تالار وب

شرایط انتخاب رنگ موی بلوند برای عروس

رنگ موی بلوند برای عروس و نکات مهم در این زمینه

رنگ بلوند مناسب برای عروس در روز عروسی و نکات رنگ موی بلوند برای عروس

اگر میخواهید برای روز عروسی خود موهایتان را بلوند کنید با توجه به رنگ پوست خود این کار را انجام دهید. سایت تالار وب مطالبی درباره رنگ موی بلوند برای انواع رنگ پوست برای شما عزیزان در اختیار گذاشته است.

انتخاب یک سالن زیبایی خوب برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید تا با توجه به رنگ پوست شما و داشتن اطلاعاتی کافی درباره ی رنگ ها مشاوره خوبی به شما داده و رنگ موی مناسبی را برای شما انتخاب کند.

شرایط انتخاب رنگ موی بلوند برای عروس
شرایط انتخاب رنگ موی بلوند برای عروس

رنگ موی بلوند برای پوست روشن

تن روشن طلایی و بلوند توت فرنگی برای شما مناسب است. با اضافه کردن هایلایت به رنگ موهای خود می‌توانید چهره خود را شاداب‌تر نشان دهید.

رنگ موی بلوند برای پوست متوسط

از آنجا که پوست شما رنگدانه‌های بیشتری دارد می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر برای موهای خود استفاده کنید. تن رنگ بژ – بلوند و طلایی طبیعی مناسب پوست صورت شما است. سعی کنید توناژهای گرم‌تر رنگ طلایی را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که توناژ طلایی – نارنجی و دودی برای شما مناسب نخواهد بود.

رنگ موی بلوند برای پوست تیره

سعی کنید رنگ طلایی تیره‌تر را انتخاب کنید. قانونی که به شما گفتیم را فراموش نکنید دو درجه تیره‌تر یا دو درجه روشن‌تر از رنگ موهای خود را انتخاب کنید. رنگ موی کاراملی با هایلایت‌های طلایی مناسب پوست شما خواهد بود. سعی کنید از رنگ‌هایی با رگه‌های خیلی روشن و پلاتینی و نارنجی دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید