تالار وب

تالار پذیرایی ماهور کرج

تالار تشریفاتی ماهور واقع در کمالشهر کرج

نام مجموعه: تالار پذیرایی ماهور کرج

آدرس: کرج ، خیابان شهید بهشتی ، کمالشهر ، انتهای ظفر۶ ، تالار پذیرایی ماهور کرج

مدیریت: اقای طهماسبی  ۰۹۱۰۸۵۰۰۰۵۵

تلفن: ۰۲۶۳۴۷۱۰۷۰۷ – ۰۲۶۳۴۷۱۰۷۰۸ – ۰۲۶۳۴۷۱۰۷۰۹

ظرفیت : ۶۰۰ میهمان

در طول زندگانی افراد، روزهایی وجود دارد که به جرات می‌توان گفت تا آخر عمر به دست فراموشی سپرده نخواهد شد. یکی از این روزها، روز برپایی مراسم جشن عروسی است که زوجین دوست دارند مراسم‌شان را بسیار باشکوه و خارق العاده برگزار کنند تا سال‌های سال خاطرات خوش این روز شیرین در ذهن خود و همسرشان باقی بماند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تحقق این امر، انتخاب مکانی دنج و مجلل برای میزبانی از مراسم عروسی‌تان است و بهترین گزینه پیش پای شما تالارها هستند. تالار پیشنهادی و مورد معرفی ما به شما تالار پذیرایی ماهور واقع در شهر کرج می‌باشد که به سبب دارا بودن انواع امکانات و خدمات همراه با مدیریت و پرسنلی کاربلد و توانا، مراسم ازدواج زوجین را در سطحی رویایی و خاطره انگیز برگزار می‌کنند.

معرفی کامل و مزیت‌های تالار پذیرایی ماهور کرج

تالار پذیرایی ماهور کرج، به دلیل سابقه موفق و بسیار درخشانی که از خود به منظور برگزاری مراسمات جشن عقد و عروسی زوجین، به جا گذاشته است، یکی از محبوب‌ترین تالارهای کرج و حتی استان البرز لقب گرفته است. این تالار دارای دو سالن مجلل و مجزا با قابلیت برگزاری یک مراسم به صورت بسیار تجملاتی و تمام و کمال است و ظرفیت پذیرایی از ۶۰۰ نفر تا حداکثر ۱۲۰۰ نفر را دارد. این تالار دارای نما و ورودی کلاسیک و همچنین حیاط بسیار دنج و متحیر کننده است که به خوبی طراحی و جلوه دهی شده و چشم هر مهمانی را چند لحظه‌ای به خود خیره می‌کند. تالار فوق دارای امکاناتی نظیر؛

  • اتاق عقد مجزا و داخل سالن با طراحی و دیزاینی زیبا و مدرن با ظرفیت ۹۰ نفر
  • پارکینگ اختصاصی و امن با ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو
  • سفره‌های عقد متنوع به انتخاب و سلیقه عروس و داماد
  • سفره خانه سنتی دل انگیز و دیدنی
  • گل آرایی زیبا
  • شمع آرایی رمانتیک
  • بادکنک آرایی
  • آتش بازی تماشایی
  • موزیک حرفه‌ای و استفاده از سیستم صوتی پیشرفته همگام با فناوری روز
  • استیج
  • جایگاه اختصاصی عروس و داماد
  • نورپردازی حرفه‌ای و مهندسی شده

و چندین امکانات و خدمات دیگر اشاره کرد. به طور کلی تالار پذیرایی ماهور پتانسیل برگزاری مراسم عقد و عروسی زوجین را در سطحی لاکچری و همه چیز تمام دارد.

بخش آشپزخانه و تشریفات پذیرایی

در امر تشریفات پذیرایی نیز مجموعه تالار پذیرایی ماهور شما را ناامید نخواهد کرد و عملکردی بسیار خوب و فوق العاده دارد. در آشپزخانه این تالار با بکارگیری آشپزهایی متخصص و باتجربه و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه غذایی، لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه تمام مخلفات، با کیفیت بالا طبخ و آماده می‌شود و توسط مهمان‌دارانی کاربلد و منضبط، تشریفات پذیرایی را در ظروفی اعیانی و لاکچری از مهمانان محترم به عمل می‌آورند.

تالار پذیرایی ماهور کرج دارای دو سالن مجزا با قابلبت برگزاری یک مراسم است. تالار ماهور دارای نما و ورودی کلاسیک است. اتاق عقد مجزای بسیار شیک و محوطه حیاط کلاسیک با آلاچیق های سنگی و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات تالار عروسی ماهور محسوب میشود. به زودی تصاویر و تور مجازی تالار آماده شده و در همین صفحه در اختیار شما قرار خواهد.

تالار عروسی ماهور از دید تالار وب: تالار پذیرایی ماهور از تالارهای پذیرایی کمالشهر بشمار می آید. وقتی از خیابان شهید بهشتی وارد ظفر ۶ میشویم ، از اواسط خیابان نمای زیبای تالار پذیرایی ماهور توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود. این نمای با صرف هزینه هنگفت باعث شده تا مورد انتخاب تمامی بازدید کنندگان خود قرار گیرد.

تالار ماهور دارای محوطه ورودی بسیار شیک که از نمای سنگ ساخته شده است. برای ورود به تالار ماهور بعد از گذر از محوطه حیاط به راهرویی میرسیم که در سمت چپ و راست آن سالن های خانم ها و آقایان وجود دارد. در طبقه بالای این تالار پذیرایی نیز سالنی در دست تکمیل است که به زودی به اتمام خواهد رسید. مدیریت این تالار با تجربه ای که در تالارهای مختلف به دست آورده است برگزاری یک مراسم خوب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مدیریت تالار پذیرایی ماهور تغییر نموده است و به تازگی دستخوش تغییرات اساسی زیادی شده است. بعد از اتمام کلیه تغییرات تالار ماهور به یکی از بهترین تالارهای کرج تبدیل خواهد شد.

جمع بندی و سخن آخر

مجموعه تالار پذیرایی ماهور کرج با مدیریت شایسته و مسلط بر روند صحیح کار آقای ولی طهماسبی با در اختیار داشتن پرسنلی اخلاق مدار و کارآزموده، همواره تلاش کرده‌اند در طی سالیان سال، مراسم فرخنده عقد و عروسی زوجین را بسیار تجملاتی و خاطره انگیز در مکانی لوکس برگزار کنند و اکنون مفتخر خواهند بود مراسمات زوجین ساکن شهر کرج و حتی حومه که به دنبال تالاری ایده آل و عالی هستند، در سطحی شاهانه و رویایی برگزار کند.

دیدگاهتان را بنویسید