تالار وب

تالار پذیرایی اسپیدا

تالار پذیرایی اسپیدا ، تالار عروسی اسپیدا کرج + تصاویر جدید

نام مجموعه: تالار پذیرایی اسپیدا

آدرس: کرج، مهرویلا، درختی، سه راه تهران، نبش بزرگمهر غربی، تالار پذیرایی اسپیدا

تلفن : ۰۲۶۳۳۵۰۵۰۰۱ الی ۵

ظرفیت: ۴۵۰ نفر

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید  که دوست دارید مهم‌ترین شب زندگی‌تان در قالب مراسم عروسی‌تان بسیار شکوه‌مند و تجملاتی برگزار شود و برای سال‌های سال خاطرات شیرینی در ذهن‌تان جاودانه و ماندگار بماند، باید مکانی را انتخاب کنید که با داشتن امکانات کافی و ارائه بهترین خدمات، در سطح توقع‌تان باشد و انتظارات‌تان را بابت تدارک و میزبانی از مراسم فرخنده‌تان، برآورده کند. به سبب این امر، مکان مورد معرفی امروز ما به شما تالار پذیرایی اسپیدا واقع در محدوده مهرویلا شهر کرج می‌باشد که به دلیل امکانات لوکس و فوق العاده و سابقه درخشانی که در امر برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی و… داشته است به یکی از بهترین تالارهای شهر کرج و حتی استان البرز بدل شده است.

معرفی کامل تالار پذیرایی اسپیدا

تالار پذیرایی اسپیدا در منطقه مهرویلا واقع شده است. در حقیقت، این تالار در داخل محیط شهر کرج واقع شده است و مهمانان دسترسی آسان و تسهیلی به این مکان خواهند داشت. این تالار با دارا بودن سالن‌هایی مجلل و لوکس با طراحی و دیزاین رومی بسیار شیک و مدرن، ظرفیت پذیرایی از حداقل 100 نفر و حداکثر 500 نفر مهمان را دارد. این مجموعه به دلیل دارا بودن امکانات و خدمات کامل و مطلوبی که دارد، علاوه بر توانایی برگزاری مراسم عقد و عروسی زوجین، پتانسیل برگزاری دیگر مراسمات مانند ترحیم، ولیمه حجاج، عزاداری و دیگر اجتماعات مردمی را دارد. در زیر به مهم‌ترین امکانات مجموعه تالار پذیرایی اسپیدا اشاره خواهیم کرد.

  • پارکینگ ایمن و اختصاصی با گنجایش 50 دستگاه خودرو
  • استیج و کف LED
  • اتاق عقد مجزا و داخل سالن با دکوراسیون و تزیین شگفت انگیز و مدرن
  • سفره عقد متنوع به انتخاب عروس و داماد
  • شمع آرایی رمانتیک و دیدنی
  • آسانسور
  • مداح و تمهیدات لازم برای مراسم‌های ترحیم و عزاداری
  • موزیک و استفاده از سیستم صوتی پیشرفته و قدرت‌مند
  • نورپردازی حرفه‌ای
  • آتش بازی تماشایی

و چندین امکانات دیگر که این تالار را از بسیاری تالارهای دیگر شهر کرج متمایز ساخته است. لازم به توضیح است اکثر مراسم‌هایی که در این تالار برگزار می‌شود، ضیافت جشن‌های عقد و عروسی می‌باشد اما توانایی برگزاری دیگر مراسمات نیز فراهم است.

بخش آشپزخانه و تشریفات پذیرایی

در قسمت آشپزخانه مجموعه تالار پذیرایی اسپیدا با فراهم بودن انواع ابزار و تجهیزات پیشرفته و مدرن مخصوص آشپزخانه و به لطف بکارگیری آشپزهایی نمونه و باتجربه با استفاده از موغوب‌ترین موادهای اولیه غذایی، بهترین غذاها را با بهترین کیفیت به همراه تمام مخلفات مانند خورش‌ها، سالادها و انواع دسر و نوشیدنی برای مهمانان ضیافت مهمانی‌تان، طبخ و حاضر می‌شود و توسط مهمان‌دارانی حرفه‌ای و کاربلد، در سالن‌هایی مجلل و محیطی جذاب با چیدمان مخصوص صرف شام، بهترین سطح پذیرایی از مهمانان عزیز به عمل می‌آید. مطمئنا با چشیدن طعم غذاهای لذیذ این مجموعه، به توانایی بالای آشپزهای این تالار پی برده و خاطره خوشی در ذهن‌تان به یادگار خواهد ماند.

تالار عروسی اسپیدا اولین تالار با طراحی پست مدرن در کرج با بهره گیری از مجرب ترین پرسنل و مدیریت آقای حسن خانی آماده پذیرایی از میهمانان شما می باشد
تالار اسپیدا دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
لابی اختصاصی
شمع آرایی و گل آرایی
آتش بازی حرفه ای میباشد.

تالار تشریفاتی اسپیدا از دید تالار وب: استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت، از نظر فرهنگی و سطح مالی با تهران تشابهات زیادی دارد. ولی از نظر تالار پذیرایی علی رقم کثرت و تراکم زیاد، تالارهایی در سطح VIP در سطح استان زیاد نیست.

تالار اسپیدا با بکار گیری تجهیزات و دیزاین خاص همچنین مدیریت خوب و با تجربه جناب آقای حسن خانی که شاید ایشان را بتوان جزو اولین تالار داران کرج معرفی نمود ، توانسته تا به تعداد تالارهای VIP استان البرز اضافه شود. دسترسی عالی، منطقه جغرافیایی خوب و همچنین دیزاین و مدیریت عالی از مشخصه های تالار تشریفاتی اسپیدا بشمار می آید. به عزیزانی که قصد برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی کرج را دارند پیشنهاد می کنیم تا حتما از تالار اسپیدا بازدید بعمل آورند.

جمع بندی و سخن آخر درباره تالار پذیرایی اسپیدا

اگر در شهر کرج ساکن هستید و در آینده نزدیک در صدد برگزاری ضیافت جشن باشکوه عروسی‌تان هستید، تالار پذیرایی اسپیدا را به عنوان مکان برگزاری و تدارک مراسم‌تان از دست ندهید. این مجموعه با عنایت به وجود مدیریتی شایسته و پرسنلی کارآزموده با سابقه درخشان چندین و چند ساله در امر برگزاری مراسمات مختلف و داشتن امکانات و خدمات فراوان لوکس و همچنین، پدید آوردن محیطی ایده آل و دنج می‌تواند بهترین روز زندگی‌تان را به زیبایی هرچه تمام‌تر برای‌تان خلق کند.

1 دیدگاه دربارهٔ «تالار پذیرایی اسپیدا»

دیدگاهتان را بنویسید