تالار وب

باغ تالار عروسی عقیق

باغ عروسی و باغ تالار عروسی عقیق احمد آباد مستوفی

نام مجموعه: باغ تالار عروسی عقیق

آدرس: تهران اتوبان آزادگان، خروجی احمد آباد مستوفی، فلکه پارسا، باغ تالار پذیرایی عقیق

تلفن: ۵۶۷۱۴۴۴۰

مدیر قرارداد:

ظرفیت: ۶۰۰ نفر

روزی جادویی همراه با جشنی باشکوه در انتظارتان است. سر تا پا غرق شور و شعف هستید و دوست دارید در روز عروسی‌تان ارزشمندترین و خاطره انگیزترین جشن و پایکوبی زندگی‌تان را در کنار همسر عزیزتان تجربه کنید و چه از این بهتر که مراسم باشکوه‌تان را در مکانی مجلل و رویایی برگزار کنید. مکان پیشنهادی ما باغ تالار عروسی عقیق واقع در شهر زیبا و خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی از توابع استان تهران است.

این تالار یک مکان خارق العاده همراه با تمام امکانات لوکس و درجه یک می‌باشد و مطمئنا در آینده از آن به‌عنوان محل برگزاری مهم‌ترین جشن زندگی خویش یاد خواهید کرد. مدیریتی متخصص و کاربلد به همراه پرسنلی متعهد و کاردان، امکانات لاکچری مثل استخر و آبنمایی خیره کننده تنها بخشی از مزیت‌ها و امکانات باغ تالار عروسی عقیق است.

معرفی کامل و مزیت‌های باغ تالار عروسی عقیق

باغ تالار عروسی عقیق به مساحت بیش از 8000 متر مربع و ظرفیت پذیرایی از حداقل 100 نفر و حداکثر 800 نفر مهمان را در محیطی دنج و شیک دارد. این تالار با داشتن بیش از 4000 متر چمنزار و فضای سبز، استخر و فواره آب و آبنمایی، دیزاین و طراحی فوق العاده لوکس و زیبا همراه با نورپردازی حرفه‌ای در فضای داخل سالن‌ها و باغ باعث شده تا این مجموعه به یکی از باصفاترین و ایده آل‌ترین تالارهای منطقه احمدآباد مستوفی به سبب برگزاری مراسم عقد و عروسی و… تبدیل شود. در ادامه به مهم‌ترین امکانات این تالار خواهیم پرداخت.

  • پارکینگ اختصاصی: مجموعه باغ تالار عروسی عقیق به منظور رفاه حال مهمانان عزیز دارای پارکینگی به مساحت تقریبا 3000 متر با گنجایش 200 دستگاه خودرو در مکانی امن و اختصاصی است که خیال مهمانان را بابت جای پارک خودروشان راحت می‌کند.
  • آشپزخانه و طبخ غذا: این تالار با بکارگیری آشپزهایی ماهر و توانا و با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت توانایی پخت بیش از 20 نوع غذای لذیذ با بهترین طعم و مزه و کیفیت را دارد. همچنین، این تالار دارای سالن مخصوص سرو شام به متراژ 230 متر مربع است. باغ تالار عروسی عقیق دارای 7 منو غذایی به اسامی زرین، یاقوت، رز گلد، گلد، الماس، ضیافت و مروارید است که هر منو را می‌توانید بر حسب توقعات خود از برگزاری ضیافت مهمانی‌تان انتخاب و سفارش دهید.
  • سالن‌های مجلل و عظیم: این تالار با بیش از 1200 متر زیربنای ساختمانی، مکانی ایده آل برای برگزاری مراسمات مبارک و عروسی‌تان به‌شمار می‌رود. این سالن‌ها مجهز به سیستم حرارتی برودتی بوده و با دارا بودن سیستم صوتی و نورپردازی مهندسی شده همگام با آخرین متد روز و دکوراسیون مدرن و عالی می‌تواند فضایی رمانتیک و بی‌نظیر را برای برگزاری جشن‌تان ارائه کند.
مجموعه پیشنهادی:  تالارپذیرایی قصر سفید پاسداران

از دیگر امکانات باغ تالار عروسی عقیق می‌توان به استخر در ابعاد 8×16 همراه با فواره تماشایی، اتاق عقد مجزا با پرده کشی زیبا با ظرفیت 150 نفر، سفره خانه سنتی، گل آرایی، شمع آرایی و مشعل آرایی، سفره عقد به انتخاب زوجین، نمایشگر پخش موزیک LED، کارت دعوت اختصاصی تالار، کافی شاپ، برق اضطراری، موزیک لایو به همراه دیجی و شومن، دکوراسیون ویژه جایگاه عروس و داماد و چندین خدمت دیگر اشاره کرد.

سخن آخر درباره باغ تالار عروسی عقیق

دیگر دوره برگزاری مراسمات عقد و عروسی در منازل شخصی به تاریخ پیوسته است و باغ‌ها و تالارها جایگزین منازل به منظور برگزاری این چنین مراسمات شده‌اند. باغ تالار عروسی عقیق احمدآباد مستوفی با مدیریت جناب مهندس فرزاد و پرسنلی مجرب و کاربلد تلاش کرده تا در طول سالیان دراز با عملکرد درخشان خود در امر برگزاری ضیافت شادی و عروسی، موجبات رضایت زوجین و مهمانان گرامی را جلب کند. شما دوستان عزیز به خصوص جوانان، اگر به دنبال مکانی مناسب برای خلق شبی باشکوه و برگزاری جشن عروسی‌تان هستید، این تالار برای شما توصیه می‌شود و تمام توقع‌تان را از برگزاری جشن عروسی به یاد ماندنی‌تان برآورده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید