تالار وب

پنج نکته مهم تغییر دکوراسیون تالار که دکوراتور ها به شما نمی گویند

نکاتی که دکوراتورها به شما نمی گویند

پنج نکته مهم تغییر دکوراسیون تالار که دکوراتور ها به شما نمی گویند

۱-کنترل هزینه اجرا:
قسمت عمده هزینه ها مربوط به سطوح سقف و دیوارمی باشد. عمده و روشهای اجرایی عبارت است از احداث سقف و دیوار های دکوراتیو با کناف گچ و رابیتس و قابهای گچی ، چوبی یا
پلی اورتان می باشد.
در حالتیکه سقف فلت ( صاف) موجود باشد لزومی ندارد کل سقف دکوراتیو شود ( پائین بیاید) اینکار باعث افزایش هزینه ساخت و کاهش ارتفاع می شود.

۲-برای کنترل هزینه اجرا و مستقل بودن کارفرما از طراح ، طراح می بایستی کل پکیج نقشه ها و ابعاد اجرائی را قبل از استارت اجرا به کارفرما تحویل دهد. کار فرما در صورت لزوم می تواند قسمت هایی از پروژه را خود انجام دهد و از اکیپهای مختلف مورد وثوق خود هم استفاده نماید. بین اکیپهای خودتان و اکیپ های طراحی مناقصه برگزار نمایید.

۳-بهترین روش قرار داد با یک طراح و ناظر تالار پذیرایی انعقاد قرار داد طراحی ( ۲ بعدی و ۳ بعدی و نقشه های اجرایی) بصورت جداگانه و قرار داد نظارت بصورت جلسه ای می باشد ،
در غیر این صورت بایستی درصدی از کل هزینه ها بابت مسئولیت کل کار به تیم طراحی پرداخت شود. این درصد معمولاً بین ۱۵ تا ۲۵ درصد از کل هزینه اجرا می باشد و در هر صورت چندین برابر نظارت جلسه ای خواهد شد.

۴-به روش دکوراتور هایی که بدون طرح و نقشه جلو می روند اعتماد نکنید . طرح دقیق پیش از اجرا دید روشنی در مورد هزینه و زمان و شکل اجرا به شما می دهد. در ضمن این تیمها عمدتاً کارهایی شبیه کارهای قبلی انجام می دهند . شباهت زیاد تالار به سایر تالار ها شما را از دور رقابت حذف می نماید.

مجموعه پیشنهادی:  ویژگی مشترک تالار های لوکس

۵-تکنیکهای شبیه لمسه کوبی و یا استفاده زیاد از MDF و چوب کاملاً منسوخ شده هستند.تالارهای لوکس با ترکیب سنگ و گچ و رابیتس یا کناف و با کلیت رنگ سفید هستند.اجرا ی قابهای دیوار با گچ بری به مراتب به قابهای پلی اورتان آماده و چوبی مزیت دارند.

پنج نکته مهم تغییر دکوراسیون تالار که دکوراتور ها به شما نمی گویند

نویسنده: مهندس جلال حسن خانی

[otw_is sidebar=otw-sidebar-1]

کلمات کلیدی: تالار پذیرایی | تالارپذیرایی | باغ و تالار | تالارهای پذیرایی تهران | باغ تالار | تالارهای پذیرایی

دیدگاهتان را بنویسید