تالار وب

باغ تالار کوروش کبیر

تالار پذیرایی و باغ عروسی کوروش کبیر احمد آباد مستوفی

باغ تالار لوکس کوروش کبیر همراه با تخفیفات

باغ عروسی کوروش کبیر در یکی از بهترین مناطق احمد آباد مستوفی واقع شده است. مدیران خوب و موفق این باغ تالار مجلل  آقای دلفانی و آقای پورزرندی می باشند. این باغ تالار مجلل دارای فضای سبز و بسیار زیبا در محوطه باغ می باشد که باعث زیباتر شدن فضای سبز این باغ عروسی شده است. از فضای سبز و محوطه باغ تالار پذیرایی کوروش کبیر که بگذریم سالن های این مجموعه با جدیدترین و لوکس ترین معماری طراحی و به اجرا در آمده است و دارای ظرفیت تا ۸۰۰ نفر میهمان را پذیرا می باشد. سالن های این تالار پذیرایی با دکوراسیون شیک طراحی شده است.

باغ تالار کوروش کبیر دارای منوی غذای متنوع و با کیفیت از غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب با هزینه و سلیقه شما فراهم شده است.

باغ تالار مجلل کوروش کبیر دارای امکاناتی از قبیل سفره خانه ستنی و کافی شاپ می باشد. سفره خانه این مجموعه دارای فضایی سنتی و شیک و کافی شاپ آن که با دکوراسیون بسیار شیک و جدید طراحی شده است .

سالن پذیرایی و باغ تالار کوروش کبیر دارای امکانات زیادی می باشد و تنها هدف باغ تالار کوروش کبیر جلب رضایت عروس دامادهای عزیز می باشد.

امکانات دیگر مجموعه کوروش کبیر:

پارکینگ اختصاصی

سفره عقد

آتلیه سیار و فیلمبردار

موسیقی زنده

آتش بازی

گل آرایی

مه مصنوعی

شمع آرایی و مشعل آرایی

جهت تماس با باغ تالار کوروش کبیر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

مجموعه پیشنهادی:  باغ تالار نارسیس(گرمدره)

آدرس: احمدآباد مستوفی، بلوار ابوالقاسم، بعد از میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب، روبروی سازمان پژوهش، پلاک ۴۶

تلفن: ۵۶۲۷۶۵۶۸

همراه: ۰۹۱۲۲۲۷۷۳۸۴

اگر به دنبال یک باغ تالار مجلل و بسیار شیک در احمد آباد مستوفی میگردید ، باغ عروسی کوروش کبیر را به شما عروس دامادهای عزیز معرفی میکنیم.

برای دیدن تالارهای پذیرایی و باغ تالار بیشتر کلیک کنید.

یافتن سالن زیبایی شیک که خدماتی تخصصی ارائه بدهد مانند پیدا کردن تالار پذیرایی کار سختی می باشد ،  با کلیک بر روی سالن زیبایی وارد سایت شده و سالن زیبایی مورد نظر خود را متناسب با شرایط مکانی و هزینه که میخواهید پرداخت کنید ، به آسانی پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید