تالار وب

باغ تالار قصر

باغ تالار قصر ، باغ عروسی قصر احمد آباد مستوفی

نام مجموعه: باغ تالار قصر

اگر گذرتان به سمت احمدآباد مستوفی افتاد. توصیه میکنیم حتما سری به باغ تالار قصر بزنید و از این مجموعه دیدن نمایید.

این باغ تالار به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع واقع در جنوب تهران در منطقه احمدآباد مستوفی قراردارد و یکی از جدیدترین و بهترین باغ تالارهای تهران می باشد.

ورودی اصلی باغ بسیار زیباست. پس از ورود به باغ با یک راهرو و مسیر طولانی شنی سفید که اطراف آن را درخت های زیبا پوشانده که همانند تونلی میباشد مواجه میشوید. در سمت چپ این راهرو اتاق عقد شیشه ای هشت بسیار زیبا که بر روی یک حوض بزرگ است قرار دارد. زیر اتاق عقد با روشن شدن فواره های آبی تزئین شده است که حس بسیار عالی به انسان میدهد.

اتاق عقد باغ تالار قصر
اتاق عقد باغ تالار قصر

 

آتلیه عکس عروس و داماد

کمی جلوتر که از راهرو پیش بروید به ساختمان آتلیه عکس عروس و داماد برخورد میکنید که یک آتلیه مجهز همراه با تمامی امکانات عکاسی می باشد که عکاسان می توانند از دکورهای بسیار زیبای این آتلیه برای عکاسی و فیلمبرداری از عروس و داماد استفاده کنند.

در بخش میانی باغ راهرو دیگری که به تازگی ساخته شده است وجود دارد. در اطراف این راهرو سازه های بسیار زیبایی به شکل آرک ساخته شده است که منظره زیبایی برای ورود عروس و داماد به سالن اصلی تشکیل داده است.

همچنین راهرو دیگری برای ورود میهمانان در نظر گرفته شده است که همراه با آبنما و پل چوبی بسیاز زیبایی تزئین شده است. در کنار پل اتاق مدیریت باغ تالار قصر و همچنین روف گاردن بسیار زیبا قراردارد که میهمانان میتوانند از این بخش استفاده کنند.

مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار پذیرایی تخت سلیمان
ورودی سالن های باغ تالار قصر
ورودی سالن های باغ تالار قصر

در انتهای راهرو اصلی میهمانان و راهرو عروس و داماد به نمای سالن اصلی باغ تالار میرسیم که بصورت ستون ها بسیاز زیبایی طراحی شده اند.

دارای سالن های بسیار شیک و مدرن با ظرفیت ۴۰۰ نفر پذیرایی مهمانی های شما عزیزان در این باغ هستیم. با ورود به سالن ها با نورپردازی مدرن و پیشرفته همراه با استیج رقص بسیار زیبا روبرو می شویم.

سوئیت اختصاصی عروس و داماد

باغ تالار قصر دارای سوئیت اختصاصی عروسی داماد در قبل و بعد مراسم عروسی می باشد.

دارای سرای سنتی و آلاچیق که پذیرایی مهمانان در فضای باغ می باشد.

سرویس بهداشتی ها تمیز و مجزا برای آقایان و خانمها ، اتاق مادر و کودک ، پارکینگ اختصاصی ، لوکیشن های متنوع برای عکاسی از دیگر امکانات این باغ تالار می باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید