کباب زعفرانی، به همراه سالاد، ژله میوه ای، نوشابه قوطی و شربت است.
  • منو دو: این منو شامل چلو کباب لقمه زعفرانی، جوجه کباب به همراه سالاد، ژله میوه‌ای، نوشابه قوطی و شربت است.
  • منو سه: این منو شامل باقالی پلو با گوشت، جوجه کباب، به همراه سالاد، ژله میوه‌ای، نوشابه قوطی و شربت است.
  • منو چهار: این منو شامل باقالی پلو با گوشت، جوجه کباب، چلو کباب لقمه زعفرانی، به همراه سالاد، ژله میوه‌ای ویژه، نوشابه قوطی و شربت است.
  • منو پنج: این منو شامل باقالی پلو با گوشت بره، جوجه کباب، چلو کباب لقمه زعفرانی، زرشک پلو با مرغ، مرصع پلو، شیرین پلو، خورشت فسنجان، ته چین زعفرانی به همراه بار سالاد، بار دسر، نوشابه قوطی و آبمیوه طبیعی 5 مدل است.

جمع بندی و سخن آخر درباره تالار پذیرایی کوروش کبیر

به طور کلی تالار پذیرایی کوروش کبیر با عملکرد خیره کننده و ایده آلی که داشته، تضمین کننده برگزاری مراسم عقد یا عروسی شما در مکانی لاکچری با امکاناتی همگام با متد روز است. بنابراین، اگر قصد انتخاب تالاری در محدوده احمدآباد مستوفی و تهران برای برگزاری مراسمی باشکوه و خاطره انگیز هستید این تالار می‌تواند روزی جاودانه را برای‌تان خلق کند و بهترین شب زندگی‌تان را در جمعی صمیمی و عاشقانه و رمانتیک، در سطحی حرفه‌ای و با تمام و کالات، برای‌تان تدارک ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید