تالار وب

تالار پذیرایی ژابیز

مجموعه تالارهای مجلل ژابیز ، تالار پذیرایی ژابیز + تصاویر و تور مجازی

نام مجموعه : تالار پذیرایی ژابیز

آدرس : تهران ، شریعتی، خیابان دولت ، چهار راه قنات ، جنب بانک مسکن، مجموعه تالارهای پذیرایی ژابیز

تلفن: ۲۲۷۷۳۲۰۵

ظرفیت : ۵۰۰ میهمان

تالار پذیرایی ژابیز با مدیریت جدید آغاز بکار کرد و نام این مجموعه به تالار پذیرایی دانیال دولت تغییر کرد.

جهت مشاهده اطلاعات جدید تالار پذیرایی دانیال دولت کلیک کنید

توضیحات: تالار پذیرایی ژابیز  در خیابان شریعتی واقع شده است. تالار مجلل ژابیز جزو تالارهای VIP می باشد. شمال تهران بخاطر دارا بودن جمعیت بالا و تعدد کم تالارهای پذیرایی فضای مناسبی برای ساخت تالار پذیرایی است. تالار پذیرایی ژابیز در خیابان دولت قرار دارد. این تالار باشکوه دارای چهار سالن مجزا با دیزاینی منحصر بفرد با طراحی کاملا متفاوت با سبکهای کلاسیک و مدرن طراحی شده است تا بتواند تمام سلایق را پوشش دهد. ظرفیت هر کدام از سالن های تالار مجلل ژابیز ۵۰۰ نفر است. تالار ژابیز قادر به برگزاری دو مراسم به صورت همزمان است. دو اتاق عقد بسیار مجلل در طبقه دوم این سازه در نظر گرفته شده است که مطمئنا مانندش را در تالاری نخواهید دید.

سخن مدیریت :

باز هم در مکانی جدید افتخار میزبانی شما را داریم. تلاش نموده ایم تا محیطی با شکوه و تشریفاتی که در خور شان شما سروران و میهمانان گرانقدرتان باشد، مهیا نماییم تا بتوانیم لحظاتی پر افتخار و خاطره انگیز از زیباترین شب زندگیتان بسازیم.

رستوران رویال میراژ

خط مشی ما ایجاد خاطره، نه کسب رضایت

 چهار آسانسور با ظرفیت بالا برای رفاه حال شما و میهمانانتان در نظر گرفته شده است. این امر به شما کمک می کند تا با سرعت بیشتری به تالار و یا پارکینگ دسترسی داشته باشید.

هیچکدام از گچ بری های کل سازه پیش ساخته نیست و تماما کار استادکاران ماهر انجام شده است. پارکینگ با ظرفیت بالا از دیگر امکاناتش بشمار می آید. چهار طبقه پارکینگ مسقف در این تالار طراحی شده است. نقاشی ها ، لوسترهای برنزی و .. سیستم گرمایش و سرمایش و تزریق هوای تازه از ویژگیهای دیگر این بنای زیبا محسوب می شود. به زودی اطلاعات بیشتری از این تالار زیبا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصد برگزاری مراسم خود را در یکی از مناطق شمال تهران برگزار نمایید حتما از این تالار بازدید نمایید.

تالار عروسی ژابیز جزو تالارهای پذیرایی شمال تهران بشمار می آید.

تالار وب تسهیلی نوین برای ازدواج

کافه رستوران رویال میراژ

دیدگاهتان را بنویسید