تالار وب

تالار پذیرایی هتل شیان

تالار عروسی و تالار پذیرایی هتل شیان همراه با تصاویر جدید

نام مجموعه: تالار پذیرایی هتل شیان

آدرس: بزرگراه همت شرق، بزرگراه امام علی شمال، خروجی لویزان، پارک جنگلی لویزان، هتل شیان، تالار پذیرایی هتل شیان

تلفن:۲۲۹۴۷۹۲۴ – ۲۲۹۵۹۰۱۰

مدیر قرارداد: ۰۹۱۲۷۳۳۱۴۸۴

ظرفیت: ۷۰۰ نفر

تالار هتل شیان با چشم انداز زیبای طبیعت دارای سالن های مجلل با مبلمان شیک و مدرن و اتاق عقد مجزا در شرق تهران واقع شده است. منو و غذاهای متنوع با برنج درجه یک ایرانی، گوشت بره و مرغ و جوجه تازه در این تالار ارائه م یگردد. خواننده و گروه موزیک و سیستم صوتی و نورپردازی، آتش بازی حرفه ای و مه سرد از دیگر خدمات تالار هتل شیان محسوب می گردد. گل آرایی طبیعی میزهای میهمانان و جایگاه عروس و داماد، پارکینگ اختصاصی ویژه خودروهای میهمانان از دیگر مزایای تالار هتل شیان است. همچنین زمینه همکاری با برند های معتبر جهت ارائه خدمات آرایش، مزون، ماشین عروس و فیلم برداری به عروس و دامادهای این تالار با تخفیفات ویژه فراهم شده است.

تالار پذیرایی هتل شیان در شرق تهران واقع شده است و جزو تالارهای شرق تهران محسوب میشود. سالن هایی که تازه تغییر دکوراسیون داده شده اند و همچنین چشم انداز بینظیر از شرق تهران باعث شده تا تالار عروسی هتل شیان به یکی از بهترین تالارهای شرق تهران بدل گردد. برای رسیدن به این تالار اگر از سمت بزرگراه همت میخواهید بیایید، باید وارد اتوبان امام علی شمال شده و بعد از خروجی لویزان خارج شوید. بعد از طی نمودن مسیر ورودی پارک جنگلی شیان به متل شیان می رسید که تالار پذیرایی هتل شیان در این مجموعه احداث شده است.

مجموعه پیشنهادی:  تالار و مجموعه پذیرایی هما

مسیر دیگری که میتوانید از آن به سالن عروسی هتل شیان برسید اتوبان صدر است. باید وارد بزرگراه بابایی شرق شوید، خروجی هنگام و بعد از ورودر پارک جنگلی لویزان وارد پارک شوید.

دیدگاهتان را بنویسید