تالار وب

گروه تالار ساز ، مشاوره،طراحی،اجرا و بازسازی تالار پذیرایی

مشاوره،طراحی،اجرا و بازسازی تالار پذیرایی

گروه تالار ساز در سال ۱۳۸۲ با هدف توسعه  و بهبود کسب و کار تالارهای پذیرایی  و رستوران تشکیل شد.

تالار ساز در پی سالها تجربه و شناخت صنف تالار و رستوران به ارائه راهکارهای عملیاتی و منطقه ای برای بهتر شدن سیستم کسب و کار تالارها و رستورانها ، طرح توجیهی و روش تاسیس تالار، مشاور، طرح و نظارت ساخت ابنیه، سیستم های مکانیکال و الکتریکال ، نور و صوت، ارتقاء سطح خدمات تالارها به مشتریان ، بازسازی و نوسازی تالار و رستورانها می پردازد.

واحد تحقیق و توسعه

واحد تحقیق و توسعه تالار ساز با حضور میدانی در تالارها و رستورانهای مختلف و آشنایی کامل با مسائلی که صاحبان و مدیران تالارها و رستورانها مواجه هستند. به ارائه گزارشهای راهگشا، مصاحبه ، مقالات در حوزه های ارتقاء سطح کار و آسیب شناسی مشغول می باشند.

مقالات متعدد این گروه در سایتهای خبری مختلف موجود است، این مقالات و سایر متون نگارش شده مرتبط بعضا در مجلات معتبر از لحاظ سطح علمی مانند مجلات معماری و شهرسازی، رایانه ساختمان معماری به چاپ رسیده اند .

واحد معماری و بازسازی

واحد معماری و بازسازی تالار پذیرایی و رستوران تالارساز با تجربه اجرای ابنیه،نما و دکوراسیون و محوطه سازی (لندسکیپ) تالارها و رستورانها با دهها نمونه کار اجرایی در تهران و شهرستانها آماده مشاوره، طراحی و ساخت مجموعه های پذیرایی، تشریفاتی و رستوران می باشد.

همچنین شرکت ساختمانی آرک نوا که بصورت موازی با تالارساز و تحت مدیریت یکپارچه است تجربه ساخت ابنیه در کاربردهای مسکونی، اداری و تجاری در مناطق مختلف تهران را دارد. تالارساز پروژه های مختلفی در حال ساخت دارد که همگی قابل بازدید هستند.

مجموعه پیشنهادی:  سبکهای مختلف و دکوراسیون نمای تالار

مدیریت مجموعه، مهندسین جلال حسن خانی در راستای رسالت تالار ساز در پی ارائه خدمات بهبود کیفی و کمی گسترش کسب و کار مدیران و صاحبان تالارها و رستورانها هستند.

 

 

در سایت تالار وب شما میتوانید اطلاعات مطالب زیر را بیاید:

تالارهای پذیرایی استان تهران,تالارهای تهران,باغ تالارهای تهران,تالارهای عروسی تهران,تالار عروسی در تهران,بانک تالارهای پذیرایی تهران,سالن پذیرایی در تهران,تالار,تالار عروسی,سایت تالارهای پذیرایی,باغ تالار در تهران,سالن های پذیرایی تهران,باغ عروسی در تهران,باغ در تهران,تالارهای شهر تهران,قیمت تالار در تهران,تالارهای استان تهران,باغ های تهران,تالارهای پذیرایی,تالار عروسی,تالارهای شرق تهران

[otw_is sidebar=otw-sidebar-1]

دیدگاهتان را بنویسید