تالار وب

تالارپذیرایی تشریفات نفیس

تالار پذیرایی نفیس ، تالار عروسی نفیس + تصاویر و تور مجازی

نام مجموعه: تالارپذیرایی تشریفات نفیس

آدرس: کرج، فردیس، کانال غربی، ۴۵ متری امام خمینی، خیابان ۱۳ قدیم ۳۷ جدید، تالار تشریفاتی نفیس

تلفن: ۰۲۶۳۶۵۳۷۸۰۰

ظرفیت: ۶۰۰ نفر

یکی از پر هیجان‌ترین و البته شیرین‌ترین روز زندگی افراد روز جشن عروسی‌شان است. در طی این مراسم که خیلی‌ها از آن به عنوان مهم‌ترین روز یا شب زندگی خویش یاد می‌کنند، احساس رسیدن به معشوقه‌تان و احساس شوق و ذوق و شادی‌ای وصف ناشدنی را تجربه خواهید کرد. بدین منظور، باید ابتدا به فکر مکانی رویایی برای برگزاری مراسم مبارک‌تان باشید و بدون تردید ناگفته پیداست که امروزه باغ و تالارها به دلیل امکانات لوکس و فضای دنج و مجللی که ایجاد کرده‌اند، برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروز می‌خواهیم تالار پذیرایی تشریفات نفیس که در منطقه فردیس شهر کرج قرار دارد را به شما معرفی و برای برگزاری مراسم احتمالی‌تان پیشنهاد کنیم.

معرفی و مزیت‌های تالار پذیرایی تشریفات نفیس

مجموعه تالار پذیرایی تشریفات نفیس در قلب منطقه مشهور و خوشنام فردیس کرج قرار دارد. این تالار دارای سالن‌هایی عظیم و باشکوه و مجلل است و از طراحی و دیزاین خاص و مدرن به سبک بهترین تالارهای جهان بهره می‌گیرد و همچنین، ظرفیت پذیرایی از حداقل 150 نفر و حداکثر 600 نفر مهمان را در مکانی دنج و لوکس دارد. این تالار با ارائه خدمات و امکانات مطلوب به یکی از محبوب‌ترین تالارهای عقد و عروسی زوجین در شهر کرج و حتی استان البرز تبدیل شده است. این امکانات مواردی نظیر؛

  • اتاق عقد مجزا با طراحی و دکوراسیون زیبا و مدرن با ظرفیت 40 نفر
  • کافی شاپ
  • گل آرایی زیبا
  • مشعل آرایی جذاب در محل ورودی
  • شمع آرایی رمانتیک و دیدنی
  • آسانسور
  • موزیک و سیستم صوتی پیشرفته و متفاوت
  • نورپردازی مهندسی شده و تماشایی با استفاده از تکنولوژی نوین
  • آتش بازی چند مرحله‌ای

و چندین و چند مورد از خدمات و امکانات دیگر این مجموعه اشاره داشت.

بخش آشپزخانه و تشریفات پذیرایی

در آشپزخانه تالار پذیرایی تشریفات نفیس، به لطف بکارگیری آشپزهایی ماهر و مجرب و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته مخصوص آشپزخانه و انواع مواد اولیه غذایی مرغوب، خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاها را به همراه انواع مخلفات لازم مثل خورش‌ها، سالادها و… برای مهمانان گرامی‌تان طبخ و حاضر کرده و توسط مهمان‌دارانی اخلاق مدار و بسیار حرفه‌ای در بهترین ظروف‌های مد روز و در مکانی مجلل و اعیانی، تشریفات پذیرایی را به طرزی شاهانه و لاکچری به عمل می‌آورند و عملکردی رضایت‌بخش و مناسب را ارائه می‌کنند.

مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی فاطیما

جمع بندی و سخن آخر درباره تالار پذیرایی و تشریفات نفیس

اگر در شهر کرج و حتی حومه ساکن هستید و به دنبال تالاری همه چیز تمام و بسیار لوکس و مجلل به سبب برگزاری مراسم عقد یا عروسی فرخنده‌تان هستید، پیشنهاد ما به شما تالار پذیرایی تشریفات نفیس است و به نیازتان پاسخ درست و مثبتی خواهد داد. این تالار با مدیریت شایسته و مسلط بر روند صحیح کار آقای شاهین فدایی و پرسنلی متعهد و کارآزموده و با وجود امکانات رفاهی گسترده در سطحی حرفه‌ای به شما متعهد است که بهترین روز زندگی‌تان را سرشار از شادی و سرور در مکانی ایده آل، به شکلی بسیار شکوه‌مند و به یاد ماندنی برای‌تان تدارک ببیند و تا آخر عمر خاطره شیرین و لذت‌بخش مراسم مبارک ازدواج‌تان در این تالار را از یاد نبرید.

 

۱۰درصد تخفیف تالار نفیس ویژه کاربران سایت تالار وب

تالار نفیس از دید تالار وب: فردیس به خاطر داشتن جمعیت بالا یکی از مناطقی است که تالارهای پذیرایی زیادی را در خود جای داده است. از سوی دیگر تعدد بالای تالار پذیرایی و باغ تالار ، فردیس را به بورس برگزاری مراسم بدل نموده است.

تالار پذیرایی نفیس واقع در فردیس کرج است. این تالار پذیرایی زیبا با دو سالن مجزا و مبله و اتاق عقد جدا از تالارهای خوب فردیس به شمار میرود. از خصیصه های بارز تالار عروسی نفیس گل آرایی بسیار زیبا، نورپردازی خوب و مراسم آتش بازی آن است که لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای میهمانان خود رقم میزند.

این تالار پذیرایی شیک دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی مسقف میباشد که باعث آسودگی خیال هر چه بیشتر میهمانان میشود. سقف های بلند سالن های پذیرایی این تالار باعث شده تا زیبایی و تجملش صد چندان شود. مدیریت مجموعه هم یکی دیگر از مشخصه های این مجموعه بشمار می آید. بدون شک صداقت ، مردم داری و حس حمایت گری سبب رضایتمندی بیشتر شما زوج عزیز خواهد شد.

این مژده را به عروس داماد های عزیز میدهیم که سالن پذیرایی نفیس علاوه بر زیبایی دارای پرسنل مجرب و کار آزموده است که آماده پذیرایی از میهمانان گرامیتان میباشد. اگر قصد برگزاری مراسم عروسی خود را در کرج دارید پیشنهاد می کنیم تا حتما از این تالار زیبا دیدن نمایید. مسلما دیدگاه تالار وب را تایید خواهید نمود.

تالارپذیرایی تشریفات نفیس

تالار وب حامی زوج های ایرانی ، تسهیلی نوین برای ازدواج

دیدگاهتان را بنویسید