تالار وب

باغ تالار قصر احمدآباد

بهترین باغ عروسی احمد آباد مستوفی ، باغ تالار قصر احمدآباد

نام مجموعه: باغ تالار قصر

ظرفیت: ۵۰۰ میهمان

باغ عروسی قصر از دید تالار وب: باغ تالار قصر در منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی افتتاح گردید. این باغ عروسی زیبا که جزو بهترین باغ تالارهای احمدآباد مستوفی بشمار می آید در محیطی دنج طراحی و اجرا شده است.

این باغ تالار با دو سالن مجزایی که دارد توانایی برگزاری یک مراسم را دارد. اگر میهمانی شما به گونه ای باشد یک سالن بزرگ نیاز داشته باشد ( مثلا مراسمهای مختلط مانند همایش ، سمینار ، ولیمه و…. ) تالار این امکان را دارد که بتواند دیوار وسط سالن را برداشته و تالار را به یک سالن بزرگ یک دست بدل نماید.

از ویژگیهای دیگر باغ عروسی قصر احمدآباد مستوفی این است که برخلاف دیگر تالارهای منطقه احمد آباد که تمامی آنها کاربری دیگری داشته اند و تنها یک سوله را به یک تالار تبدیل نموده اند ، از ابتدا به عنوان باغ تالار طراحی و تمامی ویژگیهای یک تالار در آن طراحی شده است.

پارکینگ اختصاصی این تالار به اندازه تمامی میهمان ها ظرفیت داشته و آرامش خاطر را برای تمامی میهمانان به همراه خواهد داشت.

باغ تالار قصر دارای آتلیه ای مجهز همراه با لوکیشن های بسیار زیبا برای روز عکاسی عروس و داماد می باشد که میتوانند از این مجموعه استفاده نمایند.

همچنین مجموعه باغ قصر دارای یک آرایشگاه مجهز می باشد.

امکان پخت غذاهای ایرانی و فرنگی در آشپزخانه بسیار مجهز این مجموعه میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید