تالار وب

سالن زیبایی مهربان کرج

سالن زیبایی مهربان کرج
سالن زیبایی مهربان کرج

سالن زیبایی مهربان در جهانشهر کرج و معرفی آن در تالار وب

نام مجموعه: سالن زیبایی مهربان کرج

آدرس: کرج، بلوار جمهوری، ساختمان دی، طبقه ۳، واحد۲، سالن زیبایی مهربان کرج

تلفن: ۶-۰۲۶۳۴۴۸۸۹۸۵

سالن زیبایی عروس مهربان از دید تالار وب:  سالن زیبایی مهربان کرج در سال ۱۳۸۵ با مدیریت خانم رضوانه مهربان در منطقه جهانشهر کرج شروع به کار کرد. خانم مهربان با تجربه هایی که از کار مفید خویش در تهران به دست آورده بود به افتتاح آرایشگاه عروس خود در استان البرز پرداخت تا بتواند میکاپ عروس های خود را به گونه ای متفاوت در کرج انجام دهد. در حال حاضر با ۱۵ نفر پرسنل حرفه ای و کار آزموده در محیطی صمیمی و خوشایند میزبان مشتریان عزیز هستند. تمامی خدمات زیبایی عروس مورد نیاز بانوان محترم مانند رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه و خدمات عروس با بالاترین کیفیت و جدیدترین متد توسط پرسنل کارآزموده و حرفه ای سالن زیبایی عروس ارائه می گردد.

کیفیت بالای خدمات عروس از قبیل میکاپ عروس، شینیون، خدمات تخصصی ناخن و انواع تتوی حرفه ای از یک سو و رضایت عروس هایی که میکاپ آرتیست شان شخص خانم مهربان بوده اند، تالارهای پذیرایی کرج را بر آن داشته تا عروس های مراسم های خود را به مرکز زیبایی عروس مهربان معرفی نمایند. از جمله تالارهای پذیرایی که با این سالن زیبایی در حال همکاری هستند، باغ تالار خاص آناهیتا و باغ تالار پذیرایی نوری است. خدمات خوب این آرایشگاه زنانه، این سالن را بهترین سالن زیبایی عروس در کرج بدل نموده است.

مجموعه پیشنهادی:  سالن زیبایی عروسک

سالن آرایش و زیبایی عروس مهربان، با چندین سال سابقه کاری برجسته در زمینه های مختلف خدمات آرایشی و ارائه ی نمونه کار های با کیفیت تصمیم گیری را برای مشتریان محترم ساده کرده است. همچنین شما می توانید با هماهنگی قبلی از عروس خانم ها در سالن زیبایی عروس مهربان دیدن فرمایید

میکاپ آرتیست رسمی مک

مدرس رسمی هانری زادوری

دارنده گواهینامه فشن مو و میکاپ از عدنان سرتر

دارنده گواهینامه گریم و میکاپ از رفات یوزاک

دارنده گواهینامه شینیون از صالیح پهلیوان

دارنده گواهینامه میکاپ و گریم از خانه سینما

دارنده گواهینامه گریم از استاد معیریان

دیدگاهتان را بنویسید