تالار وب

چگونه در مراسم عروسی شیک پوش باشیم

نکته هایی برای شیک پوشی در مراسم عروسی

عروسی یک جشن است و لباس شما باید این پیام را منعکس کند. تصویری از آن روز در عروس و داماد نمایان است و شیوه پوشش مهمان ها هم به زرق و برق بیشتر فضای آن شب کمک بیشتری می کند.

همه ی ما دوست داریم در روز عروسی بدخشیم و خیره کننده شویم ، راه کارهای ساده ای برای زیباتر شدن وجود دارد و با مطالب زیر می توانیدد اطلاعات کسب نمایید:

نوع لباس در مراسم عروسی

برای مهمانی های رسمی لباسهای بلند بسیار مناسب است اما اگر ترجیح می دهید لباس کوتاه بپوشید لباسی را انتخاب کنید که بلندی آن تا زانویتان باشد. پارچه های ابریشم شکوه و جلال خاصی برای مجالس دارد.

مکان و نحوه پوشش در مراسم عروسی

مکان مراسم یک سرنخ بزرگی برای نحوه لباس پوشیدن تان است. اگر مراسم عروسی در فضای باز است، باید از لباسهای سخت و لباسهایی که در آنها راحت نیستید دوری کنید. اگر مراسم عروسی در سالن یا باشگاه است لباس مورد علاقه تان را بپوشید اما به یاد داشته باشید که باید لباستان درخورد و مناسب مجلس باشد.

در مراسم عروسی رنگ را دریابید

لباس یک دست مشکی برای عروسی زیاد مناسب نیست. رنگهای مجلسی مانند سبزآبی و فیروزه ای یا پارچه های طرح دار بسیار زیبا هستند. از رنگ سفید هم دوری کنید. این رنگ فقط و فقط مختص عروس است.

مرکز توجه باشید

از یک تکه بسیار زیبا و خیره کننده در پوشش تان استفاده کنید خواه کفش شما یا یک تکه جواهرتان باشد. اگر لباس سنگین و کارشده ای پوشیده اید یا رنگ لباستان بسیار جذاب است، طلا و جواهر کمتری بیندازید.

مجموعه پیشنهادی:  سورپرایز داماد برای عروس

در  مراسم عروسی کفشهای تخت نپوشید

پاشنه های کفش در مراسم عروسی نکته بسیار قابل توجهی است. اغلب ما ایرانی ها قدی متوسط داریم و پوشیدن کفش تخت و بدون پاشنه با لباس مجلسی هماهنگی ندارد و جلوه ی لباس را میگیرد چون کفش پاشنه بلند باعث کشیده و بلند به نظر رسیدن پاها می شود و خود شما حس بهتری دارید اما کفشهای تخت و بدون پاشنه انتخاب مناسبی برای لباسهای رسمی و چنین مراسمی نیست.

کفش های مناسب برای لباستان انتخاب کنید

کفش و لباس شما رابطه ی مستقیمی با هم دارند، برای مثال لباس های ظریف و کوتاه یا عروسکی با کفش های بزرگ با پاشنه های پهن نامناسب است و هماهنگی ندارد. بهتر است از کفش های ظریف یا کمی نوک تیز با پاشنه های ظریف استفاده کنید. اگز اندام ظریفی دارید بهتر است از کفش های پاشنه بلند پهن دوری کنید.

برای یافتن بهترین تالارهای پذیرایی در تهران و در شهرهای دیگر با کامل ترین اطلاعات و عکس های جدید از تالار و شیک ترین باغ تالارها به آسانی می توانید اطلاعات کامل کسب نمایید ، تالاروب با کامل ترین مطالب و اطلاعات از بهترین و لوکس ترین تالارهای عروسی جهت آسان تر کردن برای یافتن  تالار منتخب شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید