تالار وب

تالار پذیرایی و باغ تالار سیب

باغ تالار سیب در فیروزبهرام تهران

نام مجموعه: تالار پذیرایی و باغ تالار سیب

آدرس تالار سیب: همت به سمت غرب، به سمت آزادگان جنوب، بعد از پل فتح، فیروز بهرام، فیروزه یکم، باغ تالار سیب

تلفن باغ تالار سیب: ۵۶۸۲۲۵۰۳ – ۰۲۱

همیشه در لیست آرزو و رویاهای پسران و دختران جوان، مراسمی باشکوه و با ابهت به‌عنوان جشن فرخنده عروسی‌شان جای دارد و از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار است. به سبب آن که جشنی خاص و به یاد ماندنی و سرشار از شادی را در قالب بهترین روز و شب زندگی‌تان تجربه کنید، مستلزم پیدا کردن مکانی دنج و با کمالات، به منظور برگزاری جشن بزرگ و خاطره انگیز عروسی‌تان هستید. از این رو، ما می‌خواهیم تالار پذیرایی و باغ تالار سیب واقع در منطقه فیروز بهرام در نزدیکی شهر مشهور و خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی واقع در استان تهران، را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

معرفی و مزایای برگزاری مراسم در تالار پذیرایی و باغ تالار سیب

تالار پذیرایی و باغ تالار سیب در زمینی به مساحت تقریبا 5000 متر مربع بنا شده است. این تالار داری بنای ساختمانی شامل سالن‌هایی با طراحی و دکوراسیون مدرن و شیک به متراژ مجموعا 1200 متر مربع است. همچنین، این مکان دارای باغی بسیار زیبا و باصفا با دیزاین و طراحی مدرن و بسیار قشنگی است. این تالار ظرفیت پذیرایی از حداقل 200 نفر و حداکثر 800 نفر مهمان را در فضایی لوکس و مجلل دارد و مراسم عقد یا عروسی زوجین را با تشکیلات کامل وبسیار شکوه‌مند برگزار می‌کند. مجموعه تالار پذیرایی و باغ تالار سیب دارای دو پارکینگ اختصاصی با گنجایش هر کدام 100 دستگاه خودرو و مجموعا ظرفیت پارک 200 دستگاه خودرو را در مکانی امن دارد.

تالار پذیرایی و باغ تالار سیب دارای امکانات بسیار زیادی به منظور برگزاری هرچه بهتر ضیافت جشن عقد یا عروسی زوجین است. این امکانات شامل مواردی از جمله اتاق عقد مجزا، سفره عقد به انتخاب زوجین، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، گل آرایی، شمع آرایی، مشعل آرایی، کارت دعوت اختصاصی تالار، ماشین عروس از برندهای بی ام و و مرسدس بنز، آتش بازی تماشایی، موزیک حرفه‌ای همراه با مولودی خوانی، تلویزیون شهری، آسپزخانه صنعتی و چندین و چند سرویس و خدمات دیگر اشاره کرد. دسترسی آسان از اتوبان آزادگان و نزدیکی به تهران باعث می‌شود زوجین و مهمانان دسترسی راحتی به تالار داشته باشند و این یکی دیگر از مزیت‌های این تالار است.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی مهرگان

بخش پذیرایی و منوها

تالار پذیرایی و باغ تالار سیب در بخش آشپزخانه و منوهای تشریفاتی نیز توانایی برآورده کردن توقع و انتظارات را دارد و به لطف بکارگیری آشپزهایی ماهر و توانا و مهمان‌دارانی کاربلد و منضبط، بهترین غذاها را با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه طبخ و برای مهمانان‌تان حاضر می‌کنند. این تالار دارای 3 منو است که به انتخاب خود می‌توانید سفارش دهید.

  • منو یک (دیس پرس): این منو شامل باقالی پلو با گوشت بره، جوجه کباب مخصوص زعفرانی، لقمه زعفرانی مخصوص، برنج زعفرانی، ته چین، به همراه سالادهای پاستا، اندونزی، فصل، انواع ژله میوه‌ای، کرم کارامل، پلمبیر، شارلوت میوه، نوشابه، آب معدنی، دلستر و دوغ است.
  • منو دو (تک پرس): این منو شامل جوجه کباب مخصوص زعفرانی، برنج زعفرانی، ته چین، به همراه سالاد فصل، ژله میوه‌ای، نوشابه، آب معدنی، دلستر و دوغ است.
  • منو سه (سلف سرویس): این منو شامل باقالی پلو با گوشت بره، جوجه کباب مخصوص زعفرانی، ته چین گوشت، ته چین مرغ، زرشک پلو با مرغ، چیکن استراگانف، لازانیا، رولت گوشت، سینی سبزیجات، خوراک زبان، خورشت فسنجان، جوجه کباب مخصوص، کباب لقمه زعفرانی، ماهی شیر درسته به همراه سالادهای فصل، پاستا، بروکلی، اندونزی، کلم و دسرهای ذرت و قارچ، ژله میوه‌ای، کرم کارامل، پلمبیر، شارلوت میوه، نوشابه، آب معدنی، دلستر و دوغ است.

جمع بندی و سخن آخر درباره تالار پذیرایی و باغ تالار سیب

تالار پذیرایی و باغ تالار سیب با مدیریت شایسته جناب آقای حبیب اله، با اتکا به تجربه‌ای 20 ساله موفق و درخشان در امر برگزاری مراسمات عقد و عروسی به شما زوجین عزیز تضمین می‌دهد و متعهد است ضیافت مهمانی شما را در مکانی دنج و عالی و سالن‌هایی مجزا و بسیار مجلل و مدرن و به کمک پرسنلی زحمتکش و کارآزموده، بسیار آبرومندانه و با تشریفاتی خاص برگزار کند و شبی رویایی را برای‌تان رقم بزند. این تالار برای زوجین تهرانی و حومه به منظور برگزاری مراسم عقد یا عروسی‌شان، بسیار مناسب است و از انتخاب آن هرگز پشیمان نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید