تالار وب

باغ تالار هفت اقلیم

باغ تالار پذیرایی و باغ عروسی هفت اقلیم

نام مجموعه: باغ تالار هفت اقلیم

 تلفن همراه: ۰۹۱۲۷۷۷۳۳۷۶

نشانی: پاسداران نگارستان سوم (درب پارکینگ) و نگارستان چهارم (درب ساختمان)، باغ عروسی هفت اقلیم

توضحیات: باغ عروسی و تشریفات عروسی و مجموعه برگزاری مراسم عروسی هفت اقلیم با کادر حرفه ای ، دیزاین های برتر ، پرسنل آموزش دیده و بهترین و بالاترین نوع پذیرایی و کیفیت در سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، پیش غذا ها و برترین و بالا ترین کیفیت کیک و شیرینی و میوه های عروسی و کیفیت درجه یک ، فوق العاده و متنوع غذاهای ایرانی و بین الملل ، همچنین با همکاری برترین برند ها و نام های آشنا در زمینه ی موزیک عروسی ، آتلیه عکس و فیلم عروسی ، عکاس و فیلمبردار مستقر در باغ عروسی ، سفره عقد ، ماشین عروس ، لباس عروس و داماد ، انواع گیفت و کارت دعوت با سفارش و چاپ در خارج از کشور و خدمات دیگر ، افتخار دارد میزبان ، طراح و مجری انواع مراسم شما در ایران ، ارمنستان و امارات باشد .

باغ عروسی و تشریفات مجالس عروسی هفت اقلیم یکی از برترین مجموعه ها در زمینه برگزاری انواع مراسم اعم از جشن عروسی ، جسن تولد ،جشن عقد و نامزدی ،همایش و سمینار و…. می باشد.

ما مفتخریم با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای ، مراسم شما را به بهترین شکل با سلیقه و نظر شما و البته تجربه ی خاص مجموعه ی هفت اقلیم برگزار کنیم. تشریفات مجالس عروسی و باغ عروسی هفت اقلیم با داشتن باغ اختصاصی در تهران و معرفی باغ ها و سالن های بسیار زیبا در سراسر کشور آمادگی این را دارد ، به شکلی رؤیایی ، رؤیایی ترین شب زندگیتان را رقم بزند.

مجموعه پیشنهادی:  تالار پذیرایی چهلستون شهریار

خدمات مجالس ، تشریفات و باغ عروسی هفت اقلیم ، بهترین ، شیک ترین و به روزترین دیزاین عروسی را با اعمال سلیقه ی شما و با برترین نوع گل گل آرایی و نور پردازی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا زیباترین شب زندگی شما زیباتر شود. عروسی به یاد ماندنی ترین شب زندگیست ، با هفت اقلیم در یادها بمانید. هفت اقلیم ، عروسی بدون نگرانی ایران ، ارمنستان ، امارات

باغ تالار هفت اقلیم

امکانات:
سفره عقد
شمع آرایی
عکاسی و فیلمبرداری
آتش بازی
بازدید مراسم
باغ
برگزاری همایش
چایخانه سنتی
دسته گل عروس
کافی شاپ
کرایه وسایل
کیک عروسی
گل آرایی
لباس عروس و داماد
ماشین عروس
مراسم نامزدی
موسیقی
باغ تالار پذیرایی هفت اقلیم
باغ تالار پذیرایی هفت اقلیم
[otw_is sidebar=otw-sidebar-1]

دیدگاهتان را بنویسید