تالار وب

هزینه بازسازی تالار

تالار پذیرایی و هزینه بازسازی آن

مطمئنا چند سالی از طراحی و کار تالار شما گذشته است . نیاز طراحی جدید با سبک هایی که سلیقه روز دنبال آن است را درک نموده اید و به دنبال این هستید که سالن های تالار خورد را با مناسب ترین هزینه و بالا ترین استانداردهای روز دنیا طراحی نمایید. ابتدا باید هزینه های طراحی و تغییر دکور تالار شما محاسبه شود. اولین قدم برای محاسبه هزینه بازسازی تالار بایستی بدانید در انتهای کار تالار شما به سبک کلاسیک خود را نمایان کند یا طراحی تالار مدرن مد نظر شماست.

برای مثال اگر طراحی مدرن مد نظر شما است از متریال کناف استفاده کنید و هزینه گچکاری ، گچبری ، نقاشی تزئین و پتینه از کار شما حذف می شود.
ممکن است بعضی از هزینه ها مثل تخریب یا تعویض درها را نداشته باشیم و بنابر خواسته شما یا نیاز فضا احتیاج به تغییر یا تکمیل سیستم سرمایش و گرمایش داشته باشیم.

کف سازی تالار و هزینه های مربوط به آن: گاهی اوقات کفسازی را می توانیم حذف کنیم و شاید سنگ کف فعلی ، با یک ساب مناسب ظاهر بهتر و براقتری بگیرد. بنابراین مشاوره حضوری یک طراح و مجری در تصمیم گیری و نهایی کردن میزان بودجه لازم مفید به نظر می رسد. در مورد زمانبندی دکوراسیون تالار خیلی از عملیات می توانند همپوشانی داشته باشند.
برای مثال عملیات سیم کشی برق ( روشنایی) با رابیتس کاری همزمان انجام می شوند . در مورد سفید کاری و گچبری ، با پیشرفت قسمتی از سفید کاری ، گچبری قابل انجام خواهد بود.

هزینه متوسط برای بازسازی تالار مدرن بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بر متر مربع و تالار کلاسیک لوکس بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بر متر مربع هزینه دارد.
مدت زمان باز سازی یک تالار کلاسیک با سیستم گچ و رابیتس بین ۳ تا ۵ ماه می تواند متغیر باشد. البته سیستم های تلفیقی هم می تواند کار شود که با مشاوره حضوری تیم ما می توانید از آن آگاه شوید.

برای برآورد ریالی میزان بودجه لازم جهت بازسازی و تغییر دکوراسیون تالار ها و رستورانها به مسائل ذیل دقت کنید.

عناصر اصلی دکوراسیون تالار پذیرایی و رستوران

مجموعه پیشنهادی:  طراحی پلان تالار پذیرایی

۱- سقف کاذب تالار پذیرایی:
سقف کاذب تالار پذیرایی می تواند بصورت کامل طراحی و اجرای مجدد شود و یا در مقاطعی محدود این تغییر بوجود آید.
عواملی مثل ارتفاع فعلی سالن پذیرایی و ارتفاع پس از تخریب سقف موجود ، محل قرار گیری دریچه های دمش در مورد سیستم های گرمایش و سرمایش سالن پذیرایی مثل انواع کولر آبی، داکت اسپیلت ، فن کوئل ، استند اسپیلت و غیره ، میزان ارتفاع لازم جهت نصب روشنایی عمومی تالار و ارتفاع و محل قرار گیری لوستر و سایر مسائل در طراحی سقف کاذب تاثیر گذارند.

۲- طراحی جایگاه ویژه:
طراحی جایگاه ویژه تالارپذیرایی با توجه به موقعیت در ورودی ، شکل پلان سالن ، جای ستونها یا سایر موانع بصری محل مناسب جهت پیست رقص تالار و متقارن بودن انجام می شود.

۳- طراحی لابی ورودی تالار پذیرایی :
طراحی لابی ورودی تالار پذیرایی بایستی به گونه ای انجام شود که از حداکثر پتانسیل محیط استفاده شود.
در طراحی تالار های پذیرایی جدید تهران معمولاً سعی می شود فضای بیشتری به لابی اختصاص یابد .
استفاده از قابسازی و ستونهای نئوکلاسیک و نقاشی سقفی، همچنین پتینه، دکوپاژ و استفاده از ورق طلا
می تواند مفید باشد.

۴- دیوار های تالار پذیرایی:
فرمت طراحی دیوارهای تالار عروسی با توجه به موقعیت جایگاه ویژه ارتفاع سالن، محل ستونها ، سبک طراحی ( و طراحی تالار کلاسیک یا تالار مدرن ) عوارض موجود مثل محل استند اسپیلیت یا دریچه های احتمالی کولر روی دیوار و قوانین بهداشت ( تا ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر سنگ یا سرامیک از کف )نوع پوشش و رنگ کفسازی انجام می شود.
معمولاً تقسیم دیوار به قابهای کوچکتر و توجه به هندسه ستونها ی دیواری می تواند در رسیدن به طراحی تالار لوکس و مجلل کمک کند.

اگر قصد دارید که تالار عروسی خود را مورد برسی برای بازسازی قرار دهید و یا ضوابط طراحی تالار عروسی را بدانید میتوانید با ما تماس بگیرید و یا از نمونه کارهای ما دیدن نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده نمونه طراحی تالار پذیرایی توسط تیم ما

تالار پذیرایی | تالارپذیرایی | باغ و تالار | تالارهای پذیرایی تهران | باغ تالار | تالارهای پذیرایی

دیدگاهتان را بنویسید