تالار وب

پایبندی به زندگی مشترک با این نشانه ها

پایبندی به زندگی مشترک با این نشانه ها

اگر همسرتان برای برآوردن نیازهای شما تلاش می کند، می تواند نشانه این باشد که نباید رابطه تان را تمام کنید.

رابطه تان ایده آل نیست به همین دلیل چند وقتی است به این فکر می کنید، آیا ادامه دادن به این زندگی فایده ای دارد، آیا باید مسیر زندگی تان را اصلاح کنید؟ اگر هنوز نتوانسته اید تصمیم بگیرید چند توصیه برایتان داریم.

برهم زدن چیزی همیشه آسان تر از درست کردن آن است ولی مسلماً هیچوقت چون شیشه ماشین تان که شکسته، دور نمی اندازید. پول می دهید تا برایتان شیشه نو بیندازند. درمورد رابطه هم همینطور است. شما برای زندگی که در آن هستید، زمان، انرژی، احساس و قسمت های دیگر زندگی تان را هزینه کرده اید. شاید هنوز وقت آن نیست که آن را تمام کنید،پس محکم به زندگی تان بچسبید و به آن پایبند باشید. اینجا به نشانه هایی اشاره می کنیم که در این تصمیم گیری کمک تان می کند.

رابطه جنسی عالی نیست اما خوب است

اگر داشتن ارتباط جنسی کسالت بار هیچوقت بین شما و همسرتان مشکل نبوده، بهتر است با هم بمانید. اگر اینطور است شما خیلی خوش شانس بوده اید که چنین شیمی قوی ای با هم دارید. هیچکس دوست ندارد کنار کسی پیر شود که عشق بازی با او برایش خسته کننده است. اگر شما و همسرتان می توانید رابطه جنسی تان را جذاب نگه دارید، پس کنار هم بمانید.

سر چیزهای کوچک بحث می کنید

کنترل تلویزیون را دستش گرفته است و نمی گذارد برنامه موردعلاقه تان را تماشا کنید. شما برای شام سالاد درست کرده اید ولی همسرتان عاشق گوشت است. این جنگ و جدال ها به نظرتان هیچوقت تمامی ندارد و بخاطر همین می خواهید رابطه تان را تمام کنید. اگر سر باورها ارزش ها و اخلاقیات با هم جدالی ندارید، یعنی خیلی بیشتر از آنچه فکر می کرده اید با هم سازگارید. فقط باید یاد بگیرید که سر مسائل پیش پا افتاده با هم مصالحه کنید تا رابطه بهتر و شادتری داشته باشید.

بدون هم ثانیه ها برای تان کشدار می شود

وقتی کنار هم هستید آدم بهتری می شوید یا وقتی خودتان تنهایید؟ آیا همسرتان شما را به چالش می کشد؟ آیا تشویق تان می کند که بهتر شوید و پیشرفت کنید؟ آیا در این راه کمک تان می کند؟ اگر اینطور است اصلاً درست نیست رابطه تان را با او تمام کنید.

همسرتان آرزوهای شما را می داند

مجموعه پیشنهادی:  راهنمای انتخاب تور عروس

وقتی به همسرتان گفتید که می خواهید از کارتان بیرون بیایید و بروید استاد قنادی شوید، به جای اینکه بگوید «واقعاً چه دلیلی داره همچین کاری کنی؟»به شما گفته است، «این عالیه!» اگر کسی اینطور از آرزوها و اهداف شما حمایت می کند، نباید رابطه تان را با او تمام کنید.

خانه ای ساخته اید

اگر شما و همسرتان به سمت یک هدف مشترک برای ساختن یک خانواده، کار یا پروژه تلاش کرده اید و با هم روی آن کار کرده اید، می تواند نشانه این باشد که نباید از آن رابطه بیرون بیایید. تمام کردن رابطه تان در این زمان به این معنی است که مجبور خواهید بود بخاطر آن کار او را دوباره ببینید که این به دردسرتان می اندازد.

برای بهتر شدن رابطه تلاش می کنید

اگر همسرتان برای برآوردن نیازهای شما تلاش می کند، می تواند نشانه این باشد که نباید رابطه تان را تمام کنید. داشتن این تمایل و پشتکار برای بهتر کردن رابطه چیزی است که هر کسی ندارد. به آن توجه کنید.

دوست دارید به حرف هم گوش دهید

در زندگی مشترک تان، هر دو طرف شنوندگان خوبی هستند، حرف های همدیگر را هر چند تلخ می شنوید. نمی گذارید حرفی در دل همسرتان به غده چرکی تبدیل شود. هر چند با هم مجادله دارید اما اوقات زیادی مرهم زخم یکدیگرهستید.

تغییر را لازمه زندگی می دانید

هیچ کس کامل نیست ولی همه می توانند بهتر شوند. در یک زندگی مشترک تان هر دو نیاز به تغییر را حس می کنید. به جای اینکه بگویید اینجا خط پایان است می دانید که با کمی تغییر اوضاع بهتر می شود و برای اینکار هر دو آمادگی دارید.

به اشتباهات خود اعتراف می کنید

در زندگی مشترک تان از اعتراف به اشتباهات هراسی ندارید و به جای گرفتن حالت تدافعی، صراحتاً اشتباهات خود را می پذیرند. با کمک یکدیگر اشتباهات را تصحیح می کنید.

صریحاً نظرات خود را بیان می کنید

سوء تفاهم مشکل زندگی شما نیست چرا که با یکدیگر صریح صحبت می کنید. وقتی از همسر خود ناراضی هستید، آن را با وی درمیان می گذارید.

پشتیبان هم هستید

شما نه تنها به حرفهای همدیگر را گوش می کنید، بلکه نیازهای همسرتان را می دانید. در مسیر زندگی خیلی از روزها با پشتیبانی از یکدیگر، به آنچه نیاز داشته اید دست یافته اید، حال اگر این روزها حال زندگی تان خوب نیست بهم فرصت دهید.

منبع : تبیان
تالار پذیرایی
تالار وب

دیدگاهتان را بنویسید